Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Gotta be you (AF) » ×13×

Gotta be you (AF)

4 juli 2013 - 18:12

1006

3

225



×13×

Enjoy! ;)

,,Zayn?" de jongens kijken me aan. Ik sta op.
,,You can't ask this from me!" zeg ik boos tegen onze manager. Ik pak mijn jas. ,,I'm going to Miley, I'll be back when you are gone!" Ik loop richting de deur en open hem.
,,If your going to leave right now, your out of the band!" roept onze manager naar me. Ik voel het zweet op mijn handen komen. Als ik nu de deur achter me dicht trek ben ik geen lid meer van One Direction...maar als ik de deur dichtdoe en terug loop ben ik Miley kwijt en kan ik haar nooit meer zien! Ik haal diep adem en dan maak ik een beslissing. Ik doe de deur dicht en loop terug met de tranen over mijn wangen.
,,Zayn, are you alright?" vraagt Harry. Hij weet wat ik opoffer. Ik schudt mijn hoofd en ren dan naar mijn kamer.

POV Harry
Ik kijk onze manager aan. Hoe kan hij zoiets nou vragen? Liam en Louis hebben toch ook een vriendin? En die hoeven toch ook niet te kiezen? En toen Zayn nog met Perrie had hoefde hij ook niet te kiezen. Dan weet ik het! Onze manager heeft iets tegen Miley! Ongelooflijk! Ik ben nu nog bozer! Miley is al drie jaar met ons bevriend en nu opeens is ze niet goed genoeg?! Waar slaat dat op? Ik zeg niks en loop de trap op. Voor de kamer van Zayn blijf ik staan. Ik hoor hem huilen. Moet ik wel naar binnen gaan? Hij wilt duidelijk alleen zijn...maar het is toch ook fijn om getroost te worden? Ik twijfel. Maar dan trek ik de deur open. Zayn zit op de grond tegen de muur en hij heeft alles van zijn bureau gegooid. Overal ligt papier. Ook de foto's van Miley en hem liggen op de grond. Ik ga naast hem op de grond zitten en sla mijn arm om hem heen.
,,Zayn, you cannot choose between Miley and us." Zeg ik tegen hem.
,,Yes, I do. You've heard our manager. He does not want Miley and I dating."
,,And you pull something from it?"
,,Yes, what do you think? I don't want to leave One Direction!"
,,You should not give up on Miley only because our manager said that."
,,Well, I just did. I hate it to, but I can nothing else."
,,Of course you can! You love Miley, you should not let her go!"
,,How? I can't go to the hospital." Ik denk na. Ja, daar heeft Zayn gelijk in. Hij kan onmogelijk naar het ziekenhuis met onze manager in de buurt. Ik moet iets bedenken. Ik wil dat Zayn Miley nog kan bezoeken. Ik heb hem nog nooit zo verliefd gezien. Hij houdt echt enorm van haar. Op dit moment kan ik niks bedenken. Wanneer is onze manager weg? Dan weet ik het opeens! Ik kijk Zayn aan.
,,Maybe you can to the hospital." Zeg ik tegen hem.
,,What do you mean?"
,,I have an idea. I know how you can be in the band and have a relationship with Miley."
,,How?"
,,First we need Louis and the other guys. Wait here!" Ik sta op en pak de foto van Miley en Zayn van de grond af. Ik loop naar het prikbord en hang de foto terug. Die mag niet weggegooid worden of verbrand of weet ik veel wat Zayn ermee wilde doen. Ik loop zijn kamer uit en ga naar beneden.

POV Louis
,,Louis?" Harry komt naar me toe. Hij trekt me even naar de kant en neemt me apart.
,,What are you doing?" vraag ik en kijk hem aan.
,,Zayn needs our help."
,,For what?"
,,He wants to stay in the band and he want to see Miley."
,,Well, it can't. Our manager said..."
,,I know what he said. Zayn is broken! He loves Miley and he don't want to break with her. We need to help him!"
,,I want to help him, but what if our manager find out and kick us from the band?"
,,He don't find out if everyone helps."
,,Zayn thinks that Niall is also in love with Miley. If that is true, why should Niall help him?"
,,Because he is a friend. He have to! We're like brothers, if something happens with Eleanor or Daniëlle than we are helping you to. Now Zayn needs you!"
,,I'm in." Zeg ik. Harry heeft me overtuigd. Vorig jaar had Eleanor het moeilijk en toen heeft Zayn haar ook geholpen. Ik loop naar de andere jongens en haal ze erbij.
,,What are you doing?" vraagt onze manager. Shit! Wat moeten we verzinnen?
,,Uhm...we are just discussing about the tour." Zegt Harry. ,,We want everything to go well."
,,Then you need Zayn." Zegt hij. ,,I'll call him from upstairs." Hij loopt naar de trap.
,,No!" Roep ik en ren naar hem toe. ,,We will go to him, you go grap something to eat. We will back at an hour." Harry neemt Niall mee naar boven en ik neem Liam mee. We sluiten Zayn's kamer deur en kijken alle vier Harry aan. Die had een idee.

POV Harry
Oké, nu moet ik het plan vertellen. Over een uur moeten we weer bij onze manager zijn en ik weet zeker dat hij vragen gaat stellen.
,,I thought about this plan. The first month we are staying in England with our tour."
,,So?" vraagt Niall. Jeetje, hoe hij dat zei!
,,Niall, please let me talk!"
,,What are you planning?"
,,When we are touring true England, Zayn can go to the hospital."
,,You think that he won't find out?" vraagt Liam aan mij.
,,I hope not."
,,It is crazy what he ask from Zayn." Zegt Louis. Kijk aan Louis heb ik tenminste wat. Hij begrijpt de situatie. Nu knikken de andere jongens ook. Ze stemmen allemaal in met het plan. Zayn kijkt ons blij en dankbaar aan.
,,Thank you guys!" Zegt hij en omhelst ons. ,,Because of you I don't have to break with Miley!"
,,You're welcome." Zeg ik tegen hem en dan bespreken we hoe we het plan in werking gaan zetten.


Reacties:


DjMalikjuh
DjMalikjuh zei op 5 juli 2013 - 0:29:
Als het niet lukt... dan kom ik naar JOUW huis toe *duisterr giggles*


Malikaa
Malikaa zei op 4 juli 2013 - 22:42:
Als het niet werkt ga ik huilen!
Snel verder
xXx


Lotteimy
Lotteimy zei op 4 juli 2013 - 20:29:
Hoop dat het plan gaat lukken!
Ben super benieuwd Snel verder X