Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » the end, or the begin? //larry stylinson\\ (FINISHED) » five

the end, or the begin? //larry stylinson\\ (FINISHED)

10 juli 2013 - 22:47

515

4

269



five

het is niet veel maar wel wat. ik zal de komende weken waarschijnlijk niks posten, in verband met vakanties. i hope you enjoy this chap :)

louis pov
Ik loop naar de spijlen die deze ruimte van de gang moeten scheiden, maar wat erg slecht is gelukt. Ik kijk of ik een bewaker zie. Ik zie hem, en zodra zijn blik de mijne kruist wenk ik hem. Hij ziet er niet erg oud uit. Ook niet erg ervaren. Hij loopt deze kant op. ‘kan ik een agent spreken?’ vraag ik hem. Hij knikt en loopt weg. Ik kijk hem na tot hij uit het zicht is verdwenen. Even later komt hij terug met een man. De grote snor danst op en neer bij iedere stap. Hij ziet er best eng en in tegenstelling tot de bewaker erg ervaren. De bewaker pakt zijn sleutel bos, en is even opzoek naar de goede sleutel. Zodra die hem gevonden heeft, pakt hij zijn wapen en richt de loop op mij. Hij gebaart dat ik naar achter moet stappen, en ik doe braaf wat er van me verwacht word. De sleutel wordt in het slot gestoken, en de deur gaat piepend open. ‘kom.’ Zegt de agent nors. Ook hij heeft zijn wapen op me gericht. Hij leidt me naar een kamertje. In het kamertje staan precies dezelfde dingen als in die van vanmiddag. Hoelaat zou het eigenlijk zijn? Ik zocht met mijn ogen of er een klok te zien was. Nee. De agent gebaarde dat ik moest gaan zitten. Ik ging op de houten stoel zitten, en de agent tegenover mij. ‘ehm, weet u hoelaat het is?’ vroeg ik. ‘nee.’ Zei hij kortaf. Ik kon merken dat hij het wel wist, maar niet wou zeggen. ‘nou, waarom wou je met me praten?’ zei de agent geïrriteerd. ‘ik wou graag zeggen dat… nou ja…’ begon ik. ‘het was inderdaad een poging tot moord.’ De ogen van de man tegenover me begon te schitteren, terwijl hij zijn wenkbrauw optrok. Brrr wat een eng vies mannetje. ‘zo, bekennen is al de eerste stap.’ ‘nou, ik was het alleen. Gemma deed niks. Ze was te laat om te kunnen zien dat het opzet was. Ik heb haar wijs gemaakt dat het een ongeluk was, maar dat is niet zo.’ Terwijl ik vertel kijk ik naar de grond. Ik hou niet van liegen, maar gemma moet naar een dokter en verdiend het helemaal niet om hier te zitten. IK wel. IK heb alles namelijk verprutst. Als ik niet zo laf was, en tegen de mensen was ingegaan in plaats van harry aan de kant duwen lag hij nu niet in het ziekenhuis. Dan was ik niet depressief geweest. Dan was zayn nu niet bijna dood. Dan zaten we hier niet. Dan waren we nu een optreden aan het geven voor duizenden fans. Duizenden fans waarvan de helft larry wel wil. als ik gewoon tegen paul in was gegaan, had gezegd dat het wel kon… ik zucht. ‘was dat het?’ vroeg de agent. Ik knik. Hij brengt me naar een andere cel als waar gemma zit. Zou ze het begrijpen? Zou ze nu naar haar broer mogen?

aleen degene die op dit hoofdstuk reageren krijgen bij de volgende een melding


Reacties:


Malikaa
Malikaa zei op 11 juli 2013 - 9:40:
Omg!!! Dit is zo spanend 0.0
xXx


DjMalikjuh
DjMalikjuh zei op 11 juli 2013 - 9:37:
WAAROM GAF JE ME GEEN FUCKING MELDING?!?!
THIS IS SUPER FREAKING SPANNEND!!!


menepen
menepen zei op 10 juli 2013 - 23:04:
aaaah gemma!


1Dzayn
1Dzayn zei op 10 juli 2013 - 22:54:
Oehhhh. Dit kan nog wel eens interesant worden

Melding babe
X