Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Stand Alones ~ One Direction [met aanvraag] » Player [Zayn Malik] :

Stand Alones ~ One Direction [met aanvraag]

10 juli 2013 - 19:19

1176

0

220



Player [Zayn Malik] :

Deze Stand Alone is van mij en is dus geen Stand Alone op een aanvraag.

Zayn Malik

'Ik ook van jou,' zei Sanny gespannen en ik drukte een lange kus op haar mond.
'Ik moet gaan,' zei ik zacht. 'Naar een vriend toe.'
'Wanneer kom je terug? Je weet dat ik niet lang zonder je kan.'
'Rond zessen, babe.'
'Ik ga je missen,' zei Sanny.
'Ik jou ook.'
Toen ik haar losliet, zag ik dat ze me nog een vlugge handkus gaf. Ik gaf er een terug en draaide me om, de kamer van Sanny uit. Ik was ongeveer bij de deuropening toen ik een grijns op mijn gezicht toverde, een grijns van oor tot oor. Nu ging ik het gebeuren.
De klok in de gang gaf aan dat het kwart over twee was. Veel tijd had ik dus.
Ik liep naar de voordeur, trapte die open en liep naar buiten. Buiten was het heerlijk fris, maar ik deed mijn capuchon op zodat ik op straat niet werd herkend. Ik keek ook de hele weg naar mijn tenen. Het huis waar ik moest zijn, was ongeveer drie straten hier vandaan en ik had mijn auto niet meegenomen, dus ik moest lopend. Ik vond het niet erg, want je wilde niet weten hoe kort hier de straten waren.

Eindelijk kwam ik aan. Toen ik tegenover de voordeur stond, hijgde ik een beetje, omdat de 'reis' grotendeels bestond uit rennen. Nadat ik mezelf een beetje had gekalmeerd, drukte ik stevig op de deurbel.
Ongeveer tien tellen later werd de deur opengetrokken. Een bloedmooi meisje stond in de deuropening; met mooi golvend haar die net over haar schouders kwamen en mooie, blauwe ogen, die flikkerde in het zonlicht. Ze merkte mij op en glimlachte liefjes. Ik volgde haar voorbeeld, maar voordat ze me iets kon zeggen, drukte ik mijn lippen op die van haar. Al kussend liep ik een beetje naar voren en duwde haar naar achter, zodat ik binnen was. Ook deed ik de deur achter me dicht en deed het licht in de gang aan, al kussend. Ik drukte haar rug op de muur en stopte de kus.
'Je ziet er prachtig uit, Hailey,' fluisterde ik. Ze grijnsde.
'Jij ook. Hoe gaat het met Sanny?'
'Goed,' zei ik, 'heel goed. Ze weet er niets vanaf.'
'Mooi zo. Zo moet het blijven.'
Weer drukte ik mijn mond op de hare. Toen ik haar losliet, vroeg ik aan haar of we niet beter naar boven konden gaan.
'Maakt me niet uit,' antwoordde Hailey. 'Ik ben toch alleen thuis.'
'Waar zijn je ouders?'
'Oh, naar de bieb. Boeken halen of zoiets. Over insecten. Daar zijn ze in geïnteresseerd,' grinnikte ze.
'Kom,' zei ik, nadat ik ook had gegrinnikt. 'Naar boven.'
Ik liep naar boven en hoorde dat Hailey me achterna liep, terwijl ze mijn hand vasthield. Ze kneep er bijna in.
Toen we boven waren, liep ik Hailey's kamer in. Ik kende dit huis ondertussen al uit mijn hoofd. Ik opende de deur en we gingen weer verder met waar we mee bezig waren.

Maar één ding stoorde ons. Mijn mobiel in mijn broekzak. Ik stopte het en greep mijn mobiel uit mijn broekzak. Het trilde. Ik had een sms'je. Ik keek op het beeldscherm en zag 'Sanny' staan.
'Het is Sanny,' zei ik tegen Hailey. Met een ernstige blik keek ze me aan.
'Het komt goed,' beloofde ik haar. 'Het is maar een sms.'
'Wat staat er?'
Ik richtte mijn ogen op de sms en las het hardop voor. 'Hey schat. Het is nu half zes. Beloof je me voor kwart over te komen? Veel kusjes je schat Sanny.'
De eerste reactie van Hailey was een slappe lach. 'Ze dacht nog echt dat je een relatie met haar hebt,' schaterde ze.
'Dat zou ik niet gek vinden,' zei ik zacht. Hailey hoorde het niet, omdat zij te druk bezig was met lachen.
'Ik stuur haar een sms terug,' begon ik weer, maar dan wat harder en ze hoorde het.
'Oké,' antwoordde ze rustig, maar ze probeerde haar lach in te houden. 'Lees dan ook voor wat je haar terug hebt gestuurd.'
Ik begon een sms terug te tikken. 'Ik beloof het je wel liefie. We zijn druk bezig in een café, mijn vrienden en ik. Veel zoenen, Zayn.'
'Zoenen?' vroeg Hailey en trok een debiel gezicht.
'Niet echt, natuurlijk,' stelde ik haar gerust.
'Beter,' zei ze met een grijns van oor tot oor en kuste me weer op mijn mond.

Weer trilde mijn mobiel in mijn broekzak. Ik stopte de zoen en fluisterde: 'Ik heb een sms terug.'
We lieten elkaar weer los en ik pakte mijn mobiel er weer uit. 'Weer een sms van Sanny,' zei ik vlug.
'Lees voor,' had Hailey gezegd.
Mijn ogen gingen naar de sms. 'Zayntjedayntje, ik ging net naar het café waar je vriend werkte, maar je was er niet, Zayn? Veel kusjes Sanny.'
Hailey keek me ernstig aan. 'En nu?'
Ik haalde mijn schouders op. 'Geen idee. Ik zeg haar wel gewoon dat ik net weg ben gegaan en nu onderweg naar huis ben.'
'Oké,' antwoordde Hailey somber. 'Maar dan moet je hier wel echt weg.'
'Ach,' zei ik en las het sms'je die ik terugstuurde voor. 'Ja Sannytjelannytje, dat komt omdat ik net weg ben gegaan. Ik ben nu onderweg naar huis. Zie ik je daar? X Zayn.'
'Dus nu moet ik gaan,' zei ik er achteraan.
'Jammer,' zei Hailey. 'Het was leuk geweest, Zayn. Kom je volgende week weer?'
'Natuurlijk, schat. Voor jou kom ik altijd.'
Ik pakte haar hand, greep die en liep naar beneden. Ik opende de voordeur en voordat ze mij gedag kon zeggen, gaf ik haar nog een lange zoen op haar mond. Mijn armen deed ik om haar lichaam en langzaam gleed die naar haar kont, dit allemaal terwijl de voordeur nog open was en voorbijgangers ons zo konden zien. Maar dat kon me even niks schelen. Ik was bij diegene waar ik echt van hield.
Mijn kusjes gingen bij haar nek en toen ik een oog opende, zag ik dat Hailey de voordeur dicht probeerde te doen, al kussend, maar ik hield haar tegen. Omdat de voordeur open was, kwamen er lekkere tochtjes naar binnen.
We waren nog tien minuten bezig, totdat ik een herkenbare stem hoorde, die mijn naam schreeuwde. Meteen liet ik Hailey los en keek om me heen. Het kwam van buiten. Ik hoorde de stem alweer.
Ik keek naar buiten en zag een meisje staan met een open mond. In haar ogen zag je duidelijk veel verdriet. Toen ik haar herkende, deinsde ik angstig achteruit. Sanny!
'Zayn!' riep ze uit. 'Zayn! Zayn! Wie is dit, Zayn? Wie is dit?!'
'H-' probeerde ik, maar ze onderbrak me.
'Zayn! Ik da- ik dacht dat je van m- mij hi- hield, Zayn!'
'Het - het is niet wat het lijkt,' zei ik. 'H- het zorgde alleen voor lichaamswarmte.'
'Lichaamswarmte?! Het is hartje zomer, Zayn! Je stomme smoesjes werken niet meer, Zayn!'
'Kom op, Sanny, geef me nog een kans,' zei ik smekend.
'Een kans? Bekijk het maar!Ga maar lekker verder met dat meisje van je! Ze is leuker dan mij, toch?!'
Ze snauwde naar me en gooide een of andere tak onze kant op, waarna ze verslagen wegliep.
En ik? Ik bleef verslagen achter. Samen met Hailey, die met een open mond naar de plek staarde waar Sanny stond.
'Verraden,' zei ik fluisterend. 'Ik zou nooit meer normaal op straat kunnen lopen.'


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.