Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Irresistible~Harry Styles [END] » Deel 28: Ik moet Perrie vinden.

Irresistible~Harry Styles [END]

8 juli 2013 - 19:55

611

6

463



Deel 28: Ik moet Perrie vinden.

I'll lift you up, I'll never stop. You know I'll take you to ANOTHER WORLD

Harry's POV:

Debby, Danielle, Niall, Liam (die ondertussen ook terug was gekomen), Louis, Demi en ik wandelen door het Hyde Park. Het gaat supergoed met me, in ieder geval gaat het lopen geweldig. Af en toe heb ik wat pijn in m'n enkels, maar dat komt wel goed. Ik maak me alleen wel zorgen over Zayn. 'Waar zou Zayn eigenlijk zijn? Het is al drie uur geleden dat hij naar Perrie ging zoeken.' hoor ik Demi vragen. Iedereen haalt z'n schouders op. 'Gek eigenlijk, hè? Waar zou hij zijn?' vraagt Louis zich nu ook af. In de verte zie ik opeens een jongen onze kant op lopen. Hij komt steeds dichterbij, en dan zie ik dat het Zayn is. 'Kijk, daar is Zayn!' roep ik, en ik wijs zijn kant op. Opeens staat hij voor ons. 'Jongens, kom snel mee! Perrie is in gevaar!' roept hij desperate. Voordat we kunnen vragen wat er aan de hand is, neemt hij ons mee naar een hotel. Hij sleurt ons allemaal mee door gangen, totdat we bij een lift aankomen. 'Wat is er nou? Dit is gewoon een lift, hoor. Waar is Perrie dan?' vraagt Liam. Zayn slikt en kijkt steeds wanhopiger en verdrietiger. Hij is gewoon echt in paniek! 'Perrie.. ze ging de lift in. En volgens mij ging de lift met een raketsnelheid naar beneden... ze gilde en riep me.. en opeens was het stil.. maar toen hoor ik een knal en toen een klap... Ik weet niet ... de lift is vast stuk! Ze is vast helemaal alleen ergens gewond.. We moeten naar haar toe ...!' zegt hij paniekerig. 'Oké Zayn, eerst ff rustig worden! Adem in, adem uit!' antwoordt Liam. Ondertussen staat Niall voor de lift, hij drukt het knopje in. 'Niall, wacht! Niet instappen! Hij is vast stuk!' zeg ik. Niall kijkt angstig en knikt. De liftdeur gaat open. We gaan er allemaal voor staan en we kijken. We kijken een lege ruimte in. Geen lift. Niet eens zulke draden waar een lift aan vast zit! Wacht, hoe kan dat?! Blijkbaar denkt de rest hetzelfde, want ze lijken net zo verbaasd en angstig als ik. We kijken naar beneden. Een soort zwart gapend gat trekt onze aandacht. Oh nee toch, is Perrie naar beneden gevallen...? Ik zeg het maar niet hardop, want dan gaat Zayn helemaal flippen. Ik kijk naar boven, ik zie net zo weinig als onder. Twee zwarte gapende gaten... 'We moeten springen.' hoor ik Zayn mompelen. 'PARDON!?' roept Niall. 'Ja dahaag, ik ga daar echt niet te pletter neerstorten!' We zuchten. Niall weer. Hoewel, ik moet toegeven dat ik ook niet naar beneden zou durven springen. Ik bedoel, hoe groot is de kans dat je het overleefd? 'Voor Perrie...' hoor ik opeens Zayn fluisteren. Ik kijk hem aan. 'Huh, wat bedoel j...' Op dat moment neemt Zayn een klein aanloopje en laat zich voorover vallen, het gat in. 'ZAAAYN!' roept iedereen. Een koude, harde, lange schreeuw van Zayn klinkt en hij valt steeds verder maar beneden, totdat hij verdwijnt...

Zayn's P.O.V:

Ik val steeds verder en verder en ik blijf schreeuwen. Dan besef ik dat het geen zin heeft en dat ik vanzelf ergens terecht zal komen. Ik zie niks, alles is zwart. Na zo'n 15 seconden vallen, land ik op iets wat zacht, maar ook nat is. Ik doe mijn ogen open, en ik kijk rond. Wauw, wat is het hier mooi! Maar dit is echt weird, ik ben in een andere wereld beland! Een totaal andere wereld! Ik lig in prachtig groen gras. Ik zie bergen met besneeuwde bergtoppen, riviertjes, en achter me ligt een groot bos. Maar op dit moment is dat niet belangrijk, ik moet Perrie vinden.


Reacties:

1 2

loveyouxx
loveyouxx zei op 9 juli 2013 - 10:03:
HUH!!??
maar waar is perrie dan... en hoe gaat het met haar..????

snel verder!


Anne
Anne zei op 8 juli 2013 - 17:30:
Leuk!!
Verder a.u.b!


Harrylover
Harrylover zei op 8 juli 2013 - 12:55:
Waaaaaat...
Melding!!!!!


Tallietje
Tallietje zei op 8 juli 2013 - 11:57:
Whaaat, hij is toch niet in die wereld omdat ie dood is he ?!

Heel snel verder <3
Greetzz


MichelleSky zei op 8 juli 2013 - 10:16:
Huh?! Dit had ik ook niet verwacht haha! Meldingggg het is evengoed spannend!! Xxxx