Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen ιn schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » The return of the warriors | Warrior Cats » The Clans

The return of the warriors | Warrior Cats

14 juli 2013 - 14:51

401

0

195



The Clans

Hier komen beschrijvingen van de clans. Ook word er bijgehouden welke kat er in welke clan zit. Ik zal de beschrijvingen updaten bij belangrijke wendingen in het verhaal of als ik nieuwe karakters toevoeg.

Thunderclan
Het woud is het Territorium van Thunderclan, Het grenst aan de heuvels en het naaldbos. Het woud is op sommige plekken dichtbegroeid, en is op sommige plekken minder bebost en kom je ook open plekken tegen. Er stromen verscheidene beekjes en er zijn veel kleine bosdieren te vinden. De Thunderclankatten zijn erg veelzijdig en hebben weinig specifieke eigenschappen. Ze jagen vooral op muizen, waterratten, vogels en eekhoorns.

Leider
Thunderstar

Commandant
Lionclaw

Medicijnkat
Featherfrost

Krijgers
Fireblaze – K – Partner Silverflower
Ferntail – P – Partner Ashfall
Cloudface – P
Goldleaf – K – Partner Summerbreeze
Ashfall – K – Partner Ferntail
Hazelfur – P
Thorntail – K
Flamepelt – K – Broer Foxheart
Foxheart – P – zus Flamepelt
Stormtail – K
Flowershine – P
Sparrowbeak – K

Leerlingen
Oakpaw - leerling Goldleaf
Rosepaw - Leerling Ashfall
Mousepaw - Leerling Hazelfur
Stonepaw - Leerling Featherfrost

Moederkatten
Silverflower – P – Partner Fireblaze
Whitekit, Moonkit
Summerbreeze – P – Partner Goldleaf
Sunkit, Hawkkit

Ouderen
Spiderback – K
Leafnose – P


Windclan
De heuvels zijn het territorium van Wndclan, het grenst aan het woud en het gebied rond de grote stroom. Het waait er bijna altijd en er is weinig beschutting. Er is veel gras en heide, en in het voorjaar trekken er kuddes schapen rond. De honden die de kuddes bij elkaar houden zijn meestal echter wel een probleem voor Windclan. Windclan katten zijn meestal klein en tenger, maar ze staan bekend om hun snelheid. Ze jagen vrijwel altijd op konijnen.

Leider
Brindlestar - P

Commandant
Heathwhisker - K

Medicijnkat
Mudtail - K

Krijgers
Brackenstrip - K
Heathercoat - P
Ambereye - P
Weaselheart- K


Riverclan
Het territorium van Riverclan licht rondom een grote beek, het grenst aan de heuvels een het naaldbos. Het territorium is erg nat en een groot deel ervan bestaat uit moerasgrond, maar de riverclankatten leven vooral rond de beek waarin ze vissen. De riverclankatten zijn groter en beter doorvoed dan de katten van andere clans. In een gevecht zijn ze gevaarlijk omdat ze sterker zijn, maar ze zijn ook lomper. Ze eten vrijwel altijd vis.

Leider
Reedstar - K

Commandant
Dapplenose - P

Medicijnkat
Berryfoot - K

Krijgers
Willowtail - P
Weedcloud - K
Bristlebank - P


Shadowclan
Het naaldbos is het territorium van Shadowclan, Het grenst aan het woud en het gebied rond de grote stroom. De grote naaldbomen staan erg dicht op elkaar waardoor het grootste deel van het territorium erg donker en schemerig is. Er zijn ook een paar moerassige plekken waar meer struiken en planten groeien. Shadowclan katten staan bekend als agressief en vijandig. Ze hebben geen fysieke kenmerken. Shadowclan katten jagen meestal op muizen, vogels en kikkers.

Leider
Stripestar – K

Commandant
Sprucefur - K

Medicijnkat
Needletail – K

Krijgers
Frogfoot - K
Badgertooth - K
Tawnynose – P


Starclan
Als een krijger sterft komt hij in Starclan. Starclan katten hoeven zicht nergens zorgen over te maken. De katten die nog niet lang gestorven zijn houden zich meestal bezig met de clans en waarschuwen en helpen ze als het nodig is.

Redtail - K
Lionheart - K
Whitestorm - K
Yellowfang - P
Swiftpaw - K

K = Kater
P = Poes


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.