Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » De Kronieken van Narnia » I'm the cousin of Caspian » I'm the cousin of Caspian 4

I'm the cousin of Caspian

19 april 2009 - 10:33

174

1

327



I'm the cousin of Caspian 4

Lucy pov please reacties

"Lucy waarom stop je? Wat is er?" Peter draaide zich om en keek naar zijn zus. "Ik dacht dat ik daar een jongen zag liggen." "Weet je het echt zeker?" Peter keek of hij haar niet geloofde. "Ja!" zei Lucy koppig "Ik zie niks" "Ik ook niet" Caspian en Suzan waren erbij komen staan. "Weet je het echt zeker?" Lucy keek kwaad naar Suzan "Ja ik zag daar echt iets. "We zouden best eens gaan kijken." Dat was Edmund. "Alls Lucy zegt dat ze iets heeft gezien dan heeft ze iets gezien." Daar wist niemand iets op te zeggen. "Laten we dan maar gaan kijken." zuchte Peter. Lucy keek Edmund dankbaar aan. Toen reed ze naar de plek waar ze die jongen had gezien even later vond ze hem ook. Hij was van ongeveer haar leeftijd. Behalve wat schaafwonden had hij niks. "Kom we brengen hem naar ons kasteel."

Op de terugweg was Caspian merkwaardig stil. Hij was in gedachten verzonken. Die jongen had iets bekend maar hij had hem toch nooit eerder gezien?


Reacties:


achiestalker
achiestalker zei op 20 april 2009 - 16:29:
Geweldig!