Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » The Wizard [END] » Chapter 6

The Wizard [END]

13 juli 2013 - 20:08

516

7

354



Chapter 6

Soooorry dat ik gisteren niks heb gepost! Ik heb enorm veel last van buikpijn :'-( Nu ook, maar ik wil toch ff een (kort) chappie posten. Nog een dingetje: maandag ga ik 5 dagen op vakantie naar Schier. Waarschijnlijk is daar geen wifi of internet, dus ik kan dan ook niks posten. Ik weet niet hoe ik me morgen voel, maar als het beter gaat, probeer ik dan nog een chappie te posten. Als dat niet zo is, ben ik er vrijdag weer. Ciao pple! Image and video hosting by TinyPic

Dorothy's POV
Omdat ik zo lang geen adem heb kunnen halen, is het ademen nu veel moeilijker geworden. 'Gaat het, Dorothy?' vraagt een van de meisjes, die volgens mij Mary heette. Of Carrie. Of Perrie, ik weet het niet meer precies. Ik twijfel over wat ik zal antwoorden. 'Gaat wel, maar het ademen gaat een beetje zwaar.' geef ik toe. 'Kom.' zegt ze, en ze helpt me omhoog. Ik merk dat ik een beetje hijg, en de rest blijkbaar ook. 'Kunnen we zo wel verder, als Dorothy zo hijgt?' vraagt Niall zich af. 'Het gaat wel, echt.' zeg ik. 'Alleen ik weer niet of ik ver kan lopen...' Debby grinnikt. 'Één van de jongens wil je vast wel dragen!'
Op dat moment komen Niall, Harry en Liam aangelopen. Ik zie dat Liam naar de grond staart terwijl hij loopt. Zo schattig, als hij verlegen is. Eigenlijk is hij altijd schattig... Oef, als ik maar niet verliefd op hem word... Hij heeft vast al een vriendin. Wie wil hem nou niet? Ik kijk nog eens goed naar hem. Hé, wacht eens! Heb ik die jongens niet een keer eerder gezien? Ik ken ze ergens van... Dan weet ik het. 'Wacht eens even...' zegt ik. De jongens kijken me aan. 'Wat...?' vraagt Liam. 'Zijn jullie niet van One Direction?' vraag ik hoopvol. Een jongen, die volgens mij Louis heet, begint breed te grijnzen. 'Ken je One Direction?' vraagt hij. Ik knik. 'Mijn zus is enorm fan van jullie, en laat me wel eens videoclips zien of laat me nummers horen.' vertel ik. Ik begin weer een beetje te hijgen. 'Leuk!' zegt Liam. 'Wat is je favoriete nummers va...' Zijn stem klinkt steeds zachter. Help! Wat gebeurd er? Mijn geluid valt weg! Ik begin meer te hijgen, en voel m'n hoofd een beetje licht worden. Ik zak bijna neer op de grond, en voel de wereld draaien.

Liam's POV
Ik zie dat Dorothy weer begint te hijgen, en draaierig wordt. Het lijkt alsof ze me niet hoort. Snel ren ik naar haar toe. Net voordat ze op de grond neerzakt, pak ik haar vast. 'Dorothy! Niet nog een keer! Wakker worden!' zeg ik. Ze knippert één keer heel langzaam, en lijkt dan weer op adem te komen. Ze komt overeind, en ik laat haar tegen me aan leunen. Ik zie Niall hoofdschuddend naar me kijken. 'Harry, wil jij het even overnemen? Ik ben zo terug.' Harry knikt, en neemt Dorothy van me over. Ik loop naar Niall en sleur hem mee. 'Niall, wat is het probleem? Ik mag toch zelf weten wie ik leuk vind en met wie ik een relatie wil?' vraag ik kribbig. Niall kijkt me verlegen aan. 'Sorry, bro. Het is gewoon... ik vind het niet leuk hoe je met haar omgaat. Misschien is het.... Jalozie.' Niall zucht en staart naar de grond. 'Niall... vind je Dorothy leuk?' vraag ik. Niall knikt zachtjes. Nee hè? Ik dacht dat ik echt eens kans had bij Dorothy. Maar nu opeens vindt Niall haar ook leuk! Één ding weet ik zeker: 'Dit mag niet tussen onze vriendschap komen te staan, Nialler.'


Reacties:

1 2

Malikaa
Malikaa zei op 14 juli 2013 - 15:45:
Love triangle =P
Veel plezier op vakantie en ik hoop dat je je snel beter voelt
xXx a weird person


1Dreamzz
1Dreamzz zei op 14 juli 2013 - 12:41:
WACHT EENS EVEN, WACHT EENS EVEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MY HUSBAND NIALL HORAN CAN'T FALL IN LOVE WITH DOROTHY HE IS MINE OK. GEEF DOROTHY MAAR AAN LIAM EN MAAK ER EEN NIEUW PERSOON BIJ DIE HEEL ERG VEEL OP MIJ LIJKT EN DAN WORD NIALL OP DIEGENE EN DAN IS HET EINDGOED ALGOED.
geweldig idee huh??

melding bby


loveyouxx
loveyouxx zei op 14 juli 2013 - 11:34:
mag ik melding....
En alvast fijne vakantie ;-)


Tallietje
Tallietje zei op 14 juli 2013 - 11:10:
Aahww poor nialler <3 snel verder

Hoop dat je je snel wat beter voelt en je lekker kan genieten van ne vakantie <3 have fun!!

Greetzz


juutjee19
juutjee19 zei op 13 juli 2013 - 22:30:
beterschap en een heeeele fijne vakantie =))
X