Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » een dagboek met verloren gedachten » Hoofdstuk 14

een dagboek met verloren gedachten

27 juli 2013 - 11:10

1638

7

407



Hoofdstuk 14

Iris en ik zijn niet dezelfde persoon, maar sommige dingen hebben we wel gemeen. Wou jullie gewoon even laten zien wat voor persoon ik ben. Love you Dichtertjes XXXXX en ja ook jullie verdienen een hoofdletter! XXX

24 januarie

Creatief dagboek,
Weet je wat ik me afvraag? Als je aan het rijden bent naar huis of naar ergens anders. Dan rijd je zoveel huizen voorbij. Ben ik de enige die zich ook al heeft afgevraagd wat zich achter die deuren afspeeldt? Ik bedoel er zijn miljarden mensen op deze wereld. En daar zijn er maar een paar van die je echt kent. Nu we het toch hebben over iemand kennen. Wat is dat eigenlijk iemand kennen? Is dat iemand herkennen als die persoon ziet of is dat echt weten wie die persoon is en weten wat er in zijn binnenste omgaat. Wel, in dat geval kan je, denk ik, alleen maar jezelf kennen. Weet je wat ik raar? Als je naar films kijkt en die persoon zegt dat hij/zij zegt dat hij je beter kent dan die persoon zelf. nee,nee, dat kan niet. Nieman kent iemand beter dan zichzelf. Trouwens als je je afvraagd waarom ik in het roze schrijf, is mijn antwoord duidelijk. Geen idee! Moet ik een ander kleur kiezen?
oh, ik ben dol op paars! Mmmm, heb ik iets interresant gedaan vandaag? Niet echt, denk ik. oke, ik lieg. Er zit een nieuwe jongen in mijn klas. Hij is Italiaans en hij is super knap en lief. Volgends mij ben ik verliefd, maar ik weet bet niet zeker want ik heb hetzelfde gevoel als bij Arne en ik weet niet eens of dat wel liefde was? Hoe voelt liefde? Is het die vlinders in mijn buik of een klop op je hart als de persoon, waarvoor je deze gevoelens hebt, weggaat. Wat het ook is, het is en blijft een mysterie. Bestaat liefde wel echt? Of is dat maar fantasie. En al was ik verliefd, ik denk niet dat hij me leuk vind. ik ben te anders om op verliefd te worden. Hij is de stem die ik in mijn hoofd hoor en ik ben dol op dat geluid en het gevoel dat het me geeft. oh, nee, volgends mij ben ik verliefd. Dit gaat pijn doen! Maar even over iets helemaal anders. Ik heb een leuk idee! Na Domino de musial en Hij gelooft in mij, dacht ik aan een musical met de liedjes van Marco Borsato. Ik noem het vlinder. Zou je soms niet willen dat je fantasie waar werd. in mijn fantasie ben ik al volwassen en ben ik een beroemde actrice die al in verschillende televisieseries heeft gespeeld en ben ik ook nog een beroemde youtuber. Doe ik mee in de leukste musicals en zijn al mijn geschreven musicals ook echt gemaakten hebben de meeste echt veel succes. Is Alexis mijn styliste en beste vriendin en kan iedereen haar zien. ik zit zo vaak in mijn kamer te 'oefenen' voor mijn musicals en interviews tee doen. Te praten met acteurs en actrices of 'filmpjes te maken'. Dan heb ik al die pestkoppen laten zien dat ik wel iets kan bereiken, maar de realiteit is overwint het altijd van de fantasie. Jammer genoeg. Shit! Ik ga beginnen wenen. Gelukkig ven oelt Shiva dat en gaat ze dan naast me liggen om een knuffel te geven. Zij is het enige uit mijn fantasieën dat echt waar is. Ik hou zoveel van Shiva. Binnenkort zal ik de Italiaanse jongen uit mijn klas weer ontmoeten en zal blijken dat hij al die jaren van me heeft gehouden en zullen we koppel zijn. Ik hoop dat ik ooit mijn Prince Charming tegenkom. Het maakt me niet uit hoe hij eruit ziet, het hoeft niet een prins te zijn. Als er maar iemand is die op me verliefd is, maar waar is die persoon? Woont hij vlakbij of moet ik de hele wereld rondreizen om die persoon te vinden? Waar dan ook, ik weet dat die persoon er is. En mensen die zeggen dat het niet zo is, hebben hun prince Charming gewoon niet gevonden of nog niet gevonden. Sommigen vinden het nooit, maar er zijn sommigen die gewoon een duwtje in de rug krijgen. Wow, ik besef nu pas hoeveel die laatste leek op de intro van Brave. Ach,wat maakt het uit, je bent niet voor eeuwig jong, dus probeer ik het zo lang mogenlijk te blijven. Jippie, ik ben er niet!!!! oh, sorry vergeten vertellen. Ik zit mega te luisteren naar mijn Ipod. Ik heb al veel gehoord. Van Marco Borstato, naar studio 100, naar Droomvlucht. Het is fanstastisch! OMG, ik denk er juist aan. Idina Menzel, de originele Elphaba uit Wicked de musical, die doet dus mee in Glee. Dat is een serie waar ze altijd liedjes zingen. Een beetje High School Musical-achtig, maar dat is mijn genre, dus, ja. Maar in een bepaalde aflevering, weet niet welke, zingt ze 'I dreamed a dream'! I dreamed a dream!!!!!!!!!! Dat is een freaking hodidt liedje!!! ik kijk dan wel niet naar de serie,maar ja. Als er een film van komt, zal ik die wel kijken. Lijkt me leuk. ik hou echt van musicalfilms. Mijn favoriete zijn: de high school musical films, hairspray, Camp Rock 1 en 2, ... oke verder ka ik er geen bedenken, maar dat zijn zeker de leukste die ik ken. oh en Pitch Perfect en Burlesque zijn ook fantastisch natuurlijk! Hey, is het waar dat er een film komt van Wicked? Ik heb dat ergends gelezen. Dat zou echt wel top zijn! ik ben dol op Wicked!!!! En ook Hannah Montana wordt lid van de mensen die ik vandaag heb gehoord op mij ipod. Waarom niet? Het is niet strafbaar. Het leukste van allemaal is dat ik de hele tijd zit te playbacken. Je zou me moeten zien. ik ben echt abnormaal. ook na of net voor ik in bad ga. Dan zet ik mijn muziek op en zit ik mega te playbacken of gewoon mee te zingen in de spiegel. Echt geweldig. Oh, dat die ik soms ook op mijn kamer. Doen alsof ik een concert geef en ik eigenlijk echt kan zingen. Of als het liedjes zijn van musicals of films doe ik de scene na of maak ik er mijn eigen versie van. Soms maak ik zogezegd ook mijn eigen videoclip van een liedje. Echt leuk om te doen! Moet je echt eens proberen. Natuurlijk gaat dat niet aangezien je een dagboek bent, maar wat maakt het uit; ik oefen alle een hele tijd op mijn huilen op commando. Lukt al redelijk. Dan lig ik in mijn bed als ik moet slapen en verzin een scene en huil ik. meestal lukt het wel, maar tijdens het zingen van liedjes bij een musical of zo is het al veel moeilijker. maar ik oefen en nu ukt het al om de plaatst rond mijn oog nat te maken; Echte tranen komen nog niet. Maar, ik doe mijn best en misschien zal ik het ooit kunnen; Als ik het kan zal ik het zeggen. Er zijn mensen die zeggen dat je moet denken aan erge dingen die je hebt meegemaakt om te kunne huilen. Maar als je nu in een musical ziten daar aan zit te denken en je vergeet je tekst, wat ga je dan doen. Wat ik doe is simpel, ik probeer mij zo diep mogenlijk in de rol te steken en tor nu toe werkt dat nog redelijk. Je moet echt gewoon denken dat jij die persoo bent die je speelt en vergeten dat je eigenlijk aan het acteren bent. Geloof me, het werkt. Dat zal het wel zo zijn voor vandaag. Tot morgen, een stap dichter naar je happy end!

25 januarie

Creatief dagboek,
Voor moest je het willen weten, die Italiaanse jongen van gisteren is dus niet zo leuk als ik zei. Eigenlijk is hij erg vervelend. Je weet wel weer zo een typisch matcho type. Hebben we daar nog geen genoeg van op de wereld? Ik vind van wel. Waar zijn alle leuke, gevoelige en lieve jongens? Of bestaan die niet meer? Man, ik moet echt nog eens naar Irene! Maar ja, ik heb het echt zo druk met school. Omg, ik ben bijna aan het huilen. Ken je dat liedje van Marco Borsato 'wereld zonder jou'? Wel, dat luister ik dus nu. Het is zo mooi! Marco zingt gewoon wat in de wereld omgaat. Hij is een van de enige artiesten waarvan de songteksten op iets trekken. Ik bedoel maar...Hey nog meer Marco! Oeh, 'de waarheid'!!! Top nummer. De Nederlanders mogen echt trots zijn met zo een top artiest. Waarom heeft België geen artiesten zoals hij?! Nee wij hebben Tom Dice die verliefd is op zijn gitaar, 3m8s die dachten dat ze beter zouden klinken als ze samen zouden zingen ( man waren zij even jong) en Bandits, jongens die allemaal junior eurosong of zoiets verloren en daarom een groepje vormden. Idioten!!!! Maar wij hebben wel Natalia, dus lekker puh Nederland. Maar jullie hebben wel Do. Yes! YES! YES!!!!! Defying gravity!!!!!!!!! Man, ik ben verliefd op da liedje en de musical! Ah, wicked, een van de enige musicals waarvan ik van de nederlandse en de engelse versie hou. Meestal hou ik enkel juist van de engelse of juist alleen van de nederlandse. Goed gedaan, vertalers! Alsjeblief België, laat Wicked naar België komen en verpest het niet! Een van mijn vele dromen is om ooit Elpheba te spelen. Eerst wou ik Glinda zijn, maar omdat ik haar hoge noten niet kan halen, heb ik die droom maar laten vallen. Maar Elpheba zou ik misschien wel kunnen. Ik kan haar aan kwa zang en ook kwa acteren, maar een probleem: Ik kan totaal nie zingen! Man, ik haat musicals maken! Marco heeft zoveel liedjes. Ik zou alles willen gebruiken! Wat moet ik kiezen als finale lied? Wit licht of schouder aan schouder? Help me! Wel dat is het voor vandaag. Ik weet het, het is niet veel voor vandaag. Maar ja, zo spannend is mijn leven nou ook weer niet. Bye!!!!


Reacties:

1 2

timothy
timothy zei op 12 jan 2014 - 10:37:


beertje
beertje zei op 30 juli 2013 - 19:42:
mooi echt


timothy
timothy zei op 27 juli 2013 - 11:19:
abratimdabra!


dramaelf
dramaelf zei op 27 juli 2013 - 11:18:
Ik sla op u hoofd me mijne sticky magico!


timothy
timothy zei op 27 juli 2013 - 11:17:
echt wel stickie magico