Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Lay all your love on me || FINISHED » True Love

Lay all your love on me || FINISHED

15 juli 2013 - 16:43

597

3

305



True Love

nieuw hoofdstukje! en bedankt voor de tips, ik ga er zeker een paar gebruiken! enjoy anyway! En, voordat ik het vergeet te zeggen; ik ben heel blij met jullie als trouwe lezers!! geeft me toch het gevoel dat ik een leuk verhaal schrijf. :-) Dit is een extreem kort hoofdstuk, ik had echt geen inspiratie meer.. i'm sorry! maar ik plaats er vanavond nog 1 dan, om het goed te maken :-D X MichelleSky

Sky POV:
Het was een geweldige avond. We hebben heerlijk gegeten, en goed gepraat over heel veel dingen. Over mij, over hem, en ook over Leon. Het is iets waar ik nog altijd mee zit, omdat het een groot effect heeft op mn leven. We bedanken de eigenaar en zeggen dat we snel terug zullen komen. We kunnen rustig naar de auto teruglopen, en rijden naar huis. ‘’Harry wil je blijven slapen?’’ vraag ik. ‘’Ja natuurlijk, maar dan moeten we eerst even langs mijn appartement. Of je blijft bij mij slapen? Dan zie je mijn appartement ook.’’ Ik knik, allang al blij dat ik niet alleen hoef te slapen in het grote huis nu mn ouders weg zijn. Als we aankomen bij mn huis, spring ik uit de auto. ‘’Moet ik niet meegaan?’’ vraagt Harry. ´´Nee joh gek, ik ben met 10 minuten weer bij je in de auto.´´ ik geef hem een kus en ren naar de voordeur. Ik loop de trap op, terwijl ik op mn iPhone kijk en tweets lees. Zo op het eerste oog zien de eerste reacties over mij en Harry er goed uit. Ik doe mn deur open, en loop naar mn kast. ´´Hallo Sky, leuk je weer te zien.´´ hoor ik ineens achter me. Ik bevries zowat, maar draai me om. Daar zit ie, de klootzak die me heeft mishandeld. Leon. ´´Wat the hell doe jij hier in mijn huis?´´ schreeuw ik. Hij staat op en wankelt. Ik ruik de drank en wiet geur, en weet dat ik er snel vandoor moet. Hij heeft een verwilderde blik in zn ogen, die me niet bevalt. Ik wil de deur uitrennen maar Leon is me voor, die hem met een klap dichtdoet. Fuck, ik zit in de val. Mn enige uitweg is zometeen nog het raam.. ´´Sky, waarom begrijp je niet dat ik je terug wil? Wij horen bij elkaar. Jij en Ik.’’ Fuck fuck fuck! Hij komt steeds dichterbij en ik wil dit niet!!! ‘’Leon, stop!! Je bent dronken en je hebt geblowd! Ga weg! Ik ga de politie bellen hoor!’’ Ik sla hem in zn gezicht, waardoor hij de deurknop loslaat. Ik gooi de deur open, en ren de trap af. Ik hoor zn voetstappen achter me, ik ben zo verschrikkelijk bang.. Ik gooi de deur open, schreeuw heel hard ‘’HARRRRRRY’’, maar op dat moment struikelt Leon in de deuropening en pakt mij bij mn enkels vast. Ik val hard op de grond, op mn hoofd. Ik kijk versuft om me heen, tot dat ik Leon’s agressieve gezicht zie. ‘’HARRY HELP ME’’ schreeuw ik zo hard als ik kan. Ik zie Harry verschrikt kijken als hij ziet dat Leon mij vast heeft en ik worstel om vrij te komen. Ik wordt moe, en heb bijna geen kracht meer in mn armen. ‘’Sky!’’ hoor ik Zayn roepen. Thankgod! Harry heeft de jongens gebeld, alleen had hij Leon nooit aangekund.. Leon wordt van mij afgehaald, en ik krabbel omhoog. Ik merk tot mn verbazing dat ik bloed, alleen heb ik geen flauw idee waar het vandaan komt? Binnen een mum van tijd is het een chaos hier. De politie komt met 4 wagens aanrijden, en een ambulance. Zayn, Liam,Niall en Louis houden Leon in bedwang, terwijl ik Harry nergens kan vinden. Ik kijk om me heen, en hoor ineens mijn naam. Ik draai me om en zie Harry. ‘’Sky! Baby hier ben je.. ik was zo bang dat ik je kwijt zou raken!’’ Hij houd me stevig vast, alsof ik binnen 1 minuut weer zou verdwijnen. ‘’Laat me nooit meer alleen.’’ Fluistert Harry.


Reacties:


Malikaa
Malikaa zei op 15 juli 2013 - 23:04:
Omg zo sweet
Nu mag Leon lekker rotten in een cel
Ik ga snel verder lezen ^.^
xXx


menepen
menepen zei op 15 juli 2013 - 17:40:
Aaah


1Dharrylouis
1Dharrylouis zei op 15 juli 2013 - 16:58:
Zo lief!!!! Harry is ech top! Snel verder!!

XxX