Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Gotta be you (AF) » ×15×

Gotta be you (AF)

7 juli 2013 - 22:39

853

4

196



×15×

Enjoy! ;)

Ik zie hem richting de ingang van het ziekenhuis lopen. Ik haal diep adem en dan loop ik stil achter hem aan. Ik mag geen geluid maken, anders rent hij weg. Voor de ingang trek ik zijn arm naar achteren en leg hem op zijn rug.
,,Au!" Roept hij. Ik lach. Hij heeft pijn, mooi! ,,Who are you?" vraagt hij. Ik draai hem om en kijk hem bedreigend in de ogen aan. ,,Zayn."
,,You are right! Now you are going to answer some questions. First, what are you doing here? I have worn you right? You are close to the hospital where Miley lies."
,,I'm just gonna look how she is."
,,No, your not! You haven't listen to me. I said that I never want to see you with or by Miley!"
,,I know, but I just want to look at her."
,,Okay." Zeg ik. Ik pak zijn arm weer en leg die hoger op zijn rug. ,,Walk!" zeg ik. Liam begint te lopen en we gaan samen het ziekenhuis in. We volgen de blauwe lijn, gaan de lift in en open de afdeling op waar Miley ligt. Het is dat ik Liam goed vastheb want anders zou ik hem niet vertrouwen in de buurt van Miley. Dan staan we in de kamer waar Miley ligt.
,,Now you can see her! It's going not well and that's your fault!" Liam kijkt naar het beweegloze lichaam van Miley. Ik zie hem tranen in zijn ogen krijgen.
,,I'm so sorry!"
,,Too late! Leave Miley alone, also when she's awake from her coma!"
,,I want to see her just one more time."
,,If you dare to come close to her..."
,,Then what?"
,,Then I will break all your bones in your body!" Liam kijkt me bang aan en daarna naar Miley.
,,I'm not going." Zegt hij dan. Ik maak een vuist.
,,What did you say?"
,,I'm not going anywhere. I'm not afraid of you! I love Miley and I will do anything to get her back!"
,,Miley never want you back!"
,,Are you scared?" Ik kijk hem kwaad aan. Hij daagt me uit, maar ik trap er niet in. Ik moet sterk blijven, voor Miley!
,,No, I'm not scared for you. You wish!" Ik heb nog steeds zijn arm vast. Ik duw er hard tegen.
,,Au!"
,,Move!" Ik neem hem mee, naar beneden, het ziekenhuis uit.

POV Harry
Ik loop heen en weer. Zayn had allang terug moeten zijn! Ik pak mijn mobiel en bel hem, maar er wordt niet opgenomen. Shit! Wat als er iets gebeurd is! Waar blijft hij nou?
,,Harry, where is Zayn?" Louis staat naast me.
,,I don't know."
,,I just had our manager on the phone and he is here in a view minutes."
,,What...?! You got to be kidding me!"
,,No, I'm not. He is on his way right now."
,,Zayn has to come here, real quick!" roep ik. ,,If he sees him, he kicked him out of the band!"
,,Did you call him?"
,,Yes, but he don't answer, I'm worried Lou."
,,It's going to be alright with him. Zayn is not stupid, he will not be found by our manager."
,,I hope not." Weer loop ik heen en weer. Ik ben zenuwachtig. Straks is hij wel ontdekt en is hij al uit de band gezet. Het zweet staat me op mijn hoofd. Dan zie ik onze manager aankomen door het raam. Shit! Zayn is nog niet terug.
,,What do we have to say?" vraag ik aan de anderen.
,,Zayn is just taking a walk." Zegt Louis. Ik kijk hem aan. Zou hij dat geloven? Niall opent de deur en onze manager loopt naar binnen.
,,Good night, do you have..." Hij kijkt ons aan. ,,Where is Zayn?" vraagt hij. Hij kijkt ons één voor één aan. Ik slik even en de anderen ook. ,,Well, where is Zayn?" vraagt hij nog een keer.
,,That's funny." Zegt Louis. ,,Zayn is just taking a walk through the park, just so he can think about Miley. He will back with just a minute."
,,Really?" We knikken allemaal. ,,I don't believe you. Is he in his room?"
,,No, he is outside taking a walk."
,,He is gone, right? He is with Miley in the hospital!" Shit, nee! Hij draait zich om en kijkt dan in het gezicht van Zayn. Gelukkig hij is er! Maar wat gaat hij zeggen? ,,Zayn, where were you?" Onze manager kijkt hem aan. Zayn zegt niks, hangt zijn jas op en gaat naast mij staan.
,,What do I have to say?" fluistert hij zachtjes en snel in mijn oor.
,,That you are back from a walk through the park." Fluister ik snel terug.
,,What are you discussing?" Onze manager kijkt mij en Zayn aan.
,,Nothing." Zegt Zayn. ,,I was taking a walk through the park, after my meal. I had to clear my head and I forgot the time." Hij kijkt Zayn aan. Ik denk niet dat hij hem gelooft. En dat blijkt als hij zegt: ,,Zayn, you're out One Direction. You can pack your suitcase and leave."
,,What...?!" De jongens en ik kunnen het niet geloven. Zet hij nou werkelijk Zayn uit de band?


Reacties:


DjMalikjuh
DjMalikjuh zei op 10 juli 2013 - 20:37:
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!
I KILL YOU!
RIGHT NOW!
WHERE ARE YOU LEAVING?!


Lotteimy
Lotteimy zei op 7 juli 2013 - 22:59:
NONONONONONONONOOOO!!!!!
WAT DEED JE AAN ANNE !
ONE DIRECTION ISNT COMPLETE WITHOUT ZAYN!
Ohh ik haat die man enorm!! Zeg dat hij een grap maakt, een grap, een grap!!
Fase 1: Ontkenning ....

Zo mag het NIET gaan! Snel verder ik wil weten hoe het verder gaaat' X


Lotteimy
Lotteimy zei op 7 juli 2013 - 22:58:
NONONONONONONONOOOO!!!!!
WAT DEED JE AAN ANNE !
ONE DIRECTION ISNT COMPLETE WITHOUT ZAYN!
Ohh ik haat die man enorm!! Zeg dat hij een grap maakt, een grap, een grap!!
Fase 1: Ontkenning ....

Zo mag het NIET gaan! Snel verder ik wil weten hoe het verder gaaat' X


Malikaa
Malikaa zei op 7 juli 2013 - 22:55:
No, no no no no no...... nooooo!!!!!
Zayn mag niet uit de band.....
Snel verder
xXx