Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Irresistible~Harry Styles [END] » Deel 26: Danielle gaat mee....

Irresistible~Harry Styles [END]

6 juli 2013 - 8:26

581

7

431



Deel 26: Danielle gaat mee....

GUYS! HI! Heres another chappie for u guyzzz! Check ff de melding onderaan please :)

Liams P.O.V.

Twee paar ogen kijken me aan. 'Liam, wat doe jij hier?' vraagt Danielle verbaasd. Ik kijk naar Debby. 'Kennen jullie elkaar?' vraag ik. 'Niet echt. Ik zag dit meisje huilend over straat lopen, en ik vroeg wat er aan de hand was.' zegt Danielle. Ik knik. 'Heb je ook verteld over wie het gaat?' vraag ik aan Debby. Ze schudt haar hoofd. Gelukkig, dan hoeft Danielle zich er tenminste niet mee te bemoeien. Als Debby had verteld dat het over Harry ging, had Danielle vast mee naar het ziekenhuis gewild. 'Hier.' zeg ik, enik geef Debby het briefje dat ik van Harry had meegekregen. Ze pakt het aan en begint te lezen. Haar ogen glijden over het papier en er verschijnen tranen in haar ogen. Danielle ziet het ook en begint mee te lezen. Haar ogen worden groot. 'Is dit van Harry?' vraagt ze. Ik zucht en knik. 'Ken jij Harry?' vraagt Debby aan Danielle. Danielle en ik kijken elkaar ongemakkelijk aan. Ze knikt. 'Ja, ik ken Harry. Want A: Hij is wereldberoemd, wie kent hem niet? En B: Ik heb een relatie gehad met Liam.' Debby veegt haar tranen weg en kijkt haar aan. 'Ben jij Danielle Peazer?' vraagt ze. Danielle lacht en knikt. 'Dus je weer al die tijd al wie ik ben!' grinnikt ze. 'Nee, helemaal niet! Ik wist helemaal niet hoe je eruitziet, ik had je alleen maar een paar keer op foto gezien.' zegt Debby. Samen beginnen ze te lachen en voorzichtig pak ik het briefje uit Debby's handen. Ik begin te lezen. 

Lieve Debby,
het spijt me enorm dat ik je zo heb laten schrikken, en dat je daarom bent vertrokken... Maar één ding moet je weten: Toen opeens bleek dat ik mijn geheugen kwijt was, keek ik naar jou. En weet je, iets in jouw gezicht herkende ik. Ik kende niemand, maar ik had wel het gevoel dat ik jouw kende. En toen ik hoorde dat je mijn vriendin bent, had ik wel een gat in de lucht kunnen springen -niet echt, want ik mag mijn bed niet uit-. Ik hou echt zielsveel van je, ik wil dat je dat niet vergeet. Kom alsjeblieft terug, ik mis je enorm. 
xxxxxxxxxxxxx Harry 

Ps. Ik weet wat er tussen jou en Zayn is gebeurd, maar ik zit er niet zo mee. Ik vertrouw jullie, en ik weet dat het niet nog een keer zal gebeuren.



Ik vouw het briefje dicht. 'Maarre... wat is er eigenlijk gebeurd tussen jou en Zayn?' Danielle kijkt Debby nu serieus aan. Debby zucht en verteld haar wat er gebeurd is. Ze krijgt een troostende knuffel. 'Kom we gaan.' zegt Danielle. 'Ho ho, wacht effe. WE gaan?' vraag ik. Danielle knikt. 'Ja, ik ga mee.' En met die woorden staat ze op, en loopt ze naar een blauwe scooter. Ze stapt op en Debby gaat achterop zitten. Ze scheuren weg. En ik blijf hier achter, met mijn slome fietsje van 8 kilometer per uur. Balend stap ik op. 'Waarom moet Danielle nou weer mee..?!' mompel ik zachtjes. 


-------
Hi people!
Iedereen vond het een goed idee om een Q&A te maken, dus ik ga er zo snel mogelijk mee aan de slag Maar ik heb wel vragen nodig.,,
-Je mag zoveel vragen als je wilt. Sterker nog, doe maar lekker veel. Want ik heb opeens ENORM veel zin in vragen beantwoorden !
-Het mag over van aaaaalles zijn. Mag over mezelf, of over One Direction, maakt niet uit ! ! Wat jij leuk vind!
-Ik beantwoord alle vragen!

Byeeee lovely girls XXXX


Reacties:

1 2

Harrylover
Harrylover zei op 7 juli 2013 - 10:05:
Hier nog wat vragen.
Sinds wanneer ben je fan?
Waar en wanneer schrijf je het liefst deze fanfic?
Hoe kom je aan inspiratie?
Ben je ooit bij een concert geweest en zo ja van wie?
Zo dat waren ze wel.
Xxx


loveyouxx
loveyouxx zei op 7 juli 2013 - 10:03:
snel verder!!!

en ben net wakker.. dus weet nog geen vragen... als ik erop kom stuur ik er wel een!!


Harrylover
Harrylover zei op 6 juli 2013 - 19:57:
Hey ik wil graag een melding.
Vraag:wie is jou favoriet uit 1D?
Dat was hem meer heb ik tot nu toe nog niet.
Xxx


Malikaa
Malikaa zei op 6 juli 2013 - 13:31:
Hihi awkward ^^
En dat briefje is zo cute
Ehmmm vraagjes.....
- wat is het weirdste wat je ooit hebt gedaan?
- hoelang gaat dit verhaal nog door? (Zeg lang please *crosses vingers*)
- schrijf je eerst iin word of gelijk hier?
- wat zou ke doen als je een hele dag met 1D mocht doorbrengen?

Meer weet ik op dit moment niet =P
xXx


juutjee19
juutjee19 zei op 6 juli 2013 - 11:33:
super leeuk )
hier zijn mijn vragen:
- wat is jou favoriete liedje van 1D?
-waar haal je inspiratie vandaan?
- hoe lang doe er over om een hoofdstuk te schrijven?
Xx