Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » What happens in bed, stays in bed. - Harry Styles » Hoofdstuk 4.

What happens in bed, stays in bed. - Harry Styles

5 juli 2013 - 14:58

300

3

308



Hoofdstuk 4.

Weer een klein stuk, jammer genoeg, maar ik heb vandaag geen tijd meer. Wilde jullie wel een nieuw stuk geven :) Tot en met zondagmiddag heb ik geen tijd om te schrijven, dus waarschijnlijk komt er zondagavond pas weer een nieuw stuk! En anders maandag! :)

Ik glimlachte en hij zette het dienblad op het voeteneind neer.
‘Ik heb al gegeten. Eet smakelijk!’ zei hij en kuste me op mijn wang, ‘Over twee uur gaan we de stad in, oké?’
Ik knikte en begon te kauwen op een stuk brood wat ik van het dienblad had gepakt. Na het eten sprong ik snel onder de douche en kleedde me aan.

Een aantal weken ging dit zo door; met de tourbus naar de volgende stad, geweldige seks in hotels, Harry die ontbijt voor me haalde en daarna de stad bezoeken waar we waren, gevolgd door concerten.
Op een morgen keek ik in mijn mobiel om te zien hoe laat het was.
‘Harry, mijn mobiel zegt dat het 5 juli is, maar klopt dit wel?’ vroeg ik onzeker.
Hij knikte en keek me verbaasd aan.
‘Wat is er?’ vroeg hij toen hij mijn verschrikte gezicht zag.
Ik was in mijn hoofd met iets anders bezig dus reageerde ik niet.
‘1…2…3… Nee…’ zei ik zacht terwijl ik de dagen aan het tellen was.
‘Harry, volgens mij hebben we een klein probleempje…’ zei ik vervolgens.
‘Wat is er?’ vroeg hij nogmaals.
‘Ik had al 2,5 week geleden ongesteld moeten worden.’ Zei ik.
Ik zag aan zijn gezicht dat dit een onderwerp was wat hij niet wilde bespreken.
‘Ja, en?’ vroeg hij.
‘En wij hebben al 4 weken seks zonder condooms.’ Zei ik en liep naar mijn toilettas.
Daar zag ik dat ik die dag, de eerste dag van de tour, mijn pil vergeten had.
‘Ik ben die avond de pil vergeten. Ik slik hem al wel weer anderhalve week maar ik bedenk me net dat… Harry, ik denk dat ik zwanger ben!’ zei ik zacht.
Voorzichtig keek ik hem aan. Even staarde hij ongelovig terug, daarna draaide hij zich om en liep de kamer uit. Hij sloeg de deur achter zich dicht en ik begon te huilen.


Reacties:


RivLovee
RivLovee zei op 10 jan 2014 - 21:42:
Leukk, ik heb alleen een tip, al je schrijft dat iemand iets zacht zegt zoals hier: eer anderhalve week maar ik bedenk me net dat… Harry, ik denk dat ik zwanger ben!’
Dan denk ik dat er geen uitroepteken past, hehe


misseseem
misseseem zei op 9 juli 2013 - 16:52:
wauw!! melding.


laurastyles
laurastyles zei op 5 juli 2013 - 15:14:
heftig!!!