Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » The Wizard [END] » Chapter 3

The Wizard [END]

9 juli 2013 - 17:52

789

7

382



Chapter 3

Hiii ppl, in dit chappie wordt dat gedoe met Eleanor duidelijk, don't stress :D Enjooooooy, eeeeen .. hoe komt het dat niemand meer een reactie achterlaat tegenwoordig??? Als je een melding wilt, MOET (srry ik word streng haha) je ff een reactie achterlaten .. kost maar 2 seconden van je tijd :) xoxo'tjessss Image and video hosting by TinyPic

Louis’ POV
‘Eleanor! Ben jij het echt?’ roep ik hoopvol. Nee, dit kan niet. Twee jaar geleden is Eleanor omgekomen bij een auto-ongeluk, ze kan nu niet ineens opnieuw opduiken…? ‘Louis, dit is niet de echte ik. Ik zie er nog wel hetzelfde uit, maar ik wás Eleanor, nu ben ik een heks.’ verteld ‘Eleanor’. Ik schrik, een heks?! Die zijn toch altijd slecht? ‘Rustig maar, ik ben niet wat je denkt. Ik ben namelijk een goede heks.’ Opgelucht haal ik adem. Toch begrijp ik er niet veel van. Heksen bestaan toch alleen in een sprookjeswereld? Ik raak langzamerhand een beetje in de war door al dat magische gedoe… ‘Maarre… waarom mogen we niet bij die vrouw in de buurt komen?’ vraagt Liam. ‘Die vrouw, waarvan ik hoop dat ze dood is, is een slechte heks. Ze kan van alles met jullie doen: jullie in kikkers veranderen, jullie konden haar slaven worden, ze kon jullie zelfs vermoorden.’ vertelt de goede heks. ‘Dan heb ik goed nieuws, ze is namelijk dood.’ zegt Liam. ‘Echt waar? Door die luchtballon zeker? Maar dat is geweldig!’ roept de goede heks. Ze zweeft naar het dode lichaam van de slechte heks. Opeens pakt ze de schoenen van de slechte heks. 'Ehm... waarom doe...' zeg ik, maar ik wordt onderbroken doordat ze een 'sst'-gebaar maakt. Ik hou abrupt mijn mond. De goede heks komt weer naar ons toe en geeft Dorothy de schoenen. 'Heel erg bedankt. Je hebt ons gered van de boze heks! Hier, neem deze schoenen. Ze zijn nu van jou.' zegt ze tegen haar. Ik zie hoe Liam haar helpt om de schoenen aan te trekken, en grinnik. 'Trouwens, noem mij maar Elly. Jullie hoeven mij niet te zeggen wie jullie zijn hoor, dat weet ik allang,' vertelt Elly, en ik krijg een knipoog. Ik zou ongelooflijk graag willen weten hoe het met Eleanor is, maar Elly is blijkbaar niet van plan om het te vertellen... 'Weten jullie eigenlijk waar jullie zijn?' vraagt ze. 'Jep. We zijn in "met magische land van Oz", maar verder weten we totaal niks. We hebben echt geen idee wat we moeten doen, weet je.' Niall is duidelijk pissig. 'Hoe zijn jullie hier eigenlijk terechtgekomen? Jullie zijn hier nog nooit geweest, hè?' vraagt Elly. We knikken. 'Hoe komen we hier weg, El?' vraag ik, met tranen in mijn ogen. Het is zo raar om Eleanor weer te zien, na het tragische ongeluk van twee jaar geleden. Maar ze is niet hetzelfde, ze is een goede heks, en een engel. Nu ik erover nadenk, kan het nog verwarrender? Elly denkt een tijdje na. 'De tovenaar.' zegt ze. Ik kijk haar niet-begrijpend aan. 'De tovenaar van Oz.' zegt ze. 'Hij kan jullie helpen.'

Niall POV
'De tovenaar van Oz. Hij kan jullie helpen.' verteld Elly. Ah fijn, we gana weer magisch doen. Maar nu met tovenaars. 'Hoe kunnen we hem vinden?' vraag ik. Elly kijkt ons één voor één aan. 'Onthouden jullie goed wat ik zeg?' vraagt ze. Iedereen knikt en Elly begint te vertellen. 'De tovenaar van Oz woont in de Smaragdenstad, in het hart van het land. Om daar te komen, moeten jullie het pad van de gele klinkers volgen. Begrijpen jullie het, en zullen jullie het onthouden?' Elly kijkt ons onderzoekend aan, en opnieuw knikt iedereen. 'Eleanor... eh, Elly... ga niet weg alsjeblieft. We hebben je nodig!' zegt Louis opeens. Elly draait haar hoofd naar Lou, en volgens mij rolt er zelfs een traan over haar doorzichtige wang. 'Dag, Louis.' zegt ze, en ze verdwijnt in het niets. 'Was die Eleanor je ex-vriendinnetje?' vraagt Harry. Oh ja, hij was zijn geheugen een beetje kwijt, bijna vergeten... (Kun je lezen in 'Irresistible' 'Ja...' zegt Louis gebroken, en hij begint te snikken. Liam loopt naar hem toe en geeft hem een troostende knuffel. Opeens voel ik dat honger krijg, mijn maag begint te knorren. 'Guys, hoe moeten we eten...?' vraag ik. Bijna iedereen begint te zuchten. 'Niall weer, met z'n eten.' merkt Debby op. Ik grinnik. 'Sorry.' mompel ik.

Louis POV:
Nadat Liam me een knuffel heeft gegeven, veeg ik m'n tranen weg. Ik vond het echt vreselijk om Eleanor zo te zien. Ze was een prachtige engel, dat wel. Maar toch... ze zag er toch zo somber uit... 'Jongens, als we uit 'Oz' willen, moeten we echt actie ondernemen. Er is veel emotioneel gedoe enzo, I know. Maar we kunnen hier niet de hele dag blijven staan. We moeten naar die tovenaar.' En dat was dus de krachtige speech van Zayn. Hij heeft makkelijk praten, zijn vriendinnetje staat naast hem. Levend...
'Zayn heeft gelijk. Come on, we vertrekken.' En met die woorden van Demi vertekken we, zonder enig idee wat onze allemaal gaat overkomen....


LAAT PLEASE REACTIE ACHTERR... LOVE YOU GUYZZ X


Reacties:

1 2

Richelle
Richelle zei op 14 aug 2013 - 15:20:
Wauw. Ik lees pas sinds net en het is echt leuk! c:


Malikaa
Malikaa zei op 9 juli 2013 - 22:53:
Ik heb een idee!! Als ze nu tog al in een magisch land zijn, dan kunnen ze net zo goed Eleanor weer tot leven toveren ^^
Oke, dan sloeg egt nergens op
Snel verder
xXx your weird friend ^.^


1Dreamzz
1Dreamzz zei op 9 juli 2013 - 22:40:
Aww louis

dit is zo zielig i just cant handle this

Melding???



Xoxox


SnowClocks
SnowClocks zei op 9 juli 2013 - 18:24:
Awh echt enorm zielig voor Louis.
Ik hoop echt dat Eleanor *kucht* Elly nog in de toekomst een paar keer terugkomt om te helpen ofzo.
Snel verderr en melding!


MichelleSky zei op 9 juli 2013 - 18:13:
Meldinggggg! Xxxx