Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Lay all your love on me || FINISHED » I'm Ready.

Lay all your love on me || FINISHED

14 juli 2013 - 17:21

1817

6

521



I'm Ready.

Hi! next chapter alweer.. hoop dat jullie het leuk vinden! Ik heb alleen een klein probleempje.. ik begin een beetje inspiratieloos te raken, en dus zou ik jullie hulp goed kunnen gebruiken!! zouden jullie wat suggesties achter kunnen laten?! Thanks a lot! Dit is wel weer een redelijk lang hoofdstuk hihi! Enjoyyyy! X MichelleSky

Harry POV:
Ik ben zo ongerust. Ik ben bij Sky thuis, lig op haar bed en kijk naar de foto’s die we hebben gemaakt samen, op de weinige dagen dat we samen zijn geweest. Ik mis haar echt.. ik heb haar al te lang niet gezien. En dan nu dat ze vermist is.. of dat we in ieder geval niet weten waar ze is! Ik had haar gesmst, dat we naar haar en Demi toe zouden komen.. Ze reageert zelfs nog terug, of we ze op wilden halen.. en toen niks meer. Alleen Demi kwam naar buiten, en ik zag Sky nergens. ‘’Waar is Sky?’’ vraag ik aan Demi, zichtbaar teleurgesteld. ‘’O weet ik eigenlijk niet? Ik denk dat ze lopend naar huis is gegaan, dat doet ze wel vaker.’’ ‘’Ow, oke..’’ ik wordt een beetje jaloers als ik in de achteruitrijspiegel Zayn en Demi zie zoenen. Waar ben je Sky?! We reden toen terug naar Sky haar huis, om daar vervolgens Sky niet te vinden. Ik belde haar, maar kreeg geen reactie. Ik had zelfs Lou gevraagd om haar te smsen, mocht ze dat toevallig lezen. Het is nu kwart over 7, en sinds vanochtend half 11 heb ik niks meer gehoord.. Dan hoor ik de deur opeens opengaan, en ik vlieg omhoog, en loop naar de trap. ‘’Sky? Ben jij dat?’’ roep ik naar beneden. Geen reactie, maar er staat wel een smal figuurtje in de hal te snikken en te bibberen. ‘’Ha-Harry..’’ hoor ik zachtjes. Ik weet dat Sky het is, en ik race naar beneden. ‘’Baby, waar ben je geweest? Wat is er gebeurd?!?’’ Ik weet bijna niet welke vraag ik eerst moet stellen. Ze geeft geen antwoord, en dat vind ik raar. Ik wil haar wang aanraken, maar ze deinst weg. Wat is hier aan de hand? Als ze me aankijkt, helemaal verzopen, zie ik pas waarom ze niet wil dat ik haar aanraak.

Sky POV:
Ik hoor Harry roepen, zeg half huilend zn naam en barst dan zachtjes in snikken uit. Ik hoor voetstappen de trap afgaan, en het volgende moment staat hij voor me. ‘’Baby, waar ben je geweest? Wat is er gebeurd?!?’’ vraagt hij. Ik geef geen antwoord, ik durf het niet. Hij wil mn rechterwang aanraken, maar ik deins weg. Ik kan het niet langer verbergen, vroeg of laat zal hij het merken.. Ik kijk hem aan, helemaal verzopen van de regen, en zie dat hij schrikt bij het zien van mn wang. Ik zeg niks meer, en storm naar boven, de badkamer in. ‘’Sky? Ik wil met je praten.. we moeten het er over hebben.’’ Hoor ik hem zeggen. ‘’Wie heeft dit gedaan?’’ Ik doe de badkamerdeur zachtjes open, en Harry komt binnenlopen. Ik ga zitten op de badrand, en Harry knielt voor me neer. ‘’Je gaat me toch niet ten huwelijk vragen he?’’ probeer ik met een grapje het onderwerp te veranderen. ‘’Haha, was het maar zover. Maar ik weet wat je probeer te doen, en het gaat niet lukken. Wie heeft dit gedaan? Ik wil een naam, of namen weten nu Sky. Deze klootzak gaat hier niet ongestraft mee weg komen, dat kan ik je wel vertellen.’’ Hij loopt weg uit de badkamer, en ik hoor hem iedereen bellen. Binnen een kwartier staan Louis, Niall, Zayn,Demi en Liam in mijn slaapkamer. Ze schrikken allemaal zichtbaar als ze mn wang en oog zien. Als ik Demi zie moet ik zo erg huilen, dat ik de eerst volgende minuten bij Demi in haar armen zit. ‘’Het was Leon he?’’ hoor ik Demi zachtjes vragen. Ik knik, en huil nog harder. ‘’Wie is Leon? Heeft hij dit gedaan?’’ hoor ik Liam vragen.

Ik droog mn tranen, kijk Demi aan en besluit dat het tijd is om mn verhaal te vertellen. Ik vertel ze hoe ik Leon leerde kennen als een lieve, beschermende jongen, maar dat het al gauw uitliep op een agressieve relatie, en dat hij me ook sloeg. Ik zie dat Louis tranen in zn ogen heeft staan, en ik weet dat hij nu denkt aan zn zusjes. Ik kijk op mn klok, en zie dat het al half 1 is. Hoe ga ik dit ooit uitleggen aan mn ouders? Ik begin te gapen, ik heb zoveel aan mn hoofd.. hoe ik dit ga oplossen, mn relatie met Harry, Leon, XFactor.. Ja, XFactor. In de tussentijd dat ik Harry vrij weinig zag, heb ik zanglessen genomen, en heb ik me ingeschreven. Ik heb morgen mn auditie, en ik moet het iedereen nog vertellen. Harry staat voor mn raam, en ik voel zoveel liefde voor die jongen.. ondanks dat ik hem bijna niet gezien heb. Dan zie ik dat hij een papier van mn bureau afpakt, en ik vrees voor het ergste. ‘’XFactor? Sky? Wat is dit?’’ hoor ik hem zeggen terwijl hij zich omdraait. Ik kijk Harry aan, terwijl 5 paar andere ogen mij aankijken. Ik heb het Demi nog niet eens verteld! ‘’Uhm, ja ik ga meedoen aan XFactor.. ik heb morgen mn auditie.’’ Zeg ik zachtjes. Demi begint te gillen, maar zodra ze de blik van Harry ziet houd ze snel haar mond. ‘’En je hebt niks gezegd?! Dit brengt alles in de war!’’ zegt Harry boos. Alles in de war? Waar heeft ie het over? ‘’Ik had alles voor elkaar, had het helemaal gepland.. die hele dag valt in het f*cking water!’’ Ik zie dat de jongens en Demi elkaar aankijken en zachtjes de deur uitgaan, ik mime naar Demi dat ik haar morgen bel. De deur is dicht, en dan hou ik het niet langer. Ik zak door mn knieen en begin te huilen. Alle spanning van vandaag komt er weer uit, en ik voel hoe Harry zijn armen om me heen slaat. ‘’Ssst, ik bedoelde het niet zo lieverd.. Het spijt me. Kom, we gaan naar bed.’’ Met die woorden draagt Harry me naar bed, en vallen we samen in slaap.

Harry POV:
ik lig op bed, maar kan niet slapen. Sky gaat meedoen aan XFactor.. het was even schrikken, ik reageerde misschien te fel. Maar ze verdiend het, ze kan onwijs goed zingen.. Ik kijk naast me en zie dat Sky al in slaap is gevallen. Ik krimp ineen als ik haar wang en oog zie, ik moet daar nog steeds iets op verzinnen.. die klootzak, ik moet die jongen is goed aanpakken.. Met die gedachte val ik in slaap.

***VOLGENDE OCHTEND***
Ik ben als eerst wakker, en zie dat Sky nog slaapt. Maar niet voor lang. ‘’Nee, Leon, niet doen! Nee sla me asjeblieft niet.. Nee niet Harry! Asjeblieft, niet hij..’’ Dan schrikt ze wakker. Ze heeft de tranen in haar ogen staan, maar glimlacht ook omdat ze ziet dat ik naast haar in bed lig, en oke ben. Ik krijg een idee, en een grote glimlach op mn gezicht. ‘’Babe, ga douchen en trek een leuke outfit aan. Ik haal je op over een uurtje, dan gaan we iets leuks doen. Geen gemaar, vandaag gaan ze zien dat we officieel een stel zijn.’’ Met die woorden spring ik uit bed, geef Sky een kus, en laat haar verbaasd maar blij achter. Ik ben binnen het uur alweer terug, en bel aan. Ik schrik me een ongeluk als haar vader opendoet, althans ik neem aan dat het haar vader is. ‘’Goedemiddag meneer, ik kom voor Sky. Ik ben Harry Styles.’’ Ik steek mn hand uit, en zie Sky boven aan de trap staan. ‘’Sky? Ken je deze jongen? En mis ik iets soms?’’ vraagt haar vader lachend. ‘’Maar kom binnen jongen, wil je wat te drinken?’’ even later staan we in de keuken, als ook Sky haar moeder binnenkomt lopen. ‘’Sky, wie is deze jongen? Wat heeft hij leuk haar!’’

Ik zie dat Sky bloost, en merk ineens op dat de blauwe plekken weg zijn in haar gezicht. Dat kan toch niet? Dan herinner ik me de lading makeup die ik in de badkamer heb zien staan. ‘’Mam, Pap,’’ zegt Sky nerveus, ‘’Dit is mijn vriend. We zijn nu bijna 5 maanden bij elkaar, en de reden waarom jullie hem nog niet hebben ontmoet is omdat hij in een bekende boyband zit.’’ Ik zie ze elkaar aankijken, en vervolgens glimlachen. ‘’Dit vind ik heel leuk voor je Sky, en ik ben er van overtuigd dat je nu wel de juiste keus hebt gemaakt. Harry, welkom bij de familie.’’ Haar vader geeft me een hand, en haar moeder 3 zoenen. ‘’Maar, nu hebben we nieuws voor jou Sky, en dit ga je denk ik niet zo leuk vinden.’’

Sky POV:
Parijs? Bed and Breakfast? Emigreren? Ik zak neer op de stoel. Mijn ouders hebben me net verteld dat ze gaan emigreren naar Parijs, om daar dus een Bed and Breakfast te beginnen. Ik voel een hand op mn schouder, en vervolgens praat mn vader. ‘’ik weet dat je het moeilijk hebt, en gaat hebben lieverd, maar we zijn met 3 uur weer hier in Londen, mocht je ons nodig hebben. Je bent al zo volwassen, en wij zijn van mening dat je het makkelijk kan, om op jezelf te wonen.’’ Ik slik, en kijk mn vader en moeder aan. ‘’Ik heb ook nog een nieuwtje voor jullie eigenlijk.. Ik doe morgen mee aan XFactor. Dan heb ik mn eerste auditie.’’ ‘’Lieverd, dat is fantastisch!’’ roept mn moeder en ze geeft me een knuffel. Ik zie mn ouders naar elkaar kijken, en dan weer naar mij. ‘’Schat,’’ zegt mn vader, ‘’we gaan nu. Onze vlucht gaat over een kleine 2 uur, maar maak je geen zorgen. Via ons krijg je geld om te voorzien in de vaste lasten. Ik hou van je lieverd!’’ om de beurt geven ze me een zoen, en dan gaan ze. Ik kijk Harry aan en zeg dat ik nu wel echt iets leuks kan gebruiken!

Harry POV:
Na het nieuws dat Sky haar ouders naar Parijs gingen emigreren, nam ik haar mee naar een klein restaurantje in Londen. De eigenaar is een vriend van mijn moeder, dus er zou maar weinig paparazzi verschijnen. We parkeren voor de deur, en gelijk komen er vanuit het niets allemaal fotografen tevoorschijn. Sky pakt verschrikt mn hand, en kijkt me bang aan. ‘’Niet bang zijn, ik stap eerst uit en dan jij pas. We lopen samen naar binnen.’’ Ze knikt en ik stap uit. ‘’’Harry! Harry! Met wie ben je hier? Ben je hier met Taylor? Harry deze kant op kijken!’’ hoor ik vanuit allerlei hoeken. Ik worstel me naar de passagierskant en doe de deur open. Sky stapt uit, en gelijk hoor ik ‘’klik klik klik klik’’. We stormen naar binnen, maar ik loop nog een keer naar buiten. ‘’Guys, het meisje met wie ik hier ben is inderdaad mijn vriendin. Het is dus niet Taylor, maar Sky. Ik ben erg gelukkig met haar, en wil jullie voor nu vragen ons met rust te laten.’’ Met die woorden laat ik de paparazzi buiten staan en loop naar binnen.


Reacties:

1 2

Team1D
Team1D zei op 15 juli 2013 - 0:19:
Yup hij heeft echt superleuk haar eh


Ik ben altijd inspiratieloos dus aan mij heb je niks.


1Dharrylouis
1Dharrylouis zei op 14 juli 2013 - 22:26:
Cute! snel verder!

xx


Malikaa
Malikaa zei op 14 juli 2013 - 20:56:
Awhhhhh, Harry you caring cupcake
Hmmm, een leuk idee voor dit verhaal..... ff denken hoor....
ik weet niks..... I'm soorry
Snel verder
xXx


loveyouxx
loveyouxx zei op 14 juli 2013 - 20:01:
haha lln -laughing like niall?!!!!-
ik heb eigenlijk geen ideeen... oh wacht, jawel! Wat nou, als leon harry bedreigt, met sky, bijvoorbeeld; ''jij geeft sky terug aan mij, en dan zal jou en je lieve vriendjes en carriere niks gebeuren'' ... pam pam pamm!! Srry, heb red bull op -red bull geeft vleugels haha!!- maar het is een idee.. en het hoeft er heus niet in!

oh, en snel verder!!!!
Xxx super nana banana.. srry me zusjes noemen me zo xp
Mwhuhahahahahaha... ik eet je op!!!


Lotteimy
Lotteimy zei op 14 juli 2013 - 17:50:
Aww cute! Weet je wat me gaaf lijkt, als ze bij X-Factor derde wordt ofzoiets, net als 1D. Of ... nog beter : Little Mix krijgt een 5e lid! Hehee
Te veel fantasie, I know Snel verder, maar ik heb geen suggesties ... sorry x