Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » ''Not that girl, Styles!'' - Harry Edward Styles » Anine Ami Lex 001

''Not that girl, Styles!'' - Harry Edward Styles

7 juli 2013 - 18:45

335

3

207



Anine Ami Lex 001

I hope you'll enjoy it.

Anine Ami Lex

Ik glimlachte toen ik Luuk zag. Hij kwam eindelijk thuis van zijn baantje, gelukkig had ik er geen. Ik was bij Luuk en wachtte op hem, misschien de hele ochtend al. Nee, ik hield superveel van hem - ik wachtte graag op Luuk, al duurde het tien uur. Als ik míjn Luuk maar zag.
Hij opende de voordeur en ik sprong voor hem. Mijn armen gooide ik de lucht in en riep: ''Boe!''
Hij schrok, wat ik ontzettend grappig vond. Ik grinnikte en omhelsde hem meteen, waarna ik milkshake voor hem klaarmaakte en vroeg hoe het op zijn werk eraan toe ging. Soms leek ik net een moeder voor hem, maar dan een moeder die zijn zoon niet kwijt wilde raken. We waren nu een half jaar samen en Luuk betekende veel voor me. Hij had veel voor mij gedaan en ik voor hem.
''Is er iemand op je werk die je niet mag?'' begon mijn lichtelijke ondervraging, die Luuk zo te zien haatte. Hij trok een geïrriteerd gezicht, maar antwoordde toch.
''Ja,'' zei hij vlug. ''Een kutwijf van een Perrie, maar dat is niet zo bijzonder.''
''Perrie?'' vroeg ik zacht, maar het leek meer op fluisteren. We zaten aan tafel en ik schoof een glaasje melk de kant op van Luuk, zodat hij dat kon drinken. Waar had ik de naam Perrie eerder gehoord?
Gelukkig had Luuk het niet gehoord, want hij stak zijn ritje in zijn melk en begon als een braaf kindje het op te drinken.
''Vroeg je iets?'' zei hij onoplettend. Ik schudde mijn hoofd en glimlachte.
''Nee,'' zei ik kortaf.
''Oké.'' In zijn ogen was een sprankeltje bezorgdheid te bekennen, hij staarde me namelijk aan alsof er iets heel aparts aan de hand was.
''Nog iets leuks gebeurd op sch- je werk?'' vroeg ik stamelend. Ik wilde bijna 'school' zeggen, namelijk.
''Niet echt,'' zei Luuk, ''zover ik weet.''
''Je houdt wel van melk, hé?'' merkte ik plots op, maar vooral om van onderwerp te veranderen. Ik had tijd nodig om te denken over waar ik Perrie eerder had gehoord.


Reacties:


xDevilBitch
xDevilBitch zei op 5 juli 2013 - 21:56:
No offence, maar een meisje dat op zichzelf woont zonder baantje? Dan moet ze toch wel aardig rijke ouders hebben. Want een negentienjarig vriendje dat haar kan onderhouden (en dat wil, want ze zijn nog maar een half jaar samen) is niet heel erg realistisch, zeker niet als ze de hele dag maar wat thuis zit (die indruk wek je tenminste).

Gewoon zomaar wat opbouwende kritiek, nothing personal.


Malikaa
Malikaa zei op 4 juli 2013 - 23:22:
Melding please ^^
xXx


Harrylover
Harrylover zei op 4 juli 2013 - 20:36:
Perrie, van little mix?
Melding!!
Xxx