Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » psycho slayer » old memories

psycho slayer

3 juli 2013 - 22:59

274

0

163



old memories

Zo jongen, het is nu alleen nog maar jou en mij. Geen slapelose nachten, dagen vol bloed en een engerd die me wil vermoorden, het voelt als het einde, nu alles voorbij is, nu we niet meer hoeven te vluchten. Wat jou, wat gaan we nu doen?



Door een harde gil en het gebonk op de dunne muren van de paardenfokkerij verheaven word de 12 jarige eddy midden in de nacht verschikt wakker en gaat dapper kijken wat die herrie veroorzaakt, maar schrikt zo erg, dat hij direct het huis uitvlucht van wat hij ziet: zijn zussen, allemaal gruwelijk verminkt, nog net levend, verspreid in de gang, met liters bloed ernaast. Eddy rent naar buiten, waar iedereen die de familie verheaven kent over het hele landgoed verspreid ligt. Al-toeta! Het eerste dat bij de angstige en geschrokken eddy door het hoofd spookt. Hij rent naar de stallen, en ziet hoe bijna alle paarden al onthoofd zijn, maar nergens is de moordenaar te zien. Dapper en doodsbang dat eddy is, sluipt hij naar zijn geliefde ros, zijn steun in voor en tegenspoed al-toeta. Zo stil mogelijk opent hij de oude en piepende stal deur en springt op de rug van zijn paard en galoppeert weg, zonder nog maar om te kijken, het landgoed af, de straat uit,uit de stads, de provincie, en uitijndelijk het land uit. Maar overal waar hij komt, krijgt hij brieven van de moordenaar, annoniem en altijd van iemand anders. Altijd hetzelfde handschrift, altijd geschreven met bloed en altijd dezelfde tekst: het maakt niet uit waar je bent, ik krijg jou wel, wat ik er ook voor moet doen, je bent van mij.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.