Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Gotta be you (AF) » ×17×

Gotta be you (AF)

9 juli 2013 - 0:00

604

5

193



×17×

Enjoy! ;)

POV Harry
,,Zayn? What's wrong?" vraag ik als ik hem met zijn mond open naar zijn telefoon zie kijken.
,,I tweeted a tweet right?"
,,Yes."
,,Well I have over the houndred tweets back."
,,What do the fans say?"
,,Uhm...that Lotte from just a view minutes ago said: @zaynmalik; NONONONONONONONOOOO!!!! One Direction isn't complete without Zayn! I hate that guy so much!! Tell me he's joking, a joke!! And from that Laura, she said: @zaynmalik; No, no no no no no...... nooooo!!!! Zayn may not be out of the band...
,,You heard our fans!" zeg ik tegen de manager. ,,Zayn cannot be kicked out of the band!"
,,Send a tweet back to Lotte and Laura." Zegt onze manager. ,,Zayn is going out of the band, deal with it!" Zayn kijkt hem aan.
,,I will not send that, because I'm not going anywhere!" Onze manager pakt zijn mobiel af en typt wat in. Daarna drukt hij op een knop en krijg ik een berichtje binnen. Ik pak mijn mobiel. Hij heeft gewoon een tweet via Zayn verstuurd, wat een eikel ben je dan?! Ik open het bericht: Dear Directioners, It's me Zayn. I just got kicked out of One Direction. I had a nice time, but I'm not coming back. I'm sorry! What the fuck! Zayn wordt woedend als hij dit leest. En onze fans ook.
,,What did you send?!" Zayn staat naast me en heeft het bericht gelezen. Hij loopt woedend op hem af. Ook ik loop met Zayn mee, dit kan hij niet maken! Twitter wordt volgegooid met tweets van fans. Dan schiet me opeens iets te binnen. Louis heeft elke solo en elke zin van Zayn opgenomen, misschien kunnen we daar iets mee doen. Ik neem Louis apart en bespreek het met hem. Hij knikt en we lopen stiekem het huis in. We zetten alles achter elkaar en zetten het dan op YouTube en daarna de link op Twitter. We zetten erbij: Zayn out of the band? Let me know, yes of no? http://www.youtube.com/watch?v=7v38sB2IMGA. We klikken op verzenden. We openen de link en kijken nog een keer. We weten zeker dat onze fans allemaal nee zeggen.

Die avond ben ik alleen maar in gedachten. Wat zullen de fans zeggen? Wat zal Lotte zeggen? Wat zal Laura zeggen? Zouden ze nee zeggen of ja? Zou Laura het een goed filmpje vinden? Laura...wat was ze mooi! Zou ze nog op zijn? Ik pak mijn mobiel. Ik open twitter en typ een tweet: @misbalgooi, are you awake? Do you have time to chat with me? Harry. Wauw, die profielfoto van haar! Zo mooi! Dat haar los en die ogen! Dan schrik ik een beetje. Ben ik verliefd op een fan? Nee, dat is onmogelijk! Ik vind haar gewoon speciaal, meer niet. Ik sluit mijn ogen, maar zelfs dan zie ik haar voor me. Ze is ook zo mooi.
,,Where are you with your thoughts?" Niall kijkt me aan.
,,With Laura."
,,Fan Laura, from this afternoon?"
,,Yes. I can't get her out of my mind."
,,Are you in love with her?"
,,I think so."
,,That's so sweet, but I don't think our manager support dating with fans."
,,I don't care! Our manager is a as hole! We should fire him..."
,,What...?! Who is then our manager?"
,,I don't know. But we can replace him."
,,What did our fans say about your YouTube clip?" O ja, bijna vergeten! Ik ben ook zo met mijn hoofd bij Laura. Ik open twitter en zie verschillende reacties, maar het meeste antwoord is: No! Zayn is amazing! NONONONO! Daar hebben we ons antwoord. Zayn moet niet uit de band en daar gaan wij voor zorgen!


Reacties:


DjMalikjuh
DjMalikjuh zei op 10 juli 2013 - 20:46:
Ze mogen best fans daten hoor *wink wink* .


Lotteimy
Lotteimy zei op 9 juli 2013 - 7:55:
Yees je mag best verliefd worden op directioners hooor _whaha !
Great storyyyy maar zayn mag er nieeet uit! snel verderrrrx


laurastyles
laurastyles zei op 9 juli 2013 - 6:06:
omg! i love you so much!!!
het is te cool!!
heel snelverder xx


1Dharrylouis
1Dharrylouis zei op 9 juli 2013 - 1:17:
Leuk!!


Malikaa
Malikaa zei op 9 juli 2013 - 0:09:
Hazza is verlie-hiefd ^^
I love our fandom *pinkt traantje weg*
Snel verder
xXx