Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » The Wrong Shoe Size ~ One Directon » O19 ~ Niall Horan

The Wrong Shoe Size ~ One Directon

9 juli 2013 - 15:16

670

6

287



O19 ~ Niall Horan

Zorrie voor dit hoofdstukje xo Trouwens iedereen bedankt voor al die "welcome back" berichtjes :P

Niall Horan POV

'Ze zullen vast wel dichtbij zijn hè, katten komen toch niet zover?' zei ik tegen Roxy terwijl we op de drempel stonden in de aardedonkere tuin van de buren inkeken.
'Laten we het hopen, maar laten we eerst maar naar iets met licht zoeken, zodat we tenminste iets kunnen zien,' antwoordde ze. We liepen weer richting de keuken en dit keer controleerde ik extra of ik de deur had dicht. Ik vroeg me af of ik hem ook op slot moest doen... Nee, zo slim zijn die beesten ook weer niet.
We waren op zoek naar een zaklamp of iets wat licht gaf in het donker. Mobieltjes gaven wel wat licht, maar niet genoeg om de hele tuin te verlichten.
'Hebben ze geen tuinverlichting?' vroeg ik na een tijdje zoeken in stoffige laatjes van de keuken.
'Nee, dat is véél te modern voor mijn buren!' riep Roxy die in de gang in de bezemkast keek.
'Dus een zaklamp waar-,'
'Ik heb hem!' schreeuwde Roxy terwijl ze met een raar doosje terugkwam.
'Dat is geen zaklamp,' zei ik.
'Nee sukkel, dat is een knijpkat!' en ze wees naar het doosje, waarvan ik nog steeds niet wist wat het was. Omdat ik Roxy nog steeds verbaasd aankeek, zuchtte ze diep.
'Je weet waarschijnlijk niet meer wat het is, hè?' zei ze.
'Ik heb het daarvoor ook waarschijnlijk ook niet gekend,' antwoordde ik.
Roxy kuchte en wees naar het dingetje. 'Kijk dit is een knijpkat,' Ze pakte mijn hand en legde het doosje, wat best zwaar was, in mijn hand.
'Knijp er maar eens in,' beval Roxy.
Ondanks dat die zin erg verkeerd klonk, deed ik toch was ze deed. Ik zette kracht en drukte mijn hand dicht. Er klonk een tandwielgeluidje en even later verscheen een straaltje licht, dat snel daarna weer doofde.
'Dus... dit is onze zaklamp voor straks?'
'Niet voor straks, maar voor nu!' riep Roxy iets wat geïrriteerd. 'Kom op we gaan!' en ze trok me mee de donkere tuin in.
De eerste drie hadden we al snel gevonden gelukkig, De mannetjes (of vrouwtjes, want ik had geen verstand van katten, alleen Harry had dat volgens mij) zaten achter een bloembak bij de ingang. We zetten ze in de keuken op de keukentafel en sloten de keukendeur goed af.
Roxy en ik hadden afgesproken dat de voordeur open bleef en het licht in de gang bleef ook aan. We hadden dat gedaan in de hoop dat sommige katten dat zagen en de gang inliepen, zodat we ze alleen op hoefden te pakken.
Nadat we er zeven in de tuin hadden gevonden, stond de teller op nog zes katten te vinden.
Roxy en ik liepen de straat op, maar in geen enkel bosje konden we een kat vinden.
'Zal ik mijn bandleden bellen?' vroeg ik, misschien konden we ze dan sneller vinden.
'Ik kan net zo goed Mary bellen, die kan ook wel meehelpen,' zei Roxy zuchtend.
Ik pakte mijn mobiele telefoon en ging naar de groeps WhatsApp, wat Louis me verteld had om als ik een vraag of een mededeling had.
In het bovenste balkje zag ik: online: Hazza, Louis .
Balkjes tekst sprongen op het scherm; ze waren aan het praten met elkaar, ik volgde enkele van die balkjes.

Louis : Hm gele/groene Toms of kastanjebruin?
Hazza: Allebei even lelijk
Louis : Nah Hazza
Hazza: Niall is online!
Louis : Hi Ni!

Ik tikte op de lettertjes die op mijn scherm sprongen.

Nialler: Kunnen jullie komen, we zijn katten kwijt?
Hazza: Niet grappig
Louis : Huh? Wie is we? En waar?
Nialler: Ik moest toch bij Mary oppassen?
Louis : Ja...
Nialler: Op katten
Louis : Ok...
Nialler: En toen zijn ze ontsnapt en nu moeten we ze zoeken.
Hazza: WE KOMEN ERAAN! WAAR MOETEN WE HEEN???
Nialler: Voor Mary Ann's huis
Louis : En dat is...?
Nialler: Hier gewoon in London.
Hazza: Dude, London is enorm groot... welke wijk?
Nialler: Brixton volgens mij, dan een die hele lange weg in die wijk staan wij, jullie vinden ons wel.
Hazza: GEEN NOOD NIALLER, LOU & HAZ KOMEN ERAAN!!

'Harry en Louis komen,' zei ik tevreden.
'Mary komt ook, maar ik denk niet dat ze erg blij zal zijn...' zei Roxy zacht.


Reacties:

1 2

Malikaa
Malikaa zei op 9 juli 2013 - 22:48:
Hahaha marry gaat waarschijnlijk stressen ofzo
Snel verder
xXx


misseseem
misseseem zei op 9 juli 2013 - 22:01:
Hahaha no worry Niall de katte fluisteraar Hazz komt er aan XD
Btw iedereen zeg het maar Hazz zijn reactie geniaal! Love It!
Melding please!


Lotteimy
Lotteimy zei op 9 juli 2013 - 16:23:
Aaaah hazza's reactie is BRILJANT. ----->
Niet grappig

En nu ben ik wel benieuwd naar Mary's reactie Snel verder x


1Dharrylouis
1Dharrylouis zei op 9 juli 2013 - 15:38:
Hahaha snel verder! Xoxo


Tallietje
Tallietje zei op 9 juli 2013 - 15:35:
Whahaha Hazza komt jullie redden <3
Snel verder ;p

Greetzz