Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Lay all your love on me || FINISHED » Q&A antwoorden!

Lay all your love on me || FINISHED

14 juli 2013 - 13:32

1191

3

276



Q&A antwoorden!

hiiiiii! hier zijn de antwoorden van de Q&A! de algemene vragen staan een beetje door elkaar, maar ik heb ze allemaal beantwoord! en ik hoop dat jullie tevreden zijn met mijn antwoorden hihi. Vanavond komt er weer een nieuw hoofdstuk op! X MichelleSky

Menepen
Wat zou je doen als 1D voor je staat en ze je allemaal een knuffel geven?Oei, dit is een lastige.. ik zou zeker de knuffels accepteren haha! Dat is een ding wat zeker is.. ik denk dat ik heel rood zou worden, en Harry extra lang zou vasthouden hihi. En ik zou zeker een foto met ze willen, nu ze toch voor mn neus staan .

Loveyouxx
Met welke jongen heb je het minst gemeen?
Hmm nog zo’n lastige vraag haha! Ik denk dat er, met elke band die er is, wel een iemand is met wie je niet zoveel hebt. Je kan ook niet met iedereen vrienden zijn toch? Ik denk dat ik dan het minste met Liam & Niall heb. Ik weet niet echt waarom, en ik kan het niet echt uitleggen hihi.

Met welke jongen heb je het meest gemeen?
het meest dan denk ik met Zayn, Harry en Louis. Ten eerste, omdat het alle 3 jongens zijn die mijn type zijn, op wie ik makkelijk verliefd zou kunnen worden, en ten tweede omdat ze ook alle 3 tattoo’s hebben. Ja i know, Liam heeft ze ook, maar Liam is mijn type niet echt , en ten derde omdat het eigenlijk een beetje mijn droom is om met Harry en Louis te mogen voetballen!

Ben je ooit naar een concert geweest?
Nope, helaas niet.. ik wilde heel graag afgelopen mei gaan, maar helaaas niet genoeg geld, en het was supersnel uitverkocht.. Ik hoop dat ze in 2014 nog een keer naar Amsterdam komen!! Dan wil ik zeker proberen om kaarten te kopen.

Malikaa
Wanneer begon je 1D leuk te vinden?
Ik hoorde voor het eerst van ze ten tijde van WMYB, en ik was obviously gelijk verliefd op Harry. Ik bleef ze altijd wel leuk vinden, maar heb er toen de tijd niet veel mee gedaan. Een paar maanden geleden begon het toch weer te kriebelen, en begon ik ze weer te volgen etc. Ik heb me vorige maand pas ingeschreven hier, en dat is eigenlijk veelste laat! Vind het onwijs leuk hier  . Dus je kan eigenlijk wel zeggen 3 jaar geleden.

Heb je een favoriet?
Eigenlijk mag dat niet, vind ik, maar natuurlijk heb ik er wel eentje. HARRY

Heb je ooit een favoriet gehad?
JA! HARRY


Wat was het eerste liedje ooit dat je hoorde van 1D?
What makes you beautiful!

Met welke jongen heb je het minst gemeen?
Hmm nog zo’n lastige vraag haha! Ik denk dat er, met elke band die er is, wel een iemand is met wie je niet zoveel hebt. Je kan ook niet met iedereen vrienden zijn toch? Ik denk dat ik dan het minste met Liam & Niall heb. Ik weet niet echt waarom, en ik kan het niet echt uitleggen hihi.

Met welke jongen heb je het meest gemeen?
het meest dan denk ik met Zayn, Harry en Louis. Ten eerste, omdat het alle 3 jongens zijn die mijn type zijn, op wie ik makkelijk verliefd zou kunnen worden, en ten tweede omdat ze ook alle 3 tattoo’s hebben. Ja i know, Liam heeft ze ook, maar Liam is mijn type niet echt , en ten derde omdat het eigenlijk een beetje mijn droom is om met Harry en Louis te mogen voetballen!

Als je een hele dag alles kon doen wat je wou, en alles kan, wat zou je doen??
Ik zou gaan voetballen met ze, gewoon gaan chillen, relaxed praten. Ze een beetje leren kennen, al ken je ze natuurlijk al, het is toch anders als je ze in het echt ontmoet en fatsoenlijk met ze kan praten. Ik zou aan Zayn vragen of ik Perrie mag ontmoeten, en dan via Perrie ontmoet ik Little Mix! En natuurlijk maak ik de hele dag door foto’s, zodat ik deze dag altijd kan herinneren en de foto’s kan terug kijken. En, ik zou Harry’s telefoonnummer vragen! Hihi. Als afsluiter gaan we eten bij Nando’s.

Waar haal jij je inspiratie vandaan?
Is eigenlijk heel lastig te zeggen. Soms dan heb ik heel veel inspiratie en kan ik niet stoppen met schrijven, zoals met het hoofdstuk waarin Sky haar exvriend tegenkomt op straat. Vaak heb ik ook muziek opstaan tijdens het schrijven, of ben ik in een bepaalde stemming. Vaak bepaald de muziek of mn stemming de verhaallijn voor het hoofdstuk. Én, haal ik heel af en toe inspiratie uit mn eigen leven, wat ik zelf meemaak. Maar de andere keer heb ik helemaal geen inspiratie, zoals wanneer ik bijvoorbeeld heel moe ben, en eigenlijk geen zin heb om te schrijven maar het toch doe haha. Dan zorg ik ervoor dat het volgende hoofdstuk extra lang is.

Hoelang denk je dat dit verhaal nog doorgaat?
Voorlopig nog niet in ieder geval! Jullie hebben nu het laatste hoofdstuk ‘’Truly, Madly,Deeply.’’ Gelezen, en ik ben op een bepaald punt door gaan schrijven, zodat ik alvast wat hoofdstukken klaar zou hebben. Ik ga morgenmiddag/avond beginnen aan hoofdstuk 20! Dus jullie hebben voorlopig nog wel even te gaan, aangezien ‘’Truly,Madly,Deeply.’’ Hoofdstuk 12 is! Er komen sowieso nog minimaal 8 hoofdstukken!


Lotteimy

Hoe ben je Directioner geworden?
Ik vond hun muziek altijd al leuk, maar had me er niet echt heel actief mee bezig gehouden eigenlijk. Tot een paar maanden geleden, dat ik via youtube de video diaries ging kijken, en de funniest moments video’s. vanaf dat moment werd ik helemaal verliefd op de jongens, en besloot ik om eens via internet te kijken of er fanfiction sites waren. Zo kwam ik op deze site terecht en begon ik met schrijven! Zo is het eigenlijk een beetje begonnen . Dus ik ben denk ik een halfjaar nu écht een directioner!

Hoe heb je Fanfic ontdekt?
Ik ging via google zoeken op ‘’Fanfictions One Direction.’’ Zo kwam ik op deze leuke site terecht! Ik heb er geen seconde spijt van!

Wat is/zijn je favoriete Fanfictions op deze site?
Mijn favorieten zijn de FF’s die ik volg, maar mijn all-time favoriet is toch wel ‘’Friends or more? || Louis Tomlinson’’ van 1DZayn. Ik heb tijdens het lezen echt een paar traantjes gelaten! En ik vond het ook echt jammer dat het verhaal af is gelopen.. *huilt in een hoekje*

Ben je wel is naar een 1D concert of ander concert geweest?
Ik ben helaas nog nooit naar een 1D concert geweest, ik wilde wel echt heel graag!! Maar het was binnen no-time uitverkocht en met mijn studentenleventje had ik op dat moment niet veel geld  maar ik ben van plan om geld apart te leggen voor de volgende tour, al is het denk ik nog niet zeker dat ze naar Amsterdam komen.. maar ik neem het zekere voor het onzekere! en heel vroeger ben ik naar een concert geweest van Marco Borsato hihi.

HOU JIJ OOK ZO VEEL VAN HOTDOGS? I love hotdogs.
IK HOU OOK VAN HOTDOGS!!

SnowClocks

Ochtend of avondmens?
Zeker een avondmens! Kan ’s ochtends echt me bed niet uitkomen *bloost*

Favoriete kleur?
eigenlijk best veel.. ik hou van pasteltinten, rood en wit. Al is wit geen kleur natuurlijk. Maar dat maakt mij niks uit. hihi

Heb je huisdieren thuis?
Ik heb 3 huisdieren; 1 hond en 2 katten!

Hoeveel deuren heb je in je huis?
8! haha

Heb je een lievelingswoord?
Moker! En in mn hoofd zeg ik vaak ‘’Vas Happenin?’’ haha 


ik vond het leuk om te doen! maar dat komt ook doordat ik leuke vragen heb gehad :-)


Reacties:


1Dzayn
1Dzayn zei op 14 juli 2013 - 22:32:
Mwahh wat. Omfg. *bloosbloos*
Waaaaaaaahhhhhh
Omfg that's awesome :3


Malikaa
Malikaa zei op 14 juli 2013 - 16:20:
Ik heb precies op dezelfde manier fanfic ontdekt
En Friends or more... is idd een heel leuk verhaal!
xXx


Lotteimy
Lotteimy zei op 14 juli 2013 - 13:42:
YESSS JIJ HOUD OOK VAN HOTDOGS IK MAG JOU !
Leuke antwoorden! Ik vind Friends or More ... ook heel leuk, kheb m namelijk ook gelezen X