Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » I hate them. » I only told him the truth.

I hate them.

6 juli 2013 - 22:05

354

3

214



I only told him the truth.

Sorry dat ik zo lang niet heb geupdate,, ik had mijn laatste week van school en het was een beetje hectisch. Maar hier is een nieuw hoofdstuk! Ik hoop dat jullie het leuk vinden :) xx

Alison's gedachten
"DAT IS NIET WAAR!" toen ik me omdraaide zag ik Louis staan. Stond hij daar al de hele tijd?
"Louis, sorry dat ik het zeg maar het is waar." Zei ik. Hij moest eens weten wat een verdriet hij Melissa doet...
"O, en hoe komt het dat ik dat niet weet?" Histe hij. Wat maakt het hem eigenlijk uit. Hij haat haar, toch?
"Omdat je haar pestkop bent Louis. Vroeger was je misschien haar vriend en vertelde ze je alles. Weet ik veel. Maar dat doet ze nu niet meer." Op de een of andere manier keek hij alsof heel verdrietig. Alsof hij op het punt stond om te huilen. Misschien klinkt dit heel bitchy maar het boeit me niet dat hij gaat huilen ofzo. Ik bedoel, hij heeft Mel ook zo vaak laten huilen.
"Alison, hoe heb je het voor elkaar gekregen om Louis aan het huilen te krijgen?" Vroeg Liam. Wat? HIj huilde?
"Ik vertelde hem de waarheid. Zo te zien vond hij dat niet zo leuk."
"Ali, wat heb je gezegd? Gaat dit over die Melissa?"
"Li, ik heb hem gezegd dat hij Melissa pest en dat zij meteen chagerijnig word als we over hem beginnen. Zo te zien vond hij het niet leuk om te weten dat hij Mel's pestkop is. Ookal is het waar."
"Melissa is toch dat meisje dat One Direction haat?" Hij ook al? Serieus, Louis, stop met liegen...
"Ugh, ze haat jullie niet. Ze heeft het met jullie te doen dat jullie met hem in de band zitten. Louis haat ze wel."
"Maar Louis zei-" Ik onderbrak hem.
"Louis zegt wel meer. Maar ik ga eten. Ik verga van de honger."
"Nee, je gaat sorry zeggen tegen Louis."
"WAT?! Nee! Waarom zou ik dat doen? IK heb hem de waarheid vertelt!" Liam, soms ben je niet te begrijpen...
"Ik denk dat jij je bitchy kant hebt gebruikt toen je hem 'de waarheid' vertelde." Daar heeft hij een punt... Maar niet goed genoeg om mijn excuses aan te bieden.
"Hij verdiende het." En met dat liep ik weg. Weg van al deze drama. Ik ga wel naar de Mac ofzo. Zolang ik maar weg ben bij hun...


Reacties:


1D4EVER
1D4EVER zei op 7 aug 2013 - 20:03:
Meldiiiiiing!! Love the story


1Dlovez
1Dlovez zei op 27 juli 2013 - 13:38:
Melding A.U.B !!!!!


Malikaa
Malikaa zei op 17 juli 2013 - 21:04:
You say it gurl!!!!!
Hmm..... Louis moest huilen?? Why???
Snel verder
xXx