Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » ''Not that girl, Styles!'' - Harry Edward Styles » Harry Edward Styles 003

''Not that girl, Styles!'' - Harry Edward Styles

7 juli 2013 - 19:19

340

4

170



Harry Edward Styles 003

Jaja, een Harry Point Of View! Ik hoop dat jullie weten wat dat is? ;'D Ik zal weer een nieuw stukkie schrijven bij 3 reacties!

Harry Edward Styles

''Wat doe je nu, Zayn?'' hoorde ik Liam geïrriteerd vragen. We zaten met z'n vijfjes in de woonkamer in onze villa.
''Sorry,'' had Zayn gezegd, die blijkbaar de koffie morste. Liam zuchtte diep, vloekte wat en begon het schoon te maken. Liam en Zayn hadden nooit een goede band met elkaar gehad en ik vond het dus niet gek dat Liam zich geïrriteerd voelde nadat Zayn iets had gedaan.
''Stel je niet aan, Liam,'' zei Niall vlug, die zich in het gesprek voegde. ''Zoveel koffie was het niet.''
''Mocht je dromen,'' zei Liam.
''Niet zo onbeleefd,'' riep Louis.
Het was ook nooit normaal thuis. Er was wel altijd een ruzie of er was iets abnormaals aan de hand, en ik, Harry, hield me daar altijd buiten. Ik besloot iets te gaan bedenken om het onderwerp te gaan veranderen.
''Maar hé,'' begon ik. ''We hebben al een tijdje geen meisje gekidnapt.''
''Nee, klopt,'' antwoordde Zayn. ''Ik ben bang dat we gepakt worden.''
''Kom op, zeg,'' krijste Niall. ''Ze zoeken niet eens naar ons. Je stelt je altijd zo aan, Zayn .''
''En jij hoeft niet--'' had Zayn proberen te antwoorden, maar ik onderbrak zijn zin.
''Kom op! Jullie werken op mijn zenuwen!'' riep ik erdoor heen. ''Ik wil een meisje kidnappen.''
''Ik ook,'' zei Louis kalm.
''Laten we dat gewoon doen,'' stelde Niall voor.
''Ik ga wat te drinken pakken,'' zei Zayn, met die woorden stond hij op, liep de keuken in en schonk een glaasje met fanta.
''En ik ga mee,'' had Liam er nog bij gezegd en volgde de voorbeeld van Zayn.
''Kennen jullie die Luuk nog, van een paar jaar geleden?'' vroeg ik opeens.
''Die dude die ons mee wilde helpen met kidnappen?'' vroeg Niall.
Ik knikte en grijnsde breed. ''Ik heb zijn msn nog.''
''Vet,'' antwoordde Louis. ''Kun je ’m niet spreken en zeggen dat we weer gaan kidnappen?''
''Is goed,'' zei ik. ''Dan kunt hij ons gelijk weer helpen.''
''Goed plan!'' zei Zayn vanaf de keuken, die blijkbaar het hele gesprek had gehoord. ''Maar het is niet mijn schuld als jullie worden gepakt, ik doe in ieder geval niet meer mee!''


Reacties:


Ashley1D zei op 13 aug 2014 - 18:59:
VERDER!! Meldingg 4 me
xx


PrincesLolly
PrincesLolly zei op 7 juli 2013 - 21:36:
WAAAAATTTTT O_0?
Slimme zayn!
snel vedaahhhh!

kusje x


Malikaa
Malikaa zei op 7 juli 2013 - 21:12:
Kidnappers?!?! O.O
Goed zo Zayn, niet meer meedoen ^^
Snel verder
xXx


ZaynLoveMe
ZaynLoveMe zei op 7 juli 2013 - 20:25:
Goed geschreven! Gauw verder! Xje