Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Kill Mission » (no subject)

Kill Mission

8 juli 2013 - 18:14

285

0

148



(no subject)

Lucy's gedachten
*De volgende dag.*
Oke, al mijn spullen zijn al ingepakt. Bruno denkt dat het alleen voor een paar weken is maar ik ben van plan om bij El in te wonen. Ze zei dat het mocht...
Ik word er gewoon zat van om mensen te vermoorden. Laat ik El maar vertellen dat ik graag haar aanbod wil aannemen...
Ik pakte de telefoon en typte haar nummer in.
"Hii, met Eleanor."
"Hey El, met Lucy."
"Hee Lucy! Nog nagedacht over wat ik zei?"
"Ja. Ik zou dolgraag bij je komen wonen."
"Mooi. Ik heb je echt gemist Luce, ik ben blij als ik je eindelijk weer zie."
"Ja, ik ook! Maar ik moet je ook wat vertellen..." IK kon het haar beter vertellen. Toch? El en ik hebben nooit geheimen voor elkaar."
"Brand los."
"Wil je alsjeblieft niet boos worden?"
"Natuurlijk niet!"
"Oke, van Bruno moest ik tegen je zeggen dat je op de helft van je tijd zit, en ik vroeg me af wat je gaat doen. Ga je over 5 jaar terug? Of eerder?" Hier komt het.
"Ik had er eigenlijk niet eens over nagedacht. IK weet het echt niet. Ik wil niet eens meer terug."
"Oke, ik snap het." Hoe kan ze daar nou niet over nadenken? Als ze niet op tijd terug is gaat ze dood!
"Maar wanneer kom je? Zo snel mogelijk hoop ik!"
"Uh, ik vroeg me af of ik vandaag kon komen?"
"Jaa! Natuurlijk! Fantastisch, het adres is ***************"
"Oke, ik denk dat ik er ongeveer over 2 uren ben. Ik kan niet wachten om je weer te zien El!"
"Ik ook niet! Tot zometeen!"
"Tot zo!"
Zodra ik had opgehangen begon ik met mijn spullen in mijn kleine auto te zetten. Ik had niet zo heel veel spullen dus gelukkig paste het er allemaal in.
OP naar Eleanor!


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.