Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » schuldig » hoofdstuk 13

schuldig

12 juli 2013 - 22:02

483

5

231



hoofdstuk 13

heeeeeeeeeeeyy, deze is speciaal voor kimberly omdat ze altijd zoooooo lief is voor me en dol is op dit verhaal waar ik echt heel erg blij mee ben

Langzaam roer ik in de soep die ik aan het koken ben, We zijn nu 3 maanden aan het touren en meestal kook ik. de zweer is geweldig en de band tussen mij en de jongens is echt heel erg sterk geworden. Voor de tour was Harry altijd een beetje vaag tegen me, wat logisch is omdat ik met hem ben vreemdgegaan, maar nu zijn we echt hele goede vrienden. Van alle jongens denk ik dat Harry nog wel het meeste fan is van onze baby, hij houd echt heel erg van kinderen. Louis is zo ongelofelijk lief voor me, hij is heel erg voorzichtig enzo omdat hij bang is dat er iets gebeurt met de baby, zo lief. Met Zayn kan ik altijd over alles praten, hij is er altijd voor me. Liam ook, hij is bijna net zo bezorgt als louis. En Niall maakt me gewoon altijd weer vrolijk, zelfs als ik een chagrijnig dagje heb. Ik ben nu dus iets meer dan 3 maanden zwanger, ik heb al een buikje en af en toe voel ik de baby schoppen. Ik veeg mijn haren uit mijn gezicht, waarna ik het vuur uitzet. Ik loop me de pan naar het woonkamer achtige gedeelte en zet de pan op het tafeltje.
‘ruikt lekker.’ glimlacht Zayn, ik glimlach terug
‘Dank je.’ We eten ons eten op en dan begin ik met de afwas. Ik pak de grote tijl met water op om die buiten weg te spoelen, maar Louis houd me tegen.
‘Kom maar ik doe dat wel.’ Zegt hij lief,
‘Jij mag niet te zware dingen tillen.’ fluistert hij in mijn oor terwijl hij de tijl uit mijn handen pakt. Ik grinnik en plof dan naast Liam op de bank neer, even later is Louis ook weer terug en die komt weer naast mij zitten.
‘Zullen we vanavond wat een kampvuur maken?’ oppert Zayn,
‘Ja klinkt leuk.’ Antwoord Louis, en ook de rest knikt instemmend. Louis en Zayn pakken samen de korf vanuit de onderkant van de bus terwijl Harry en Liam houd gaan zoeken in het park naast het parkeerterein, Niall en pakken de kussens van de bank en leggen die rondom de korf. Daarna pakt Niall nog de marsmellows en dan steken we het vuur aan. Na een tijdje kletsen en liedjes zingen meen ik een gedaante achter Louis te zien, ik besluit het maar stil te houden waarscheinlijk was het niets. Maar daarna zie ik ineens een man naast de bus staan, met grootte ogen kijk ik hem aan en dan zie ik dat het Remco is. Ik geef een klein gilletje en de rest komt beschermend voor me staan.
‘Ga aan de kant!’ Schreeuwd de man,
‘Nee echt niet nooit.’Antwoord Louis met een woedende stem terug. Dan hoor ik een kreun, en een paar schreeuwen, even later voel ik een vuist op mijn wang en dan word alles zwart.


Reacties:


Lotteimy
Lotteimy zei op 20 juli 2013 - 11:58:
CLIFFHANGER NO.
Gelukkig kan ik snel verder lezen whahaha WANNA KNOW WHATS GONNA HAPPEN Ciao x


Malikaa
Malikaa zei op 13 juli 2013 - 0:07:
=( Ik haat cliffhangers.....
Snel verder, ik moet weten wat er is gebeurd!!
xXx


1Dharrylouis
1Dharrylouis zei op 12 juli 2013 - 22:28:
Is dit het einde??!! Superleuk n spannend!!!! Heel leuk verhaal! Ben een grote fan haha

Xx


1Dzayn
1Dzayn zei op 12 juli 2013 - 22:25:
Cliffhanger. I hate you


Janitaa
Janitaa zei op 12 juli 2013 - 22:13:
En dan eindigt het zo!?
Snel veder!
Xxx'ieass