Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Lay all your love on me || FINISHED » Give me love.

Lay all your love on me || FINISHED

8 juli 2013 - 17:18

785

4

334



Give me love.

Hi! weer een nieuwe hoofdstuk, en sorrrrrry voor het lange wachten! heb een druk weekend achter de rug, dus lag om 7 uur al te slapen.. maar ik kan jullie wel vertellen, dat het verhaal steeds spannender wordt, en er komt ook een stukje geweld in voor.. maar tegen wie zal het worden gebruikt? Jullie komen er snel achter! En laat dit keer weer een reactie achter onder dit hoofdstuk, alleen degene die steeds reageren onder het nieuwste hoofdstuk krijgen een melding! Thanks en enjoy! X MichelleSky

Sky POV:
ik kruip weer bij Harry in bed, die wakker wordt. ‘’Hey, je bent wakker..’’ zeg ik zachtjes. Harry vraagt hoe het met mn hoofd gaat, ‘’ja het gaat redelijk, alleen nog een klein beetje hoofdpijn..’’ Hij trekt me naar hem toe. ‘’Wat wil je doen vandaag?’’ vraagt hij. Er komt een grote glimlach op mn gezicht als ik hem hoor zeggen dat hij vandaag nog bij me wilt blijven. Wie had dat ooit gedacht, dat Harry Styles mij, Sky Bakker, beter wilde leren kennen?! ‘’Uhm, ik wil eigenlijk gewoon thuisblijven als je het niet erg vindt. Ik weet hoe je altijd achterna wordt gezeten door paparazzi en fans, en hier op mn kamer kunnen we ook tijd doorbrengen?’’ vraag ik aarzelend. Hij antwoord dat het een goed idee is, en leunt naar mij toe voor een kus. Met alle liefde buig ik naar hem toe, zodat zijn lippen de mijne raken.

Harry POV:
Haar lippen belanden op die van mij, en ze gaan van een klein onschuldig kusje naar een intense tongzoen. Als haar lippen weg zijn van die van mij, kijk ik haar aan. Die ogen.. Ze buigt weer naar me toe voor een kus. ‘’Wil je een film kijken?’’ vraagt ze vervolgens. ‘’Uhm ja, doe maar een leuke! Ik ga even beneden kijken bij Zayn en Demi.’’ Ik stap vervolgens uit bed, en loop naar beneden. Ik zie Zayn op de bank zitten, met de tv aan. Hij draait zich om, ziet mij staan en staat op. ‘’Wat is er Zayn?!’’ vraag ik ongerust. Die blik bevalt me eigenlijk helemaal niet. ‘’Harry.. kijk is wat er nu op tv is..’’ Ik kijk nog een keer naar Zayn en ga vervolgens op de bank zitten. ‘’Waar is Demi eigenlijk?’’ vraag ik. ‘’O, die ging even naar de wc en dan naar Sky toe’’ antwoord Zayn. Ik zet de tv harder, en flarden van het roddelprogramma (soort RTL boulevard!) komen nu de kamer in. ‘’Harry Styles… concert… Taylor Swift.. verliefd.. nieuwe single.. gevoelens voor Harry.. weer bij elkaar..’’ Ik kijk Zayn verschrikt aan. ‘’What the hell is this?!?!’’ ik schreeuw bijna tegen Zayn, terwijl ik weet dat hij er ook niks aan kan doen. Dan gaat ook mn telefoon nog is. Zonder op het schermpje te kijken neem ik op. ‘’Wat?!’’ snauw ik in de telefoon. ‘’Wow, chill Harry, ik ben het maar, Louis!’’ hoor ik aan de andere kant. ‘’Ow, sorry.. heb je het nieuws gezien Lou?! Ze zeggen dat ik weer terug ben bij Taylor!!!’’ schreeuw ik nu echt in de telefoon. ‘’Harry, het komt allemaal goed! Ik bel Paul wel even, kijken of hij iets kan regelen ofzo. Trouwens, waar ben je eigenlijk?!? We hebben je sinds gisteravond niet meer gezien! En weet je ook waar Zayn is?’’ ik zucht. ‘’ik en Zayn zijn bij Sky en Demi, de meiden van de meet and Greet gister.’’ ‘’Oh.’’ Hoor ik aan de andere kant. Plots hoor ik gerinkel, en water dat zich verspreidt over de grond. Ik kijk op. Het is Sky, die aan haar blik te zien, genoeg heeft gehoord van het gesprek.

Sky POV:
Nadat Demi bij mij op de kamer was, en me natuurlijk heeft bijgepraat, loop ik naar beneden met mn vaas met bloemen. Ze hebben écht nodig water nodig. Ik loop de trap af richting de woonkamer, maar ik hoor dat de tv aanstaat. Ik hoor dat het stomme roddelprogramma aanstaat, maar wat ze zeggen bevalt me totaal niet. ‘’Harry Styles… concert… Taylor Swift.. verliefd.. nieuwe single.. gevoelens voor Harry.. weer bij elkaar..’’ Ik zie Harry met zn rug naar me toe staan, en praten in zijn telefoon. Zo te horen heeft hij Louis aan de lijn. Hij schreeuwt in zn telefoon, en lijkt heel boos. Lijkt? Ik kan er eigenlijk heel weinig over zeggen! Ik ken hem amper! Alleen die stomme dingen die ik in de Glamour lees enzo, en ik heb zijn foto op mn nachtkastje staan.. Ik dacht dat ‘’we’’ iets speciaals hadden.. Maar hoe kan ik nu al denken aan een ‘’wij’’?! Ik laat de vaas vallen. Ik hoor gerinkel, het water dat zich verspreidt over de vloer, Harry en Zayn die me allebei verschrikt aankijken. Zelfs de roddels, dat hij een ladiesman is, zijn waar. Ik heb genoeg gehoord. Ik draai me om en ren in m’n oversized adidas trui naar buiten. Shit, het regent! Hier heb ik geen rekening mee gehouden.. ‘’Sky!! Wacht!!’’ hoor ik Harry achter me schreeuwen. Ik ren de straat op, en het kan me niks schelen waar ik eigenlijk ben nu en wat er gebeurd. ‘’Sky!!!’’ hoor ik Demi schreeuwen. Dan gaat alles opeens heel snel. Ik hoor piepende remmen, slippende banden, geschreeuw van alle kanten, een klap en dan.. niks.


Reacties:


Lotteimy
Lotteimy zei op 9 juli 2013 - 22:05:
OMG NOOOOOOOOOOOOOOOOOOO


loveyouxx
loveyouxx zei op 9 juli 2013 - 9:58:
grrrrrr... Taylor moet dood!!
lees je... DOOD!!!!!

maar snel verder

xxx


1Dharrylouis
1Dharrylouis zei op 9 juli 2013 - 1:21:
Omgg!! Et wordt inderdaad steeds spannender!
Snel verder en doe mij maar een melding


Malikaa
Malikaa zei op 8 juli 2013 - 22:56:
Weet je dat ik sky's achternaam altijd uitspreek als baker? HEt gaat gewoon vanzelf =P
Taylor, I will find you
DON'T LEAVE HARRY!!!!!!
Snel verder
xXx