Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Never Say Never- One Direction [FINISHED] » Never 11

Never Say Never- One Direction [FINISHED]

14 juli 2013 - 9:38

406

4

262



Never 11

OKEEEEEEE, IK WIST NIET ZO GOED WAT IK HIER VAN MOEST MAKEN DUS JA.... PS, VAN WIE ZOUDEN JULLIE NOG MEER EEN POV, WILLEN.... POV= Point Of View, VOOR DEGENE DIE DAT NOG NIET WETEN...

Maud POV.

Ik was echt geschrokken toen ik zo tegen Liam aanlag. Hij had me gisteravond nog het hele verhaal verteld over Danielle, ik had hem in mijn armen genomen en hij had flink gehuild. Net zoals ik bij die film The Green Mile, man dat was zielig. Blijkbaar was ik weer tegen hem in slaap gevallen want hij had zich nog niet verroerd.
' Waar is de rest?'
' O, ze gaan naar Starbucks, zin om mee te gaan?'
Ik glimlachte, ja ik kon wel even een sterke koffie gebruiken.
' Ja graag.'
Liam keek me glimlachend aan en streek een verdwaalde lok haar achter mijn oor, het was zo een aanraking waarvan ik moest blozen, wat ik vervolgens ook deed. Liam vond het blijkbaar grappig want hij grinnikte kort. Daarna stond hij op en ik volgde hem naar de deur.
' Kleed je maar om. Kom je dan terug hier heen? Dan gaan we samen naar de lobby, daar wacht iedereen.'
Ik glimlachte en knikte even vrolijk, om vervolgens naar mijn eigen hotelkamer te lopen en me snel om te kleden. Nog geen 10 minuten later stond ik bij Liam weer in de kamer en we hadden allebei andere kleren aan. Liam bekeek me glimlachend.
' Beautiful.'
Weer moest ik blozen, en Liam hield de deur voor me open. Hij pakte mijn hand vast en zo liepen we naar de lobby. De rest was daar ook al, en het eerste wat me opviel was dat Nanette bijna drie banken van Harry afzat. Allebei keken ze voor zich uit, what the hell?! Niall stond met zijn handen in zijn broekzakken tegen de muur aangeleund terwijl hij me grijnzend bekeek, ik volgde zijn blik en zag dat ze bleven rusten op precies mijn borsten. Nou ja dat was toch echt het toppunt!
' Bevalt het je?'
Vroeg ik vinnig? Niall keek me nu recht aan, en Liam kneep een beetje in mijn hand.
' Eerlijk, ja.'
Mijn woede verdween zo snel als dat hij gekomen was, omdat Liam me nu bij mijn middel pakte en me tegen zich aandrukte. Even leek Niall zijn arrogante uitdrukking plaats te maken voor jaloezie, maar dat had ik me vast verbeeld.
' Zullen we gaan?'
Stelde Liam netjes voor, Iedereen stemde in, en zo liepen we met z'n alleen naar de Starbucks.

* KLIK OP ANDERE KLEREN OM DE KLEREN TE KUNNEN ZIEN, PS THE GREEN MILE BESTAAT ECHT EN JA IK HEB OOK ECHT MOETEN JANKEN BIJ DIE FILM.... MAN DAT WAS ZIELIG JONGEH!!!!!!!!!


Reacties:


Malikaa
Malikaa zei op 14 juli 2013 - 15:48:
hahahah, Niall is jaloers
Snel verder
xXx
ps. Maybe Niall's POV ??


Team1D
Team1D zei op 14 juli 2013 - 15:25:
Verder


Janitaa
Janitaa zei op 14 juli 2013 - 10:59:
Leuk leuk!
Snel veder jij!(;
Xxx'ieass


loveyouxx
loveyouxx zei op 14 juli 2013 - 9:52:
hmmm... ikke 3 banken van harry af.... hebben we ruzie gehad????