Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Family and friends, our lifes with one direction » Hoofdstuk 32

Family and friends, our lifes with one direction

2 juli 2013 - 18:52

430

11

352



Hoofdstuk 32

De boys zijn net weg voor het grote interview, Chelsea en ik konden niet mee, dus wij gaan samen shoppen. We stappen de auto in, ik rijd. We gaan eerst naar de parfumerie en kopen daar 'Our Moment' van de boys, hij ruikt echt superlkeer. Daarna gaan we naar allemaal verschillende kledingwinkels en ook nog naar de bakkerij. We zien foto's van One direction op veel verschillende billboards. Dan word ik gebeld. Ik zie dat het Paul is. Waarom belt Paul me? Hij wilt ons blijkbaar iets laten zien, het is erg belangrijk. De boys zijn klaar met het interview maar hebben nog een paar fotoshoots. Chelsea moet het belangrijke nieuws ook zien, wat ik best wel raar vindt. Hij wacht bij ons thuis. We zijn erg verbaasd maar gaan toch terug naar huis. Na wat rijden staan we voor de deur. Ik duw de voordeur open en zie dat Paul er al is. Hij heeft een huissleutel voor het geval dat. Hij heeft een CD in zijn ene hand, en wat foto's in zijn andere. ''Wat is dat?'' vraag ik aan hem. ''Ga zitten, ik laat het allemaal zien.'' zegt Paul met een gemeen lachje. Ik vind het maar eng, maar ga toch zitten. Chelsea schuift automatisch aan. ''Wat wil je het eerst zien Lisanne?'' vraagt Paul.
Ik snap niet waar het voor is, maar kies toch voor de CD. ''Zoals je het wenst'' zegt Paul en hij stopt de Cd in de speler. Ik zie Louis en krijg een lach op mijn gezicht. ''Dit is het interview van net'' zegt Paul. Louis zegt in het interview allemaal gemene dingen over mij, en dat hij wel tig keren is vreemdgegaan. ''Dit kan niet!!'' Roep ik. Chelsea taart met open mond naar het beeldscherm.''Zo denkt Louis over je Lisanne'' zegt Paul. Louis scheld me uit voor verschillende dingen, dat ik nooit een goede moeder zal worden. ''Ik kan gewoon niet geloven dat Louis zo over jou praat Lisanne!'' zegt Chelsea. ''Toch is het zo!'' roept Paul boos. Ik kan dit niet meer aanzien. ''Stop het! Zet het af!'' schreeuw ik naar Paul. Paul drukt het uit en zegt dat Louis altijd al zo over mij praat. Dan laat Paul me wat foto's zien. Ik barst nu echt in tranen uit. Ik zie dat Louis een ander meisje knuffelt, en samen met haar een ijsje eet. Ik kan mijn ogen gewoon niet geloven. Hoe kon hij zijn zwangere verloofde dit aandoen? Paul zegt dat hij snel wegmoet, zaken, en hij verlaat het huis. Daar zit ik dan, huilend in mijn eigen huis.


Reacties:

1 2 3

Nadja
Nadja zei op 18 april 2014 - 13:55:
Ga aub verder - Melding!


mcFleurrie
mcFleurrie zei op 16 maart 2014 - 10:47:
Zo zielig !!


xcajajune
xcajajune zei op 2 okt 2013 - 18:00:
OMG ! melding !! x


lovelouis
lovelouis zei op 31 juli 2013 - 19:46:
OMGush
snel verder
melding!!


XxAmyxX zei op 22 juli 2013 - 0:48:
Melding!!