Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Never Say Never- One Direction [FINISHED] » Never 7

Never Say Never- One Direction [FINISHED]

8 juli 2013 - 10:08

447

4

265



Never 7

IK MOEST ECHT LACHEN OM ALLE REACTIES!!!! JULLIE MOGEN ME VERMOORDEN MAAR IK ZOU NIALL IN HET ECHT NOOIT PIJN DOEN, JAWEL MISSCHIEN MET TE HARD KNUFFELEN....:) ALLEEN WEET DAT DEZE MAUD IN HET VERHAAL NIALL EEN BEETJE ZAT BEGINT TE WORDEN.....

Maud POV.

Nog steeds staar ik naar mijn mobiel, hoe durfde die schoft zijn nummer ongevraagd in mijn mobiel te zetten! Als hij nog een rode wang erbij wou moest hij vooral zo doorgaan! Ik zag vooraan Nanette en Demi staan, ik liep naar hen toe, en werd daardoor een paar keer geduwd, of uitgescholden dat ik niet mocht voorkruipen. Na ongeveer 3 minuten stond ik eindelijk bij Demi en Nanette die allebei in gesprek waren met de jongens. Verbaasd keek ik ze aan, Demi kreeg me eindelijk in de gaten en trok me naar haar toe.
' Dit is Maud, ook een vriendin van me.'
Ik glimlachte naar Liam en Zayn en liet Demi weer achter om vervolgens naar Nanette toe getrokken te worden.
' Maud mag ik je voorstellen, Niall, Louis en Harry. Niall, Louis en Harry dit is Maud.'
' Ja, hoi.'
Louis knuffelde me half dood, wat een jaloerse blik van sommige fans opleverde, Harry drukte een kus op mijn hand en Niall staarde me alleen maar aan. Ik wist wat hij dacht, wat doe ik hier als ik hem net geslagen heb. Niall kwam naar me toe lopen en keek me met samengeknepen ogen aan, ik sloeg mijn armen over elkaar en boos keken we elkaar aan. We zeiden niks, we zwegen elkaar dood, we keken alleen maar boos naar elkaar en blikken spreken soms meer uit dan woorden, dus ook de andere viel er iets op dat iets niet klopte.
' Kennen jullie elkaar soms al?'
Vraagt Harry dan maar? En voordat Niall zijn mond kan open doen antwoord ik al.
' Oh, ja reken maar dat we elkaar kennen, he Niall!'
Beet ik vinnig toe, Niall trok arrogant zijn wenkbrauw op.
' Alsof ik zo een stom wijf als jou zou willen kennen.'
' Nou, je hebt zo een stom wijf als ik wel in een donker steegje getrokken.'
Onze gezichten waren bijna tegen elkaar aan en ik kon de haat in zijn ogen duidelijk zien glinsteren.
' En ga nu weg met die dikke kont van je voor de deur, want ik wil graag naar mijn kamer in het hotel, lazy dump ass.'
Niall ging wat breder staan bij mijn woorden.
' Pech voor jou is dit ook mijn hotel.'
Nee! Logeerden zij ook nog eens in het zelfde hotel als ons? Aandachtig keek ik hem aan.
' Wat?'
' Je hoorde me wel sweetheart, ik logeer hier ook.'
Boos duwde ik Niall aan de kant wat een hoop haat geroep naar mij opleverde, ik keek no een keer achterom en zag Demi in gesprek, Nanette keek me hoofdschuddend aan, Harry, Louis keken me allebei verbaasd aan en Niall had een arrogante en boze blik in zijn ogen. Daarna draaide ik me om en liep tevreden naar mijn kamer.


Reacties:


1D4EVER
1D4EVER zei op 7 aug 2013 - 20:34:
Ik kom je halen Maud!!!!!!!!! OEEEEEEEEEEEEEEEEEEH ik wordt hier echt agressief van hahaha


loveyouxx
loveyouxx zei op 9 juli 2013 - 9:51:
oeiii!!
maudjee!
als ik jou was, zou ik oppassen!
ik doe je echt wat!!

mar snel verder
#bennieuwsgierig

xxx


Malikaa
Malikaa zei op 8 juli 2013 - 22:25:
Ahahaha, dit is echt heel grappig Ik kan me Niall bijna niet zo voorstellen =P
Snel verder
xXx


Janitaa
Janitaa zei op 8 juli 2013 - 10:13:
Naah! Ik ben echt nieuwsgieig nu!
Haha snel verder!
Xxx'ieass