Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » I Don't Wanna Hurt || Harry styles [end] » --->18 Arrestatie

I Don't Wanna Hurt || Harry styles [end]

5 juli 2013 - 15:00

1184

4

459



--->18 Arrestatie

Ik word wakker van de deur bel. Ik draai me om naar de wekker. Jezus wie komt er nou om 5 uur in de ochtend? Ook Emily die naast me ligt wordt wakker. Als de bel nog een keer ga en ik de jongens kent en er echt niemand naar beneden gaat stap ik uit bed. Ik pak een boxer en trek hem snel aan. Er word om de 5 seconden aan gebeld. Als ik me kamer uit loop komt Liam ook naar buiten. “ik ga wel” zeg ik en loop naar beneden. Liam draait zich om en loopt weer zijn kamer binnen. Ik loop naar de deur en kijk door het raampje wie het is. Er staan twee politieagenten. Ik open de deur. “meneer Styles?” vraagt er één. Ik knik. “kleed u aan. U bent aan gehouden voor geweldpleging” vervolgd hij. “Geweldpleging? Als in iemand in elkaar geslagen te hebben?” vraag ik. “ga u aan kleden meneer” is het enige wat de agent zegt. “ik heb niemand in elkaar geslagen!” zeg ik. “wat is er aan de hand?” vraagt Emily die achter me is gaan staan. “Meneer gaat u aan kleden en kom mee.” Zegt de agent met een stemverheffing. “kleed je aan” zegt Emily tegen mij. En ik draai me om en loop naar boven. Gearresteerd vanwege geweldpleging? Ik snap het nog steeds niet. Ik heb niemand in elkaar geslagen. Ik trek snel een broek en trui aan. Liam staat in de gang als ik terug naar beneden wil lopen. “Wat is er aan de hand?” vraagt hij. “ik ben gearresteerd” zeg ik terwijl ik de trap af snelt. “gearresteerd?” vraagt hij terwijl hij achter me aan loopt. Ik kom weer bij de deur. Me armen worden ruw vast gepakt. “U heeft het recht om te zwijgen. Alles wat u zegt kan tegen u gebruikt worden.” Vertelt de agent die net ook sprak. “ik heb verdomme niks gedaan!” roep ik. Ik word in een auto geduwd en de deur wordt dicht gegooid. Ik kijk naar Emily en Liam die in de deuropening staan. Ik zie tranen in Emily haar ogen. ‘niet huilen schat’ mompel ik. En de auto draait het pad af. Na 5 minuten rijden stopt de auto voor het politie gebouw. De agenten stappen uit en de portier aan mij wordt open gedaan. “uit stappen” zegt de agent. Ik stap uit. Ze pakken me armen weer. En trekken me naar de deur. Ik loop rustig mee. Ik weet ook wel dat het geen zin heeft om tegen te stribbelen. Als we voor de deur staan hoor ik een auto. Ik kijk op voor zo ver het lukt. Ik herken meteen dat het Liam zijn auto is. Ik wordt hardhandig vooruit getrokken. “Harry!” hoor ik Emily ’s stem nog. Ik wordt in een kamer neer gezet. “ik heb niks gedaan” zeg ik als ik op een stoel word gezet. De twee agenten lopen naar de andere kant van de tafel en gaan ook zitten. “U bent aangeklaagd voor mishandeling van een 19 jarige man. Hij beschrijft dat u hem meerdere keren tegen het hoofd heeft geslagen met de vuist.” Zegt een van de agenten. “Meneer, echt ik heb niks gedaan. Ik heb niemand met één vinger aan geraakt. Ik heb verdomme niks gedaan” schreeuw ik uit. “meneer wilt u rustig blijven” zegt de ander. “We willen u uitsluiten. U moet alleen een paar vragen beantwoorden.” Ik knik “Waar was u gistermiddag rond half 4?” vraagt weer de ander. “uuh.. bij de slager vlees halen voor de barbecue” Antwoord ik. “Kan iemand dat bevestigen?” vraagt hij veder. “uuh.. Ja! Niall.. Horan.. Niall Horan En het meisje achter de toonbank. En een paar fans.” Zegt ik. “Oke dat gaan we checken.” De agenten staan op en lopen de kamer uit. “laten jullie me nou hier achter?” roep ik ze na. Ik kijk door het raam de agenten na. Er komt een jongen en een agent langs lopen. De jongen kijkt me door het raam aan. Dan pas zie ik het. Het is Owen. De klootzak. Hij heeft me aangeklaagd. Hij heeft een blauw oog en een paar blauwe en rode plekken over zijn hele gezicht. Ik hoop maar dat de agenten me geloven. Kan ook niet anders. Dan komen de agenten weer door de deur lopen. “u bent vrij om te gaan. U moet wel oproepbaar blijven” Deelt er één mee. Ik knik en sta op. ik word naar buiten begeleid. “Wat gebeurt er nu met die jongen?” Vraag ik. “We zoeken het nog veder uit. Maar als het blijkt dat het een valse aangifte is krijgt hij een boete.” Ik knik. Dan komen we in een hal waar Liam en Emily zitten. Ze komen meteen naar me toe. “Wat was er nou?” vraagt Emily meteen. “Het was Owen.. “ zeg ik. “Owen..?” Zegt ze. Ik hoor de verrassing in haar stem. “Wie is Owen?” vraagt Liam. “Haar uuh.. ex… hij had me aangeklaagd wegens mishandeling.” Vertel ik. “mishandeling?” vraagt Emily. “ja ik zou hem in elkaar geslagen hebben. Maar kom we gaan weg hier.” En ik wil naar de deur lopen. “Styles?” hoor ik iemand zeggen. Ik draai me om. “Neemt u maar de achterdeur. Er staat veel pers” zegt de vrouw die ik net me naam hoorde roepen. Ik knik en we lopen met haar mee. Ik bedank haar als ze de deur voor ons open houd. “willen jullie iets voor mij doen? Mijn dochter is helemaal weg van jullie zouden jullie met mij op de foto gaan en een handtekeningetje geven?” ik kijk Liam aan. “Tuurlijk” antwoord hij. De vrouw geef de camera die in haar hand had aan Emily. Ik en Liam gaan aan allebei aan een ander kant staan. Emily maakt de foto. En dan zetten we onze handtekening nog op een papiertje.

Ik heb me handtekening nog maar net gezet of Paul komt schreeuwend uit een busje zetten. “PROBLEMEN, PROBLEMEN EN PROBLEMEN. Dat is alles wat meiden veroorzaken! Jij gaat met mij mee STYLES!” ik trek me ruw weg van Liam en Emily. “Paul rustig! Je doet me pijn” roep ik uit. “Dat kan hij toch niet maken?!” Hoor ik Emily nog roepen. Ik word het busje in geduwd. “Paul doe rustig. “ zeg ik. “Nee, ik doe niet rusten! Het is nu al de zoveelste keer dat jij je in de nesten werkt en wie mag het weer oplossen.” Schreeuwt hij nog net zo boos. “Precies ja ik! Jij gaat nu een tweet verzenden dat je oke bent. En dan vanmiddag doe je een twitcam om alles uit te leggen.” Vervolgd hij. Hij blijft maar schreeuwen en doen ik hoor het niet eens meer. Ik verzend een tweet.

‘Om even duidelijk te zijn. Er is niks met me aan de hand. De aangifte was vals. Ik heb niemand pijn gedaan. Ik ben weer vrij gelaten er is niks meer aan de hand. X’

Nog geen seconde later staat er al een reactie. Ik lees hem:

‘Ow Hazz! Ik ben zo blij dat mijn echtgenoot niet naar de gevangenis gaat’

Ow ik wist niet dat ik getrouwd was. Grap ik tegen mezelf.


Reacties:


fallinlove
fallinlove zei op 21 aug 2013 - 18:45:
GAAAF!!!
Snel verder lezen


Sanna27 zei op 7 juli 2013 - 20:39:
Wow Eem, spannend! Melding!


juutjee19
juutjee19 zei op 6 juli 2013 - 8:07:
hahaa hoe droog: ow ik wist niet dat ik getrouwd was =))
lovee it^^
snel verder!!
XX


MichelleSky zei op 5 juli 2013 - 15:31:
Melding! I love it! Xxxx