Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Irresistible~Harry Styles [END] » Deel 27: En alles wordt zwart...

Irresistible~Harry Styles [END]

8 juli 2013 - 19:55

813

7

513



Deel 27: En alles wordt zwart...

Guys I'm sooo excited! Ik heb net ff zitten denken, waar ik met m'n verhaal heen wil. Ik heb het al helemaal in m'n hoofd zitten, en persoonlijk denk ik dat het echt heel cool gaat worden :D Er komt echt spanning, avontuur en vooral VEEL FANTASIE in voor ! Ik heb er echt zooo'n zin in. Waarschijnlijk ga ik nu regelmatig met het verhaal bezig, omdat ik er nu echt veel plezier in heb :-) Dus ik wil jullie ook nog vragen of julliealsjeblieft niet willen stoppen met het lezen van dit verhaal, want vanaf nu gaat er veel meer ACTIE komen. Enjoy guys! Na dit hoofdstuk wordt het stoerrrr ik ben helemaal hyper whahahaa LOL xxx

Debby's POV:
Ik stap van Danielle's scooter en we lopen naar de ingang. Liam is er vast nog lang niet, want de fiets gaat natuurlijk veel langzamer. Ik loop samen met Danielle naar de ingang van het ziekenhuis, waar precies op dat moment Zayn naar buiten rent. 'Wat ga je doen?' vraag ik. Hij stopt en kijkt ons aan. 'Danielle? Wat doe jij hier?' vraagt hij aan haar. Ze glimlacht. 'Het is niet wat je denkt, hoor. Liam en ik zijn niet bij elkaar. Ik hoorde dat het niet goed gaat met Harry, en ik wilde even bij hem op bezoek komen. Als jullie dat goed vinden natuurlijk...' Ze kijkt Zayn onderzoekend aan. Zayn knikt. 'Sure! Je bent altijd welkom. Maar ik moet snel gaan nu.' Hij wil weglopen. 'Waarheen?' vraag ik nog snel. Hij draait zich om. 'Perrie.' Hij rent naar zijn fiets en fietst weg. Danielle en ik lopen naar binnen. Ik leidt haar naar Harry's kamer en we lopen naar binnen. 'Danielle!' klinkt vrijwel meteen. Niall en Louis kijken haar aan. Harry kijkt verbaasd, die weet natuurlijk niet wie Danielle is. Net als Demi trouwens. 'Begrijp het niet verkeerd! Ik ben hier alleen voor Harry. Liam en ik hebben niks samen.' Demi en Harry lijken nu ook te begrijpen wie Danielle is. 'Dus jij bent Liam's ex-vriendinnetje?' vraagt Harry. Danielle, die momenteel al te weten is gekomen dat Harry zijn geheugen kwijt is, knikt. Ze schudt Harry hand en doet hetzelfde bij Demi. 'Guys!' Niall kijkt Danielle en mij aan. 'We hebben goed nieuws. Het gaat steeds beter met Hazza. Ze zeggen dat hij uit bed mag, en kan lopen. Waarschijnlijk zat er niet veel gevaarlijks in het drankje!' zegt hij enthousiast. Ik klap blij in mijn handen. 'Great! Heb je al gelopen?' vraag ik aan Harry. Hij knikt trots. 'Het ging helemaal goed! Ik ben niet eens gevallen.' Danielle en ik beginnen te juichen. De dokter komt binnen. 'Ja dat klopt. Het ging helemaal goed. Misschien mag hij deze week nog naar huis.' legt hij uit. Blijkbaar wist nog niemand dat, want de rest begint nu met ons mee te juichen.

PERRIE POV:
Huilend loop ik door Hyde Park in Londen. Als ik om me heen kijk zie ik allemaal stelletjes met elkaar knuffelen en kussen. En daar loop ik, het meisje met de ex die haar heeft bedrogen. Ik had echt nooit van Zayn verwacht dat hij zoiets vreselijks zou doen. Hij is al eerder vreemdgegaan, hij was toen met een onbekend meisje naar bed geweest. Maar daar was ik minder boos om, want hij was dronken. Ik was ook superblij dat het snel weer goed was gekomen. Maar nu hij het opnieuw heeft gedaan, kan ik hem niet vergeven. Hoe kan ik Zayn ooit nog vertrouwen? Gewoon niet. Ik pak mijn tas en haal mijn portemonnee tevoorschijn, en haal mijn creditcard eruit. Ik veeg snel mijn tranen weg en stap het eerste de beste hotel binnen. Ik loop naar de balie. De meneer die erachter staat kijkt me aan alsof hij een spook ziet. Oh f*ck, vergeten waterproof mascara te kopen! Vandaar dat hij zo schrikt, het is vast helemaal uitgelopen. Ach, wat maakt het ook uit. 'Een kamer graag.' zeg ik. Hij knikt en pakt een sleutel. Ik neem hem aan en betaal. 'Dank u wel.' Dan loop ik door een lange gang, naar de lift. Ik druk de knop in een na een paar seconden gaat de deur open. Ik stap de lift binnen. Net voordat de lift bijna dicht gaat, rent iemand naar de lift toe. Ik vang een glimp op van een jongen. Oh nee! Het is Zayn! Ik druk zo'n vijf keer achter elkaar snel op de knop waar 'Dicht' op staat. Net op tijd gaan de deuren dicht, en Zayn kan niet naar binnen. 'Perrie!' roept hij. Ik reageer niet. De lift gaat naar beneden, steeds sneller. Opeens voel ik dat hij bijna op topsnelheid gaat. Sneller, sneller, sneller en sneller! Het lijkt wel alsof deze lift stuk is. Ik ga al zo snel dat ik me moet vasthouden aan een barré. Nog sneller, en nog sneller! Ik begin te gillen, steeds harder. 'ZAYN!' roep ik. 'HELP ME!!!' Ik ben gewichteloos en voel niks meer. Ik kan niet sneller en ga steeds verder naar beneden. Waarschijnlijl heb ik al flink wat kilometers afgelegd. 'PERRIE!' Hoor ik een vage stem van Zayn roepen. Hij roept nog iets, maar ik kan het niet verstaan. Zayn's stem klinkt verder, en verderweg en dan hoor ik niks meer. Dan hoor ik een doffe klap en een grote knal. Ik sta stil op de grond. Ik voel mijn hoofd licht worden, ik ben echt enorm hard neergekomen. Ik kijk rond in de 1x1meter kabine. In de spiegel zie ik mezelf zitten. Dan wordt mijn zicht opeens heel erg vaag en voordat ik het weet, zie ik alleen maar zwart.


Reacties:

1 2

loveyouxx
loveyouxx zei op 8 juli 2013 - 0:13:
waaaahh!! perrieee!!! neeeeee!!!
what happened?

maar snel verder!!
xxx


menepen
menepen zei op 7 juli 2013 - 23:44:
Omggg Perrie no!!


Team1D
Team1D zei op 7 juli 2013 - 23:23:
Ik moet denken aan de lift van sjaackie en de chocolade fabriek HAHAHA


Harrylover
Harrylover zei op 7 juli 2013 - 21:24:
En trouwens ik ben het met malikaa eens maak liam niet zwanger.


Harrylover
Harrylover zei op 7 juli 2013 - 21:23:
Hey tuurlijk lees ik verder geef maar melding.
Xxx