Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » They are dangerous|| Zayn Malik {samen met DjMalikjuh}[Afgerond] » >7<

They are dangerous|| Zayn Malik {samen met DjMalikjuh}[Afgerond]

10 juli 2013 - 15:57

789

16

695



>7<

>Written by Ivana< Deze is wat korter dan jullie van mij gewend zijn maar ik wilde een spannend einde ^^ xoxo'tjes, Ivana

Avelin
De volgende dag sta ik fris op. De hoofdpijn was gelukkig al snel gezakt en na een warme douche waren ook de misselijkheid en duizeligheid verdwenen. Wel is er een schuldgevoel achtergebleven. Ik had mezelf beloofd geen drugs te gaan gebruiken en die belofte heb ik verbroken. Eén ding weet ik nu zeker. Javadd is gevaarlijk, ik moet hem zien te ontlopen.
Zayn is zo op het eerste oog wel aardig, maar ik kan niet met hem omgaan, omdat Javadd altijd bij hem is. Een diepe zucht verlaat mijn mond en ik stap onder de douche. De warme stralen kletteren op mijn lichaam en nemen alles mee, pijn, schuld, verdriet, mijn gevoel. Ik word verdooft door het regelmatige ritme en sluit mijn ogen genietend. Na een tijdje word het water ijskoud en een gil verlaat mijn mond. Zo snel als ik kan zet ik de douche uit en spring ik eronder vandaan. Ik droog me af en loop met een handdoek om mijn lichaam heen naar de kledingkast. Snel trek ik mijn outfit voor vandaag aan en loop weer terug naar de badkamer. Ik vlecht snel mijn haar in en draai het in een knot en zet het vast met een dik zwart elastiek. Daarna breng ik weer wat mascara, eyeliner en rouge aan.
Giechelend tuit ik mijn lippen richting de spiegel. ‘Avelin, you look gorgeous,’ zeg ik met een lage stem. Ik barst in lachen uit en loop terug mijn kamer in. Snel pak ik mijn tas en gooi mijn make-up er weer in. Dan loop ik richting de deur en druk het knopje onder de speaker in. ‘Berry, kan je een glas water bij mijn ontbijt serveren?’ Niet veel later blikkert de stem van Berry door de speaker. ‘Maar natuurlijk, vrouwe Avelin.’ Ik giechel weer en open de deur. Zo snel als mijn hakken toe laten loop ik de trappen af en beland ik in de keuken.
‘Goeiemorgen Berry,’ zeg ik glimlachend. Hij glimlacht terug en ze een bord en een glas op tafel. ‘Je vader is vroeg weggegaan vandaag. Er was iets mis op zijn werk.’ Ik knik en schuif aan tafel. Ik begin te eten en geniet er van. Berry is echt een geweldige kok.

Als ik even later klaar ben sta ik op en zwaai gauw naar Berry, Het is al acht uur, wat betekent dat ik gauw moet vertrekken. ‘Bye Berry, see ya this afternoon!’ Hij knikt en ik loop richting de schuur. Daar pak ik mijn scooter. Ik duw hem de tuin uit en ga erop zitten. Snel start ik hem en schiet er dan vandoor, richting school. Zodra ik bij de school aankom valt mijn oog op Melissa, ze staat bij de poort, de andere om haar heen. Ze ziet er bang uit en ik rij naar ze toe. ‘Wat is er?’ Ze kijken in paniek rond.
‘We moeten praten.’ Ik knik. ‘Bij de boom waar we gisteren ook zaten?’ Ze knikken en lopen weg. Ik rijd door naar de fietsenstalling en parkeer mijn scooter. Als ik de fietsenstalling weer wil uitlopen word ik tegengehouden door Javadd. Ik bijt op mijn lip en kijk om me heen. Mijn oog valt op Zayn die een stuk bij ons vandaan staat en mij bezorgd aan kijk. Wacht, wat? Zayn ‘’de sexyste jongen hier op school’’ Malik kijkt mij bezorgd aan? Snel schud ik mijn hoofd en kijk nog eens. Nog steeds staat zijn blik bezorgd, wenkbrauwen samengetrokken in een frons. Een knip van Javadd zijn vingers laat mijn ogen weer naar hem zwenken. ‘Laat me erlangs Javadd.’ Hij grijnst en schud zijn hoofd. ‘Ik vond het gezellig gisteren.’ Hij stapt dichterbij en ik draai mijn hoofd. Zijn adem ruikt naar sigarettenrook. ‘Ik….Laat me erlangs Javadd.’ Hij schud grijnzend zijn hoofd. ‘We waren nog niet klaar gisteren.’ Angst overspoelt me en ik adem diep in, klaar om te gaan gillen. Hij zet nog een stap dichterbij en likt langs zijn lippen. Hij buigt zich naar me toe, klaar om me te zoenen, maar ik begin te gillen. ‘Help! Help!’ steeds harder en harder. Javadd probeert zijn hand op mijn mond te leggen, maar ik beweeg mijn hoofd telkens op het laatste moment. Hij vloekt, terwijl ik nog steeds door schreeuw. Hij heft zijn hand om me te slaan. Tegelijkertijd valt mijn blik op Zayn, hij worstelt zich door de leerlingen die naar binnen lopen. ‘Javadd! Stop!’ Mijn geschreeuw verstomt en ik kijk angstig naar Javadds hand. Alles gaat tegelijkertijd, alles valt me op. Zayn die zich wanhopig door de menigte worstelt, de menigte die mij geen blik waardig gunt en gewoon doorloopt, mijn vrienden die me angstig aanstaren en Javadds hand die steeds dichterbij komt…





Alleen diegene die op
dit hoofdstuk reageren krijgen een
melding voor het volgende hoofdstuk


Reacties:

1 2 3 4

nikkyM
nikkyM zei op 16 juli 2013 - 9:04:
idd een spannend eindstuk! Sel verder xxx


LOVENIALLL
LOVENIALLL zei op 15 juli 2013 - 20:04:
WOOOOOOOOOOOOWWWWWWW
Sorry dat ik niet eerder kon reageren, wifi deed het niet =(
Maar nu hoef ik niet meer te wachten op volgend hoofdstuk =)
Benieuwd, k ga snel verder lezen!!


Elientjheu
Elientjheu zei op 14 juli 2013 - 20:03:
oh.My.God stoute Javadd ik heb al spijt dat ik een kuikentje zo heb genoemd :'( weet er iemand toevalig wat zayns DERDE naam is? melding


juutjee19
juutjee19 zei op 11 juli 2013 - 9:27:
snel verder!!
XX


tamarastyles
tamarastyles zei op 11 juli 2013 - 8:34:
Slaat hij haar nou of zoent hij haar? Dat was niet helemaal duidelijk.
En voor lianne: veel plezier op je kamp.
Go on girls, bye .xxx. tamara