Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » He loves me?|| Harry Styles [AFGEROND] » Hofdstuk 8

He loves me?|| Harry Styles [AFGEROND]

7 juli 2013 - 15:40

1180

9

609



Hofdstuk 8

Sharon Wodner POV
Ik draai me om en mijn oog valt meteen op één van de jongens. Zijn haar is gekruld en zijn ogen groen. Mijn hart slaat op hol en ik begin te zweten. Het glas water glijd centimeter voor meter uit mijn hand. Ik merk het pas als hij met een knal uit elkaar springt. De jongen met de krullen komt meteen in beweging en loopt naar me toe. ‘Hee, gaat het wel?’ Zijn groene ogen kijken me onderzoekend aan. Ik wordt rood en sla mijn blik neer. ‘Ja, ja. Het gaat wel,’ mompel ik. Ik ontsnap uit zijn blik en loop naar Niall. Hij kijkt me raar aan, maar ik schud mijn hoofd. ‘Nou, Sharon. Dit zijn de jongens waar ik je over verteld heb. Ik kijk weer op en kijk recht in drie paar nieuwsgierige ogen. Niall grinnikt en stelt ze voor. ‘Dit is Zayn.’ Hij wijst naar een jongen met een zwarte kuif. Er zit een blonde pluk in en hij kijkt helder uit zijn bruine ogen. Hij heeft een baseball jack aan waarvan de mouwen tot aan zijn ellenbogen zijn opgestroopt. Er is een tattoo zichtbaar. Er staat ZAP. Geen idee wat dat nou weer is. Hij draagt een lichte spijkerbroek en witte gympen.
‘Sharon,’ mompel ik. Hij geeft me een hand en glimlacht. Wauw, die glimlach!
‘Leuk je te ontmoeten.’ Wauw, die stem! Ik glimlach verlegen en Niall trekt me mee naar de volgende. Het is een jongen met gemillimeterd haar. Hij heeft een wit met zwart shirt aan en een donkere spijkerbroek. Zijn bruine ogen kijken me sceptisch aan en zijn armen heeft hij over elkaar geslagen. Er is net een soort pijlachtige tattoo zichtbaar. ‘Dit is Liam.’ Hij knikt even en ik glimlach ongemakkelijk. ‘Sharon,’ mompel ik weer. Niall voelt dat ik me niet op mijn gemak voel en trekt me verder naar de laatste jongen. Hij glimlacht breed en kijkt me met zijn blauwe ogen nieuwsgierig aan. Zijn haar is bruin en zit, net zoals bij Zayn, in een kuif. Hij heeft een streepjes shirt aan met bretels en een lichte spijkerbroek met witte gympen. ‘Dit is.’ Begint Niall, maar de jongen onderbreekt hem. ‘Louis. Ik ben blij dat ik je eindelijk kan ontmoeten!’ Hij trekt me in een knuffel. Even ben ik overdonderd dan knuffel ik hem terug. Ik mag hem nu al. Wij gaan goede vrienden worden.
‘Sharon,’ zeg ik lachend. Hij grijnst breed. Niall kijkt me aan. ‘Dan is alleen Harry nog over.’ Hij draait me om en wijst naar de jongen in de keuken.

Harry Styles POV
Niall leidt haar langs alle jongens. Als ze bij Louis zijn wordt ze in een knuffel getrokken. Glimlachend zegt ze haar naam en ik zie Louis stralen. ‘Dan is alleen Harry nog over,’ zegt Niall. Hij draait haar om en wijst naar mij. ‘Sharon, dat is Harry.’ Ze kijkt me aan. Ik kijk terug in haar prachtige ogen. Ze zijn groen, net zoals de mijne. Mijn maag gaat tekeer. Ze is prachtig! Haar ogen, haar haren. Alles aan haar is prachtig. Ze wordt rood en draait zich om. Ze snelt naar een hoek en pakt haar tas op. Snel loopt ze de deur uit, ons vijven in verwarring achterlatend. ‘Wa…Wat,’ stamel ik. De jongens kijken naar de dichte deur. Dan komt Niall in beweging en rent haar achterna. De andere draaien zich naar mij. Ik word rood en duik snel naar beneden. De scherven van het gevallen glas leg ik voorzichtig in mijn hand, dan gooi ik ze weg. Louis komt naar me toe en helpt me. ‘Wat was dat nou net?’ Ik word nog roder en zwijg. Louis denkt diep na, dan valt zijn mond met een plopgeluidje open. ‘Je vindt haar leuk!’ roept hij uit. ‘Sssssttt,’ sis ik boos, maar het is al te laat. Zayn en Liam komen snel naar ons toe. ‘Hij, wat?’ vraagt Liam. ‘Hij vindt haar leuheuk!’ roept Louis uit. Beschaamd kijk ik naar beneden. ‘Echt?’ vraagt Zayn, ‘Hij kent haar net tien minuten.’ Ik sta op en loop naar buiten, de trappen op, naar mijn appartement. Woest smijt ik de deur dicht en trap tegen de muur. Verdomme, waarom moesten ze er nu al achter komen? Ik vindt haar inderdaad leuk. Leuker dan leuk. Ik schop weer tegen de muur en loop dan naar de keuken. Waarom? Waarom moet ik verliefd worden op haar? Het zal alleen maar pijnlijker worden omdat ze vrienden is met Niall. Waarom? Waarom ik? Waarom zij?! Met een ruk trek ik de koelkast open en smijt hem dan weer dicht omdat er niks lekkers inzit. Ik adem woest in en uit. Kalmeer Harry, denk ik. Mijn handen trillen en ik klem ze om de rand van het aanrecht.
Waarom?

Niall Horan POV
Sharon draait zich om en snelt naar de hoek waar haar tas in staat. Ze pakt hem op en rent de deur uit, ons vijven in verwarring achterlatend. Even sta ik stil, dan kom ik in beweging en ren haar achterna. ‘Sharon! SHARON!’ roep ik. Ze draait zich om en haalt gejaagd adem. ‘Niall, laat me met rust,’ zegt ze fel. Ik schud koppig mijn hoofd en kom slippend voor haar tot stilstand. ‘Waarom –hijg- waarom ren je ervandoor?’ vraag ik hijgend. Ze schud haar hoofd en haar ogen staan wild. ‘Niks, Niall. Laat me gaan.’ Ze draait zich om en rent het gebouw uit. Wat, wat? Ik begin weer te rennen. ‘Sharon, Sharon!’ Ik ren de straat op, maar Sharon is nergens meer te zien. Teleurgesteld loop ik weer naar binnen, de trap op, mijn appartement binnen. ‘Ze is weg,’ zeg ik, dan plof ik op de bank.
De jongens gaan ook zitten. ‘Waarom ging ze ervandoor?’ vraagt Liam aan mij. Ik haal mijn schouders op. ‘Ik weet het niet.’ Ik kijk ze aan en dan merk ik dat Harry er niet is. ‘Waar is Harry?’
Zayn haalt zijn schouders op. ‘Hij is naar zijn appartement.’ Louis stuitert op zijn stoel. ‘Hij vindt Sharon leuk!’ roept hij. Verbaasd kijk ik hem aan. ‘Wat?’ Hij lacht. ‘Hij vindt Sharon leuk!’ roept hij weer. Ik kijk hem een moment verbaasd aan, dan begin ik te lachen.
‘Hahah, Harry vindt, hahahahhaha.’ Ik klem mijn armen rond mijn buik en lach onbedaarlijk. Zayn, Liam en Louis kijken me raar aan. In één klap ben ik weer serieus. ‘Ze zouden een leuk stel zijn. Er is alleen één probleem.’
‘En dat is?’ vraagt Liam. Ik zucht. ‘Ze is nogal mensenschuw, remember?’ Hij bijt op zijn lip. ‘Oh ja.’ Ik verzink in gedachten. Denk Niall, DENK! De anderen staren me aan. ‘Niall. Niall!’ Louis schud me door elkaar. ‘Ssssttt!’ ik weer hem af en denk na. ‘Niall?’ vraagt Zayn. Ik zucht diep en kijk hem aan. ‘Ja?’
‘Wat ben je aan het doen? Je ziet eruit alsof je moet poepen.’
‘Ik probeer iets te verzinnen om ze samen te krijgen.’
Zayn knikt begrijpend. ‘Ik denk dat je het Sharon zelf moet laten oplossen.’ Ik knik, net zoals Louis en Liam. ‘Dat moet dan maar,’ zeg ik en zucht diep.




Alleen diegene die op dit
hoofdstuk reageren krijgen een melding
voor het volgende hoofdstuk.


Reacties:

1 2

Nynlufx
Nynlufx zei op 10 dec 2013 - 20:47:
Dit is onwaarschijnlijk awesome =D


Chayenne
Chayenne zei op 30 nov 2013 - 19:55:
*leest weer verder*


lilovelou
lilovelou zei op 8 juli 2013 - 15:31:
Awwww


1Dlover
1Dlover zei op 8 juli 2013 - 11:46:
hahahhaha
dat stukje
'je ziet er uit of je moet poepen'
hahaahhahahahaahhh geniaal
maar goed geschreven
btw snel verder!!!

xxxxxxjessss thecurlyonewho'sinlovewithyourstory


Ims
Ims zei op 7 juli 2013 - 20:34:
'Niall je ziet eruit alsof je moet poepen'

HAHAHAHAHA ik weet niet hóe hij nadenkt, maar ik zou het best wel willen zien als jij het zo beschrijft.

Sharon get yo ass over here and date Harry.

Snel verder!!

XxxXxxXxxX