Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » schuldig » hoofdstuk 12

schuldig

12 juli 2013 - 15:55

583

5

244



hoofdstuk 12

written with ivana, thank you sweetheart! enjoy

Ongeveer een weekje na haar thuiskomst

Ik zucht, gisteren heb ik een test gedaan en ja ik ben zwanger. Nu ga ik het aan Louis vertellen, ik ben best zenuwachtig. Ik zit samen met hem op de bank, ik geloof dat de rest nog slaapt.
‘Louis, ik moet je wat vertellen’ zeg ik zachtjes,
‘ik jou ook’ antwoord hij.
‘oké ga jij maar eerst’ zeg ik dan,
‘nou, we moeten voor 10 maanden op tour’ zegt hij terwijl de tranen in zijn ogen branden. Wat nee dat kan niet, ik ben zwanger, dan kan hij niet weg gaan. Ik staar in shok voor me uit,
‘uhm Maddy gaat het wel?’ vraagt hij terwijl hij mijn hand pakt. Ik schud even met mijn hoofd,
‘uhm… Louis, ik ben zwanger’ hij kijkt me met open mond aan. Dan glimlacht hij,
‘dat is geweldig’ roept hij uit. Hij omhelst me en zucht opgelucht, hij vind het dus leuk.
‘maar Lou je moet op tour’ zeg ik terwijl er een traan over mijn wang rolt, ‘daar vinden we echt wel een oplossing voor!’ zegt hij. Hij lacht nog steeds en omhelst me weer,
‘we worden ouders’ fluistert hij in mijn oor, nu glimlach ik ook. Dan komt een slapperige Zayn binnen gelopen, zonder wat te zeggen loopt hij door naar de bankt waar hij vervolgens op neer ploft.
‘ook goede morgen Zayn’ grinnikt Louis,
‘morge’ antwoord hij droog terug.
‘iemand is hier niet goed uitgeslapen’ grinnekt Louis, Zayn gromt terug. Dan komt Paul binnen gelopen,
‘hebben jullie je koffers klaar jongens?’,
‘wat gaan jullie vandaag al?’ schreeuw ik half. Louis knikt schuldig, dan pakt hij me vast en zet me op zijn schoot. Dan zie ik dat ook Liam, Harry en Niall de kamer in komen lopen, en ja hoor met koffers. Ik voel paniek opkomen. Dit kan toch niet? Stel dat er iets fout met me gaat als zij weg zijn? Wat moet ik dan doen? En ik kan echt niet alleen bevallen! Niet zonder Louis. Ik grijp Louis bij zijn arm.
'Neem me mee!' Hij kijkt me in mijn ogen en ik zie pijn. Pijn omdat hij weet dat hij me niet mee kan nemen.
'Dat..dat gaat niet. Denk ik. Paul?' Paul kijkt me aan en schud zijn hoofd. 'Nee. Het is niet dat ze zwanger of zo is.' Ik barst uit in een hysterische giechelbui. Dat is het nou juist wel. Ik ben zwanger. Louis krabt in zijn nek. 'Ja, ehm daarover.' Paul kijkt hem met grote ogen aan.
'Tomlinson!, jij gaat me toch niet vertellen dat deze dame zwanger van jou is?!' Louis glimlacht ongemakkelijk.
'Ehm, dan vertel ik het niet.' Zegt hij twijfelend,Paul grijpt zijn hoofd vast en zucht wanhopig.
'Wat moet ik met jullie.' Ik ben ondertussen alweer gekalmeerd en kijk naar de andere jongens. Met grote ogen staren ze me aan.
'Je. Bent. Zwanger?!' stoten ze uit. Ik knik en Niall is de eerste die opspringt. Hij plet me in een dikke Horan hug.
'Dat is fantastisch!' Ik glimlach en knuffel hem terug. Ook de andere geven me een knuffel.
'Paul, we nemen haar mee,' zegt Liam stellig. Paul zucht en knikt dan.
'Goed dan. Ze mag mee.' Ze juichen en ik grijns breed. Louis komt naast me zitten en geeft me een dikke knuffel en een zoen op mijn wang.
'Voor altijd samen.' Ik grijns en knik. Dolgelukkig kijk ik naar Louis. Ik ben zwanger van Louis en ik mag met ze mee op tour. Kan het leven nog beter?


Reacties:


Malikaa
Malikaa zei op 12 juli 2013 - 20:30:
Ik heb zo'n gevoel dat ze op de een of andere manier een miskraam gaat krijgen....
Geen idee waarom...
Snel verder
xXx


Ims
Ims zei op 12 juli 2013 - 17:32:
Ben ik de enige die hier geen goed gevoel bij heeft?

Ik weet zeker dat ze die engerd weer tegen komt.
En god weet wat er dan gebeurd... nou ja.. jij weet wat er dan gebeurd ;p

Snel verder!!!

XxxXxxXxxX


1Dharrylouis
1Dharrylouis zei op 12 juli 2013 - 16:03:
Omg wat leuk en stoer! Yes! Ze is zwange van Louis!!

Zo leuk verhaal, ik blijf je altijd supporten babe!!


Xx


Janitaa
Janitaa zei op 12 juli 2013 - 16:03:
Jaaaaaaaaaaaahh!!(:
Snel vederr!
Xxxx'ieass


1Dzayn
1Dzayn zei op 12 juli 2013 - 16:02:
You're welcome babe.
I'm always here to help you

geestenkusjes x