Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Lay all your love on me || FINISHED » Truly, Madly, Deeply.

Lay all your love on me || FINISHED

11 juli 2013 - 19:51

1246

8

648



Truly, Madly, Deeply.

Hi! weer een nieuw hoofdstuk! ik heb echt plezier om dit verhaal te schrijven, omdat er nu echt een leuk verhaallijn in zit! Sorry als de hoofdstukken soms wat kort zijn, ik heb dan echt geen inspiratie meer. Maar om het goed te maken, is dit een redelijk lang hoofdstuk! Graag weer reageren op dit hoofdstuk als je een melding wilt! Enjoyyy! X MichelleSky

***TIJDSPRONG VAN 4 MAANDEN***

Sky POV:
Het is nu 4 maanden geleden dat ik het ongeluk heb gehad, en Harry mij gevraagd heeft om zijn vriendin te zijn. Ik ben heel blij natuurlijk, maar het enigste wat me dwars zit, is dat het nog niet officieel is. Ik kan niks met Harry doen in het openbaar, zoals naar de bioscoop, uit eten of wat dan ook. Zelfs een simpel wandelingetje door het park is geen optie. Dat gaat ook nu allemaal niet zo makkelijk, want vrij snel na het bekend maken tegenover de jongens dat wij een koppel zijn, moesten ze alweer door naar het volgende concert. Het klinkt heel stom, maar sindsdien heb ik hem niet meer gezien.. Hij heeft zelfs mn ouders nog niet ontmoet! Die waren natuurlijk heel nieuwschierig naar het concert, de meet and Greet enzo. En natuurlijk waren ze ook geschrokken toen ze hoorden van het ongeluk. Het enige positieve is van dit hele verhaal, naast de relatie van Harry en mij, dat ook Zayn en Demi een stelletje zijn. Maar ook dat is nog niet officieel. Hetzelfde verhaal als mij. Ik bel Demi, en vraag of ze langskomt. ‘’Ja natuurlijk! Ik kom eraan. Er is iets aan de hand he? Ik hoor het aan je stem. Ik ben er met 10 minuten.’’ Daarom hou ik zoveel van Demi. Ze is mn allerallerallerbeste vriendin. Even later gaat de deur open. ‘’Nou vertel op, wat is er aan de hand?!’’ ‘’Deem, het zit me niet lekker dat ik Harry zolang niet in het echt heb gezien! Ik heb hem alleen gezien via skype, en we bellen heel veel en smsen/whatsappen, maar dat is niet hetzelfde! Ik mis hem..’’ Ik sta op het punt op in tranen uit te barsten.

Harry POV:
Het is nu ongeveer 4 maanden geleden van het ongeluk, en sinds dat ik Sky als mijn vriendin heb gevraagd. Vrij snel daarna moesten we weer door naar het volgende concert, en heb ik Sky alleen nog maar gezien via skype, en we bellen natuurlijk heel veel. Sinds een paar dagen waren we eigenlijk weer in ons huis, na een paar maanden van onwijze drukte, terwijl ze ons beloofd hadden dat we na de laatste concerten vrij waren! ‘’Guys, ik kan hier niet meer tegen. Ik ga naar Sky toe, ik heb haar al veelste lang niet gezien! Zayn, ga je mee?!’’ Zayn sprong op, en rende naar de kapstok op zn jas te pakken. Ook hij had Demi al heel lang niet meer gezien. ‘’Oke boys, succes! En doe de meiden de groeten!’’ riepen Liam, Louis en Niall uit de keuken. Ik pakte mn autosleutels en we gaan er van door.




Sky POV:
‘’Neeee niet huilen! Het komt wel goed schatje van mij!’’ riep Demi tegen me. ‘’Wat jij nu nodig hebt, is een lekkere koffie van Starbucks. Kom op, ik betaal!’’ Ze trok me van de bank af, en ik knuffelde haar. ‘’Wat moet ik toch zonder je?!’’ zeg ik lachend tegen Demi. ‘’Ja waarschijnlijk helemaal niks?!’’ Hard lachend lopen we naar buiten, richting de Starbucks. Eenmaal binnen loopt Demi naar de kassa om te bestellen, en ik zoek een tafeltje. Opeens krijg ik een whatsappje van Harry. ‘’Hi love, Zayn en ik zijn onderweg naar jullie! Can’t wait to see you! Kisses.’’ Ik antwoord, met een big smile, gelijk terug; ‘’Hi babe, we zijn in de Starbucks! Come and meet us there? Or pick us up?! Love u! x’’ Demi is ondertussen aan de tafel komen zitten, en ik vertel haar dat Zayn en Harry onderweg zijn. ‘’YEESSSSS’’ schreeuwt ze door het gebouw. Mensen kijken haar geïrriteerd aan, en ik zeg tegen Demi dat we maar moeten gaan. Ik loop alvast vooruit, als ik buiten iemand zie staan die ik helemaal niet wil tegen komen. Het is Leon, mijn nogal agressieve exvriend van een jaar geleden. Op dat moment draait hij zich om, alsof hij voelt dat ik naar hem kijk. Ik kijk achter me, en zie dat Demi nergens te zien is? Waar is dat kind? Ik heb geen andere keus en loop naar buiten. ‘’Sky! Wacht even!’’ hoor ik Leon roepen. Hij pakt me bij mijn hand, en trekt me naar zich toe. ‘’Leon, stop. Ik heb hier geen zin in en ik wil je niet terug! Je weet dondersgoed waarom het uit is gegaan tussen ons!’’ roep ik boos. Mensen die voorbij lopen op straat kijken ons aan, en ik heb totaal geen zin om een scene te maken hier op straat. Ik zie in mn ooghoek een zwarte Range Rover stoppen, wetend dat het die van Harry is, en ik zie Demi instappen. Vervolgens rijden ze gewoon weg. What the hell is dit?! Leon pakt me steviger vast, en ik krimp in van de pijn. ‘’Leon, laat me los!’’ schreeuw ik woedend. ‘’Schreeuw niet zo bitch!’’ schreeuwt Leon, en hij haalt uit, doeltreffend op mn oog. Ik val op de grond, maar hij pakt me weer op en houd me vast bij mn polsen. Ik kijk naar de grond, en voel dat het mijn tranen zijn die op de grond vallen. Waarom hebben ze me in de steek gelaten? Demi die wegloopt en niet meer omkijkt, Harry die niet op of om kijkt.. ‘’Stop met huilen!!!’’ roep Leon boos en op die manier haalt hij mij uit mn gedachten. ‘’Dit is nog niet voorbij Sky, ik zal je terugkrijgen.’’ Ik kijk hem aan, en zeg hem dat dit nooit gaat gebeuren. ‘’Oh, let maar op schatje.’’ Hij raakt me nog een keer op mn wang, en loopt weg, mij in tranen achterlatend. ‘’Gaat het meisje?’’ hoor ik verschillende mensen vragen. ‘’Ja bedankt, het gaat wel.’’ Antwoord ik bibberend en ik loop weg. Waar heen weet ik niet, niet naar huis in ieder geval, want daar zijn Harry, Zayn en Demi. Ik kijk op mn iPhone, en zie dat ik berichtjes en gemiste oproepen heb. Ik open er eentje. ‘’Sky? Waar ben je? Ik dacht dat je lopend naar huis was gegaan, zoals vaker! Bel me zodra je dit leest! X Demi.’’ Ik open er nog eentje, die tot mn verbazing van Louis is. ‘’Sky? Harry heeft me gebeld, omdat je niet thuis bent gekomen, en niemand weet waar je bent.. Laat aub wat van je horen als je dit leest! X Lou.’’ Fijn, al die bezorgdheid maar daar heb ik niks aan. Ik kijk snel in het raam van een winkel, en zie dat de rechterkant van mn gezicht helemaal blauw is, en opgezwollen. Die klootzak, nooit heeft ie me goed behandeld. Ik loop snel de winkel in, en koop een hoodie. Ik doe hem aan en doe de capuchon op, zodat niemand mn gehavende gezicht ziet. Het loopt al tegen zevenen, als het ook nog is gaat regenen.

Fijn, denk ik bij mezelf, dit kan er ook nog wel bij. Vanochtend was het nog mooi weer geweest, en had ik een shortje, hempje en teenslippers aangedaan. Nu was ik helemaal doorweekt en aan het shaken, dat ik toch maar besloot om naar huis te gaan. Als ik aankom bij mn huis, zie ik dat alles donker is. Godzijdank,dat betekend dat mn ouders weg zijn en ze me zo niet zien. Ik doe de deur zachtjes open, en doe hem zachtjes dicht. ‘’Sky? Ben jij dat?’’ hoor ik een bekende jongensstem vanaf boven zachtjes roepen.


trouwens, wat vinden jullie van een Q&A?! zouden jullie dat leuk vinden? Let me know in een reactie, of laat gelijk vragen achter! XOXO


Reacties:

1 2

Mimi zei op 14 juli 2013 - 14:34:
Melding please??


SnowClocks
SnowClocks zei op 12 juli 2013 - 10:16:
Omg die Leon...
Wie zal die jongensstem toch eens zijn? haha
Snel verderr en een Q & A is altijd superleuk.
ps. Je ff is echt superspannend steeds


Team1D
Team1D zei op 11 juli 2013 - 23:39:
Hazz? Haar broertje? Familie?


Jaaa C&A leuk leuk


Lotteimy
Lotteimy zei op 11 juli 2013 - 20:36:
Aaah wat is die Leon een klootzak ! Hate him

Jaaa Q&A doen! Is leuk :-) X


loveyouxx
loveyouxx zei op 11 juli 2013 - 20:29:
zal het harry zijn??
muhahahahah!! denk het wel!! -srry, ben niet vrolijk, maar probeer het te doen... mis my boyfriend soo!!-
sne verder.. en q&a is wel grappig jaa!

blehh!!
xx
nana banana