Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Kiss me, stupid || ft. Harry Styles » Episode 2. "I love you, babe." ||3||

Kiss me, stupid || ft. Harry Styles

5 juli 2013 - 21:11

440

4

202



Episode 2. "I love you, babe." ||3||

Hiiiii babes (H) how were your days?? xxx

Dagen gingen voorbij, en Harry en ik dachten er eraan om mijn ouders te zoeken. We wisten alleen niet hoe ze heetten, en wie ze waren natuurlijk. Mijn achternaam kan ik me niet meer herinneren door een hersenschudding. Sinds die hersenschudding was mijn verleden maar vaag. Alles wat ik over mezelf wist was mijn voornaam, heel erg dramatisch.

'Bullshit,' vloek ik. Ik stap de badkamer in, en kleed me uit. Voordat ik de douche in stap, bekijk ik mijn naakte lichaam. Mijn ogen schieten vrijwel meteen naar de littekens die ik had opgelopen van de afgelopen jaren. Voorzichtig glijd ik met mijn vinger over het litteken dat van mijn linkerborst naar mijn buik loopt. Een klant had me gesneden tijdens de seks. Hij had zijn zakmes gepakt, en me zomaar een bloederig lijntje getrokken. Natuurlijk kreeg ik het weer op mijn donder. Ik zucht en stap onder de douche.

Net als ik de douche uit wil stappen, hoor ik hoe het hokje geopend word. Een lichte glimlach verschijnt op mijn lippen. Ik draai me om, en zie de krullen van Harry. 'Hey babe,' fluistert hij. Hij drukt een zacht kusje op mijn lippen. Op dat moment voel ik hoe eenzaam ik me voelde in de douche. 'Ik ben blij dat je er bent,' fluister ik terwijl ik mijn armen om hem heen sla. 'Je bent no steeds verdrietig over het feit dat je je eigen achternaam niet meer weet?' vraagt hij me zachtjes. Ik knik verdrietig. 'We vinden ze wel. Maak je geen zorgen,' mompelt hij en drukt een kus op mijn voorhoofd. Ik knik. 'Hey, ik dacht eraan om vandaag te gaan winkelen,' zeg ik. 'Oja, joh?' vraagt hij lachend terwijl hij over mijn natte haar strijkt. 'Jep, en ik vroeg me dus af, wil jij de pakezel zijn?' vraag ik grinnikend. 'Ja, is goed,' zegt hij terwijl hij mijn nek kust. Ik voel dat hij opgewonden raakt, dus ik open het hokje, en stap uit. 'Volgende keer misschien,' knipoog ik lachend. Dan sla ik een handdoek om me heen, en loop naar Harry's kamer om een nieuw sweatshirt te pakken. Ik weet niet wat het is, maar zijn sweatshirts zitten zo lekker. Ze zijn veel te groot, dat is de tweede reden dat ik ze draag. De derde en de belangrijkste reden is dat het ruikt naar Harry. Ik draag ze tot de geur ervan af is, daarna drop ik ze weer in de wasmand. Twee paar armen pakken mijn heupen vast. Warme lippen raken mijn oor. 'Heb je dit keer wel zin?' vraagt Harry me zwoel. 'Maybe," fluister ik en druk dan mijn lippen op de zijne.


Reacties:


lilovelou
lilovelou zei op 6 juli 2013 - 10:01:
Awwwww


Lotteimy
Lotteimy zei op 6 juli 2013 - 7:17:
Aaaah CUTENESS !


Malikaa
Malikaa zei op 5 juli 2013 - 21:40:
ahahah Harry is turned on
Echt super cute
Snel verder
xXx


IloveZayn
IloveZayn zei op 5 juli 2013 - 21:35:
Ahhw this is so cuteee

Ik merk echt dat je steeds beter schrijft! Ga zo door meid.
Snel verder xx