Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Lay all your love on me || FINISHED » Just Tell Me The Truth.

Lay all your love on me || FINISHED

4 juli 2013 - 20:20

965

4

447



Just Tell Me The Truth.

Hoi Allemaal! alweer een volgende post, met een leuk hoofdstuk! Ik hoop dat jullie het leuk vinden! O ja, en voordat ik het vergeet: ALLEEN ALS JE BIJ HET MEESTE RECENTE HOOFDSTUK EEN REACTIE PLAATST EN OM EEN MELDING VRAAGT, KRIJG JE ER EEN!! X MichelleSky

Harry POV:
F*ck. Dit was nou niet echt iets waar ik het met Sky over wilde hebben. Taylor. Ik heb een paar maanden met haar gedate, maar heb het uiteindelijk afgekapt omdat ze gewoon saai was, en altijd thuis wilde blijven om dan filmpjes te kijken ofzo. Op dit moment is dat nog echt niks voor mij hoor! Ik wil ook gewoon lekker naar feestjes gaan, naar festivals, noem het maar op. ‘’Wat heb je precies gehoord of gelezen dan?’’ vraag ik voorzichtig. ‘’Nou, ik wist wel dat het uit was, maar ik heb gelezen dat jullie dus weer bij elkaar zijn.’’ Aha. Dan heb ik nu in ieder geval de kans om het tegenover Sky recht te zetten, zodat ze mij geloofd! ‘’Sky, er is niks van waar. Ze blijft me smsen,whatsappen,bellen noem het maar op! Maar ik ben niet meer geïnteresseerd in haar.’’ Ik hoor haar zuchten, en gelijk is de sfeer anders. ‘’Vond je het wel leuk dat ik er was? Ik ben tenslotte flauwgevallen..’’ vraagt ze met een klein stemmetje. ‘’Ja Sky, ik vond het leuk. Ik vond het al leuk vanaf het moment dat ik je zag in het publiek, en dat ik ervoor zorgde dat je op het podium kwam bij ons. Alleen wist ik natuurlijk niet dat ik je daarna nog zou zien tijdens de meet and Greet…’’ vertel ik haar. In het maanlicht, dat door haar raam schijnt, zie ik dat ze naar me kijkt. Ze heeft blauwe ogen, dat weet ik nog toen ik haar aankeek in de kleedkamer. Ik ben verliefd geloof ik.



Sky POV:
Ik ben blij!! Waarom? Harry heeft net persoonlijk uitgelegd dat er niks is tussen hem en Taylor! Ik kan wel een vreugde dansje maken! Zou dit de weg vrijmaken voor mij? We zullen het zien. ‘’mn hoofd doet pijn’’ mompel ik. Ik voel een arm om me heen, en Harry trekt mij naar hem toe. ‘’Kom maar bij mij liggen, dan kan je even rusten.’’ Zegt Harry. ‘’Moet jij niet slapen dan?’’ Vraag ik zachtjes. ‘’Nee ik probeer wel wakker te blijven voor je, maar ik moet je even wat vragen Sky..’’ Ik hou onbewust mn adem in. Wat nu? ‘’Mag ik morgen nog even blijven?’’ Mn hart staat zowat stil van de adrealine. AAAAAAAAH!!! Schreeuwt een inwendig stemmetje. Maar ik blijf cool, en reageer ook cool. ‘’Ja natuurlijk, ik vind het niet erg.. Maar waarom?’’ vraag ik. ‘’Ik wil je beter leren kennen Sky. Ik denk dat ik langzaam verliefd op je wordt.’’

Harry POV:
Zo. Het is eruit. Ik heb Sky verteld dat ik langzaam verliefd op haar wordt. Nu moet ik er alleen nog achter komen of zij hetzelfde voelt. ‘’Harry..’’ hoor ik haar zachtjes mompelen. O man! Wordt dit nu de zoveelste keer dat een meisje niet verliefd op me is?! ‘’Ik ben altijd al verliefd op je geweest. Vanaf het begin had ik al een zwak voor je.. Maar nu dat ik weet hoe je bent, wat je persoonlijkheid is.. Kan ik het niet meer ontkennen dat ik écht verliefd op je ben’’. Ik geloof mn oren niet. Ze is ook verliefd op mij! Of naja, ze wordt verliefd op me. Maar ik geloof vanaf nu zeker wel in liefde op het eerste gezicht. Ik heb het namelijk zelf net meegemaakt!

Sky POV:
Harry Styles wordt langzaam verliefd op me. Ik geloof het gewoon niet. Maar het is toch echt zo. Ik lig samen in bed met hem, en we hebben elkaar net een soort van de liefde verklaard. Met die gedachte val ik in slaap.

***THE NEXT MORNING***

Ik wordt langzaamaan wakker. Ik kijk naar mn wekker. Half 12?! Wauw, zo laat ben ik anders nooit wakker! Ik zie dat er een arm om me heen ligt. Een arm? En het lijkt op een jongensarm. Wat heb ik in hemelsnaam gedaan vannacht?! Maar dan komt alles terug, als een flashback. One Direction. Demi. Concert. Meet and Greet. Zayn. Harry. Ik kijk naar rechts, en kijk in het schattige, slapende gezicht van Harry. Uhm, oke. Hoe komt in hemelsnaam Harry Styles in mijn bed?! Ik sluip uit bed en loop zachtjes naar beneden. ‘’Deem? Demi?! Waar ben je?!’’ ik weet namelijk zeker dat ik Demi mee naar huis heb genomen. Ik loop de woonkamer in, en zie dat Demi en Zayn samen op de bank in slaap zijn gevallen. Ik loop naar de keuken, terwijl me ineens iets te binnenschiet, en ik terug loop naar de bank. How. Wacht even. Zayn Malik in mijn huis?! Dan komen er nog meer stukjes terug van vannacht. Flauwgevallen, het zingen, Zayn die uit de bosjes kwam.. Er zijn gekke dingen gebeurd vannacht. Ik loop uiteindelijk weer terug naar boven, en ga weer in bed liggen naast Harry.


Harry POV:
Ik wordt wakker van Sky die weer in bed kruipt. Op de een of andere manier voel ik me heel happy, en wordt ik blij als ik naar Sky kijk. ‘’Hey, je bent wakker..’’ hoor ik haar zachtjes zeggen. Ik rek me uit, en ga vervolgens recht opzitten, tegen de kussens aan. ‘’hoe gaat het met je hoofd?’’ vraag ik bezorgd, ‘’Je bent hard gevallen gisteren.’’ ‘’Ja het gaat wel weer, nog een klein beetje hoofdpijn’’ antwoord ze. Ik trek haar naar me toe. ‘’Wat wil je doen vandaag? We verlengen de meet and Greet nog even naar vandaag, dan kunnen we even samen wat tijd doorbrengen. Wat vind je daarvan?’’ Ik zie haar gezicht oplichten, en er komt een grote glimlach op haar gezicht. ‘’Uhm, ik wil eigenlijk gewoon thuisblijven als je het niet erg vindt. Ik weet hoe je altijd achterna wordt gezeten door paparazzi en fans, en hier op mn kamer kunnen we ook tijd doorbrengen?’’ vraagt ze aarzelend. ‘’Ik vind het een goed idee.’’ Antwoord ik, en ik leun naar haar toe voor een kus.


Reacties:


loveyouxx
loveyouxx zei op 5 juli 2013 - 16:25:
awhh
kusjjeee!!!
snel verder meissiieee!!!
xxx


Lotteimy
Lotteimy zei op 5 juli 2013 - 9:07:
I'm totally deeeeeaaaaad!

SNEL VERDER .x


Malikaa
Malikaa zei op 4 juli 2013 - 22:46:
Omg, dat is zo schattig
Melding again please
xXx


1Dharrylouis
1Dharrylouis zei op 4 juli 2013 - 21:51:
Leuk!, omgadooo!! Melding!