Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » i wish » i wish harry chapter

i wish

11 juli 2013 - 18:12

236

0

145



i wish harry chapter

Ik kan niet eachtrn tot we bij nandos gaan eten edan zie ik haar reindelijl weer het mooiste meisje van de wereld. "Waar denk je aan man?" Vraagt louis. "Aan zijn grote
Liefde vam nandos hahshaha" schreeuwt niall door de auto. Louis kijkt me aan rn zegt "je moet gewoon vragen hoe ze heet en vraag haar nummer gewoon" hijheeft ook wel een beetje gelijk ik knik en bedenk hoe ik het ga vragen. Als we aamkomen bijnandos maakt mijn hart een sprongetjew lopen naar binnen ik loop achtrr louis aan en gaan op onze vaste plek zitten. Daar komt ze aaniedereen kijkt me aan en beginnen te lachen zrbrgint te praten volgens ,ij kan ze heel goed zingen. Ik staar naar haar dat ikniet eens door heb dat zr de brstelling opneemt. Iedereen lacht me uit maar ik kan er niks aan doen ze is gewoon zomooi. Als ze weg loopt kijk ik haar na ik kijk louis aan en hij knikt dit is het moment het is nu of nooit. Ik loop haar achterna en ze schrikt als ik tegrn haar brgin tr praten "ik hev een vraagzou ik mogen weten hoe je heet em je telefoon nummer?" Ze schrikt volgens ,ij zag ze dit niet aan ko,en haha. Ze pakt een papiertje en legt het voor ,e neer kirsten wauw wat een mooie naam ik kijk haar aan en lach ze is perfect.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.