Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » The Wrong Shoe Size ~ One Directon » O18 ~ Niall Horan & Mary-Ann Jales

The Wrong Shoe Size ~ One Directon

8 juli 2013 - 14:12

798

5

274



O18 ~ Niall Horan & Mary-Ann Jales

Zoooooo super sorry dat ik zooooooooooo lang niet meer geschreven heb, niemand kent me waarschijnlijk meer haha xo

Niall Horan POV

Ik was bij Mary-Ann thuis. Roxy zat in de woonkamer TV te kijken, naar iCarly of zoiets. Ik zat samen met Mary-Ann in de keuken aan een tafel. Ze had een blauwe jurk aan met glimmertjes die weerkaatsen in het licht van de keuken. Ze zag er echt knap uit.
'Dus je gaat uit?' vroeg ik na een tijdje.
Ze knikte. 'En daarom moet jij op het huis van de buren letten, samen met Roxy. Ik weet het; ze is al elf, maar ik vind het toch fijner dat ze niet alleen in dat huis zit,'
'Waarom eigenlijk het huis van de buren en niet dit huis?'
'De buren zijn op vakantie sinds vanmiddag en ze hebben veertien katten en die breken het huis af als er niemand binnen is verder,'
Ik grinnikte, maar hoopte ook dat ik niet allergisch was voor katten. Ik had bij al die feitenblogs op Tumblr niks gelezen over mijn allergieën.
Ik maakte een instemmend geluidje en de koekoeksklok in de keuken sloeg negen uur.
'Fijn feest dan maar,' mompelde ik en vervolgens zwaaiden Roxy en ik haar uit.
We liepen richting het huis van de buren en ik opende de deur met de sleutel die ik had gekregen. Roxy knipte het lichtje in de hal aan en ik liep richting de deur aan het einde van gang.
De deur opende in een keuken, met een stenen keukenblad en ouderwetse keukenstoelen en een antieke eettafel.
'Dit is nog niet het antiekste wat je hebt gezien,' zei Roxy tegen me.
'Is hier nog iets antieker dan? Alles lijkt hier wel uit een museum van mensen uit de achttiende of negentiende eeuw!' riep ik.
Ik liep de kamer binnen en verbaasde me dat ik nog geen kat had gezien. Die mensen hadden toch veertien katten, had Mary-Ann me verteld?
Ik keek rond in de kamer, die net zo ouderwets was als de keuken en mijn blik viel op een wit pluizig kussentje dat op het bruinige tapijt lag. Het was vast en zeker van de bank ernaast gevallen.
Ik pakte het op en (vond dat het best wel zwaar was voor een kussen) en legde het weer neer op de bank.
Ik ging op de bank zitten en een klein stofwolkje kwam omhoog. Ineens klonk er een gesmoorde kreek en ik voelde iets aan mijn zij.
Ik slaakte een gil en stond op.
Dat kussen, was een kat!
'Wat een lelijke kat!' riep ik uit en Roxy kwam via de trap de kamer weer in.
'Niall, dat zijn nou angora-katten,' zei ze lachend.
Ik knikte en ineens schoot me wat te binnen. 'Roxy, ik heb nog maar één kat gezien nu, waar zijn de andere dertien?'
'Ik dacht dat ze hier beneden waren, aangezien ze ook niet boven waren,' antwoordde ze en we keken elkaar even wanhopig aan.
'Niall?' begon Roxy.
'Ja?'
'Heb je wel de deur achter je rug dichtgetrokken?'

Mary-Ann Jales POV
Ik wachtte op de bus die om vijf over negen ging. Het was koud buiten en ik rilde in mijn korte jurkje.
O, waarom heb je dan geen jas meegenomen Mary? dacht ik.
Ik hoopte dat Niall een beetje een kattenmens was. Roxy hield in ieder geval van alles wat bewoog en dierlijk was.
De bus kwam zoals gewoonlijk op vrijdagavond een paar minuten te laat, maar dat maakte me niet zoveel uit. Ik kon eindelijk weer eens feesten!
Ik stapte in het voertuig en hoopte dat er nog een plek vrij was om te zitten. Die was er helaas niet. Ik moest dus staan, terwijl een gele stang vast hield probeerde ik mijn evenwicht te houden op mijn hoge hakken.
Na ruim een half uurtje was ik bij de club waar het feest was. Dreunende muziek kwam uit het gebouwde samen met een hoop licht. Tientallen mensen waren waarschijnlijk al binnen.
Ik gaf bij binnenkomst mijn jas af en liep de club binnen waar ik eerst moest wennen aan het harde geluid van de muziek. Het was hier gelukkig lekker warm in vergelijking tot buiten.
De meeste mensen in de club waren van mijn leeftijd of ietsjes ouder. Er liepen veel barbiepoppen rond aan meisjes, met veel make-up en veel inkijk, maar ook gewoon groepjes vrienden dronken mixdrankjes aan de bar.
Ik miste het gevoel van een vriendengroep ook best, misschien had ik Niall moeten meevragen en dan een vriendin van Roxy moeten laten komen om op te passen.
Moest ik nu dus gewoon in het midden gaan staan van de dansvloer en iemand bij de hand pakken of zo? Ik waagde het erop en trok zomaar iemand uit de stroom met mensen.
Het was een jongen met wat kort haar en hij leek in het begin een beetje onzeker. We dansten fijn en hij gaf me zijn nummer en Twitter. Ik snapte niet goed wat ik met zijn Twitter moest, ik had zelf niet eens Twitter.


Reacties:


Tallietje
Tallietje zei op 9 juli 2013 - 2:04:
Love youre story, geef me plss melding

Greetzz <3


Malikaa
Malikaa zei op 8 juli 2013 - 23:44:
YOUR BACK
JE schrijft echt zo goed!! I missed this story ^.^
Snel verder
xXx


1Dharrylouis
1Dharrylouis zei op 8 juli 2013 - 17:03:
Snel verder!! Melding!


Lotteimy
Lotteimy zei op 8 juli 2013 - 16:37:
Welcome back honeeeey!

Opnieuw een goed hoofdstuk Snel(ler) verder! X


1Dzayn
1Dzayn zei op 8 juli 2013 - 14:17:
HEEEEEEEEEYYYYYYYYYYY =D WELKOM BACK BABE

hihi, ik wed dat die jongen Liam is ofzo idk