Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Untitled ~ Niall Horan » O3.

Untitled ~ Niall Horan

9 juli 2013 - 10:28

582

11

522



O3.

Nadat ik alles had verteld, keken Carlota en Elvira me grijzend aan.
"Ga je hem nog een keer zien, of was dit weer een onenightstand?" Vroeg Carlota toen en ik gaf haar een schop.
"Wat nou 'weer'? En ja, ik zal hem vaker zien. Hij is op vakantie met zijn vrienden en blijft hier vier weken."
"Misschien bloeit er wel een romantische relatie tussen jullie op." Zei Elvira toen, terwijl ze met haar wenkbrauwen wiebelde.
Ik slaakte een wanhopige zucht en stond op.
"Ik ga maar weg, want dit is ook niks. Ik spreek jullie nog wel!" Meldde ik en ik liep weg, nadat ik hen de kans had gegeven om iets terug te zeggen.
Eenmaal thuis aangekomen, liep ik de keuken in en schonk ik een glas water in voor mezelf. Mijn moeder kwam binnen en keek me achterdochtig aan.
"Zo, weer thuis?" Zei ze zonder emotie en ik draaide me van haar weg.
"Nee, ik ben er niet." Antwoordde ik sarcastisch en ik zette mijn glas neer.
Zonder nog iets te zeggen verliet ik de ruimte en begaf ik me naar boven. Ik wandelde mijn kamer in en sloot de deur, waarna ik in mijn extra brede vensterbank ging zitten. Ik staarde naar buiten en keek naar de zee en de mensen die hier over straat liepen. Langzaam verdronk ik in mijn gedachten en beleefde ik gisteravond onbewust opnieuw.

~~

Het was vier uur 's middags, toen er op mijn kamerdeur geklopt werd. Ik zat inmiddels op mijn bed en keek op.
"Binnen!" Riep ik uiteindelijk en mijn blik liet ik op de deur hangen.
Het hoofd van Senon verscheen om de hoek en ik wenkte hem glimlachend. Hij sloot de deur en liep naar me toe. Met een klein kusje werd ik vriendelijk begroet en hij nam naast me plaats op mijn bed.
"Ik hoorde dat je iemand aan de haak hebt geslagen? Ben ik niet meer goed genoeg?" Zei hij met een pruillip en ik gaf hem een duw.
"Niemand is beter dan jij, dat weet je." Antwoordde ik en hij glimlachte.
"Hij zal je niet vervangen hoor. Bovendien komt hij hier niet eens vandaan, dus zal ik hem over een aantal weken nooit meer zien. En voor zover ik weet, zal jij me niet in de steek laten."
"Klopt!" Zei hij terug en hij gaf me een knuffel, "trouwens, heb je zin om met Elvira, Amando en mij uiteten te gaan vanavond?"
"Tuurlijk!" Antwoordde ik enthousiast, maar direct vertrok mijn gezicht, "als ik nog weg mag.. Mijn moeder was weer eens niet zo blij toen ik thuiskwam."
"Geef toe; dat is niet zo raar. Maar je kunt het altijd proberen."
"Zal ik doen! Ik whatsapp jullie wel of ik kom of niet."
"Prima. Dan ga ik nu, want ik moest boodschappen doen." Zei hij met een nors gezicht en ik begon te lachen.
"Succes."
Hij gaf me nog een kusje op mijn wang en verliet mijn kamer, waardoor ik weer alleen was. Ik zuchtte diep en liet me achterover vallen, zodat ik languit op bed lag. Mijn gedachten dwaalden weer af naar Liam en ik betrapte me erop dat ik hem graag nog een keer wilde zien. Ik baalde ervan dat ik geen telefoonnummer van hem had en slaakte opnieuw een zucht.
Morgenavond zou ik hem opnieuw opzoeken in diezelfde club en dan zou ik het wél goed gaan doen.

---------------
Sorry voor het lange wachten!
Ik had er eentje af en toen flipte mijn laptop -.-
Anyways, I hope you enjoy your vacation!
Ik krijg minder reacties trouwens..
Waarom? Als ik iets beter kan doen, sta ik open voor opbouwende kritiek!
xx love y'all


Reacties:

1 2 3

elma
elma zei op 29 juli 2013 - 18:06:
Super leuk verhaal
xx


IloveZayn
IloveZayn zei op 27 juli 2013 - 0:15:
Leeuk!
Sorry dat ik het nu pas lees maar ik had het te druk...
Ik ga nu snel verder lezen
xoxo


Letra
Letra zei op 17 juli 2013 - 20:59:
Girl, dit is echt een heel goed verhaal, echt! Ikzelf was een tijdje van fanfic af, en om eerlijk te zijn is dit het eerste verhaal dat ik lees op fanfic in 2 á 3 maanden en ik moet zeggen dat ik echt goed is! het zit vol met onexpected things, in het begin dacht ik dat het om Harry ging, maar its our Liam.
hmm, opbouwende kritiek? Daar kan ik tot nu niet van spreken, omdat dit van zichzelf al overzichtelijk is. I\m curious for more!

Geef mij maar een melding, zodra het volgende mind blowing hoofdstuk online staat!
Big love, <3


Team1D
Team1D zei op 10 juli 2013 - 23:33:
Meldingg


SnowClocks
SnowClocks zei op 10 juli 2013 - 16:01:
Nieuwe lezer erbij, echt een superleuk verhaal.
Misschien loopt ze morgen per ongeluk tegen Niall op ofzo in plaats van Liam.
Melding