Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Vakantie avontuur. [END] » Hoofdstuk 4

Vakantie avontuur. [END]

12 juli 2013 - 13:19

1186

1

322



Hoofdstuk 4

Hey! Dit is alweer hoofdstuk 4 van ons verhaal! Hopenlijk vinden jullie het leuk! Laat in de reacties achter wat je ervan vind, en als je nog ideeën heb over hoe het verder moet gaan laat een reactie achter en miss verwerken we het er wel in! ;) xxRobin en Daphne

P.O.V Roxy
Daar zit je dan, het ene moment ben je je aan het omkleden voor een gezellig etentje met je ouders en Tess, en zo zit je ineens in een limo.. Maar waar gaan we heen? Zouden we toch naar het concert gaan? Ik moet lachen om de gedachte en schud mijn hoofd, nee dat is al lang uitverkocht. Het is vast weer een flauwe grap van mijn oom die toevallig ook in Oostenrijk is.. Ik zie dat Tess steeds probeert haar grijns te verbergen.. ‘heb jij hier soms iets mee te maken Tess?’ Waarop ze lachend antwoord: ‘Hahahaha jaa natuurlijk! Ik huur even een hele limo gehuurd om naar.. ja waar gaan we eigenlijk naar toe?’ ‘Ik heb echt geen idee! Wist ik het maar!’ Ik zie Lola zich omdraaien naar het raampje bij de chauffeur, ze klopt op het raampje en roept: ‘meneertje! Waar gaan we nou heen?!’ ‘Hij doet het raampje naar beneden en zegt: ‘Kan ik nog steeds niet zeggen maar ik kan melden dat we er bijna zijn!’ Na nog drie kwartier gezellig met zn drieën in de limo te hebben gezeten voelen we opeens de auto stoppen, we kunnen nauwelijks iets zien uit de ramen omdat ze verblind zijn. 'waar zullen we zijn?' vraagt Lola 'ik heb werkelijk geen idee' zegt Tess.. Robin Pieper: en dan word er heel hard gebonkt op de auto en dan zwaait de deur open ‘VERRASSING!’ Ik kijk verschrikt op en kijk eerst naar Lola die ook verschrikt dan kijk ik naar Tess die ook verschrikt kijkt. ‘WIST JIJ HIER VAN?’ roep ik naar Tess, ‘uhm, ja stiekem wel’ en we moeten allemaal lachen. Ik stap uit de limo naar Harry die mijn hand vast pakt en me een rondje laat draaien. Hij lacht en zegt ‘Wat zie er mooi uit vanavond.’ Ik bloos een beetje maar moet ook wel lachen. Harry slaat een arm om me heen en we lopen met z’n alle richting het gebouw. Om 8 uur begint het concert pas, maar ik hoor nu al 1000e mensen achter de muur staan waar de officiële ingang is. Zayn en Liam gaan voor de gein over het muurtje kijken om te weten hoeveel mensen daar al staan. Als ze alleen maar hun hoofd boven het muurtje steekt schreeuwen er al 1000e meisjes. Ik, Tess en Lola schikken en kijken naar de jongens. ‘Gaat dat ieder concert zo?’ vraagt Tess. De jongens knikken, ‘Jep, ik geloof dat we aardig aanbiddend zijn door al onze fans’ zegt Louis. ‘en wij aanbidden jullie ook!’ roept Lola. En we lachen. We lopen naar binnen en eten gezamenlijk een pizza. Na het eten moeten de jongens weg om nog de laatste puntjes op de I de zetten voor het concert over een paar uur. Ze geven ons de VIP kaartjes, Harry geeft me een afscheidsknuffel en ik zie dat Niall dat ook bij Tess doet, ik glimlach naar Harry. We wensen de jongens succes en we worden door een van de medewerkers begeleid naar de VIP lounge. Het is nog rustig, eigenlijk is er pas één iemand, een meisje. Ze glimlacht naar ons en loopt naar ons toe. ‘Hoi!’ zegt ze. ‘Hoi!’ zeggen we alle drie in koor terug. We lachen en ik merk dat er al een klik is tussen ons. ‘Ik zal me even voorstellen, ik ben Amy het zusje van Louis en wie zijn jullie?’ ‘Ik ben Roxy’ ‘Ik ben Tess’ ‘en ik ben Lolaaaa!’ roept Lola. We lachen weer. ‘Wij zijn hier op vakantie en we verbleven in hetzelfde appartement hotel als de jongens, dus zo hebben ze ons uitgenodigd’. ‘Dat klinkt nog steeds erg ongeloofwaardig, maar toch is het echt zo!’ zegt Tess. ‘haha ik geloof jullie hoor, veel mensen geloven ook niet dat ik het zusje van Louis ben’ zegt Amy. ‘Wij geloven je wel hoor!’ zegt Lola lachend.

P.O.V Tess
We kletsen met z’n vieren gezellig door en we merken niet eens dat de VIP lounge steeds drukker en drukker word, dan worden we opeens om geroepen dat we naar onze VIP plek moeten gaan. Ohja het concert dat was ik bijna vergeten door dat gezellige gepraat met Amy! We lopen met z’n vieren naar onze VIP plekken toe, ze zijn helemaal vooraan en we kunnen het podium gewoon aanraken! Hoewel we eigenlijk in ons appartement hotel en backstage de jongens ook aan kunnen raken voelt dit toch wel anders! We zien het steeds voller en voller lopen in het gebouw pff ik denk dat er wel ruim 10000 directioners zitten. Zoveel meisjes in één gebouw heb ik nog nooit gezien.. Hopelijk ziet Niall waar ik zit, denk ik nog snel, maar eigenlijk ben ik niet belangrijk er zijn 1000e fans die om hem smeken dit moment daar moet die eerst aandacht aan schenken, ik ben maar een bijzaak, hij zal waarschijnlijk nog amper aan mij denken. Een paar minuten later is het zover, het concert begint! We gaan gelijk helemaal los! ‘WE WANNA LIVE WHILE WE’RE YOUNG!’ Er zijn een paar nummers geweest en dan komt Little things, we gaan eigenlijk automatisch weer zitten op onze stoelen en luisteren aandachtig. Er gaan allemaal lampjes de lucht in het is echt een mooi gezicht! Hoe zou dat er vanaf het podium uit zien? Oh he! Ik zat zo naar alle lampjes te kijken dat ik niet door had dat we al midden in het nummer zaten, ik wist dat Harry nu was en daarna Niall, zou hij aan mij denken? Ik kijk naar Harry en zie dat hij steeds naar Roxy kijkt, ik zie Roxy ook steeds roder worden, dat maakt me aan het lachen. Ik neurie zacht mee, nu komt Nialls stukje, ik zie dat hij helemaal in het liedje zit, hij zingt het met zijn ogen dicht. Zo is hij eigenlijk best schattig.. ik moet glimlachen bij de gedachte, oh zijn stukje is alweer voorbij! Hij kijkt naar me en knipoogt. Ik bloos, nee dat was vast naar iemand anders..

P.O.V Lola
Het concert is bijna afgelopen, ik word een beetje sip van de gedachte, het zijn nog 3 liedjes, waaronder wel Kiss you hierna komt! Mijn favoriete liedje! Dan komt Paul, hun manager naar ons toe gelopen en vraagt of ik even mee wil komen. Ik kijk Tess en Roxy vragend aan maar ze halen allebei hun schouders op. Ik ga mee en we gaan backstage, dan zet hij me ergens neer en zegt dat ik even moet wachten, dan hoor ik Louis: ‘Hier is een klein meisje die we een tijdje geleden hebben ontmoet en we haar en haar zus Roxy al verrast maar we wilden deze kleine meid nog even extra verassen! Kom maar hier heen Lola!’ Ik loop verlegen naar het podium en ga staan, dan gaan ze kiss you zingen en ik zing en dans hard mee! Zayn houd zelfs een keer de microfoon voor bij mij! Het was echt geweldig! Na het liedje bedankte ze me en gaven me een hele grote lolly, waarna Louis mij optilde en naar achter bracht. Daarna rende ik naar Tess en Roxy die mij knuffelde. ‘Jij lucky bastard!’ zegt Tess.


Reacties:


1Dharrylouis
1Dharrylouis zei op 12 juli 2013 - 13:26:
Zo leuk en lief!!! Snel verder!!

Xx