Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen ιn schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Dark turns into light • Niall Horan » Stalking • 007

Dark turns into light • Niall Horan

3 juli 2013 - 10:55

663

6

391



Stalking • 007

POV Jade Florence Hall

Hij scheurde de parkeerplaats op, die bomvol was. Overal stonden groepen mensen, bij de school, auto's en het plein. Niall stapte uit, ik deed hetzelfde. Ik voelde de ogen in mijn rug prikken toen Niall mijn deur dichtsloeg en de auto op slot zette. We liepen samen de parkeerplaats af, het plein op. Ik voelde zijn vingers de mijne aanraken. Hij pakte mijn hand. "Niet doen", zei ik. De onzekere toon in mijn stem liet hem lachen, maar hij liet wel los. In de verte zag ik Olivia, Ashley en Poppy naar ons staan staren. Ik had heel wat uit te leggen. Iedereen keek me een beetje apart aan. Was het omdat ze Niall zo knap of angstaanjagend vonden? Misschien was het omdat de hele school wist wie ik was, dankzij de popi-jopies en ze dachten dat ik met iemand uit de "clique" zou nemen. Dat is bijna een traditie. Ze willen geen jongens of meisjes die "lager" als hun zitten. Ik walg van dat idee. De meeste mensen uit de clique hebben wat met elkaar, zoals Ashley en Olivia. Ashley heeft wat met Trevor, Olivia met Colin. Trevor was lang en erg populair, Colin kon ik me amper herinneren omdat ik hem niet zo vaak zag. Hij zat hier niet meer op school, omdat hij drie jaar ouder is. Trevor was een jaar ouder dan de rest omdat hij een jaar over had gedaan. Ik vond hem een vervelend ventje, maar als Ashley gelukkig is dan ben ik dat ook. Als ik tussen Niall en Trevor moest kiezen zou ik met de volle 100% voor Niall gaan, ook al voel ik ergens een diepe haat voor hem ontstaan.
Ik schrik op uit mijn gedachten als ik tegen iemand opbots. Ik keek twee bruine ogen. Geen idee wie het was. Ik deed een stapje naar achteren en zag dat het Harriet was. Ik mocht haar totaal niet, maar aangezien ik altijd bij het groepje zat zag ze mij als vriendin. "Zozo, flink gescoord?", zei ze wenkbrauwwiebelend. Ik keek naar Niall, die alleen maar naar mij keek. "Hoe heb je hem gevonden?", vroeg ze terwijl ze naar Niall glimlachte. "Hij heeft mij gevonden", mompelde ik terwijl ik naar Niall bleef kijken. Harriet liep naar Niall toe en stak haar hand uit. Niall keek haar even aan en pakte toen haar hand aan. "Ik ben Harriet, één van Jade's beste vriendinnen."
Niall's ogen schoten meteen weer naar mij. Mijn mond viel open. Normaal zag ze me niet eens staan! Niall keek weer naar Harriet. "Ik ben Niall", zei hij vriendelijk. "Niall. Aparte naam, wel mooi hoor. Hoor je niet zo vaak hier. Zeg, je hebt een accentje. Waar kom je vandaan?" Niall trok zijn mond open om iets te zeggen, maar Harriet begon alweer te ratelen. "De hemel zeker, want je ziet eruit als een god, haha!", al gierend legde ze haar hand op Niall's borst terwijl ze zich tegen hem optrok. "Zeg, Niall, ik zou het leuk vinden als jij in de pauze bij ons komt zitten. Gezellig kletsen, lachen, hapje, drankje, gezellig met z'n allen, zou ik reuze gezellig vinden!"
Dit was het moment om in te grijpen. Ik ging wat dichterbij staan en glimlachte naar Harriet.
"Ik denk dat Niall daar even over na moet denken", zei ik terwijl ik zijn arm pakte en hem meetrok. Harriet bleef eenzaam achter.
"Ik zie jullie in de pauze, luitjes!", riep ze vrolijk.
"Jaloers?", vroeg Niall terwijl hij zijn arm over mijn schouders heen sloeg. Ik maakte een spastische beweging waardoor zijn arm van mijn schouder afviel. De bel ging.
"Zie je in de pauze", zei Niall met een knipoog. "Bye", mompelde ik. Hij aaide mijn zijn duim over mijn kaak en liep toen de gang uit. Ik zuchtte en liep het geschiedenis lokaal in. Achterin zag ik Olivia, Ashley en Poppy al klaarzitten om mijn verhaal aan te horen. Oh god...

~~~~
Hii guys
Laat een reactie achter als jullie een melding willen !!

xxx


Reacties:

1 2

DjMalikjuh
DjMalikjuh zei op 3 juli 2013 - 19:07:
Damn, hij is echt een creeper,
maar hoe kan je nee zeggen tegen
zijn sexyness?


Team1D
Team1D zei op 3 juli 2013 - 15:03:
Nou ik wil dus een melding

Yeaaah stalkertje Niall is weer back. You know i love him


Malikaa
Malikaa zei op 3 juli 2013 - 14:29:
Niall, you sexy stalker
Hmm.... I don't know wat ik ervan moet vinden dat hij zo stalkerig is...
Anyways, snel verder
xXx


elma
elma zei op 3 juli 2013 - 13:39:
Melding?!
echt mooi geschreven.


1Dzayn
1Dzayn zei op 3 juli 2013 - 11:03:
mwahhh, Ik vind Niall in dit verhaal en creepy en damn sexy as hell
Maar toch meer creepy, denk ik c:

meldingggg

geestenkusjes x