Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » The Vampire Diaries » Drop In The Ocean » wide awake

Drop In The Ocean

15 juli 2013 - 17:11

338

1

370



wide awake

hii dit is mijn aller eerste verhaal op fanfic !! mijn eerste hoofdstuk heet "wide awake" tips opmerkingen zijn altijd welkom zal m'n best doen om het zo leuk mogelijk te maken!

*BOEM* en ik schrik wakker , "wat was dat " denk ik bij mezelf snel doe ik mijn licht aan en daar staat hij .. de liefde van m'n leven Harry ,

*voordat ik verder ga laat ik mezelf even voorstellen mijn naam is Amy Martens ik woon in Mystic Falls ik heb n broer Jasper (16) en zelf ben ik 17 mijn vriendje is Harry hij knap, mysterieus , lief , grappig maar vooral erg gevaarlijk hij heeft namelijk een geheim die iemand mag weten hij is 162 jaar oud hij is een vampier *

Snel sta ik op en spring zowat op hem en kus hem zoals ik heb nog nooit heb gekust " waar was je " zeg ik tegen hem "ik heb je zolang niet gezien opeens was je weg ik dacht dat we geen toekomst meer hadden " hij kijk mij aan met z'n diep blauwe ogen en zegt "ik zou je nooit kunnen verlaten mijn engel ik werd achterna gezeten door iets het bracht me naar n put daar werd ik neergestoken en in de put gegooid "

ik schrik denk bij mezelf hoe ik zo stom heb kunnen zijn om de denken dat hij me ooit zo verlaten ik kijk op en vraag aan hem "heb je al gevoed ?"
hij kijkt me met grote ogen aan en zegt dan met een zachte stem " ja n paar reeën dat is genoeg voor nu "

Ik zie de vermoeidheid in zijn ogen en zie dat hij nog steeds honger heeft zo snel als ik maar kan ren ik naar beneden naar de kelder ik gooi de koelkast deur open en daar liggen ze de bloedzakken van het ziekenhuis die ze hadden gestolen een paar maanden geleden.

ze pak een bloedzak sluit alles af en rent weer naar boven zodra Harry ziet wat ik in m'n handen heb begint hij te protesteren "nee dat wil ik niet straks kan ik me niet beheersen straks doe ik jou wat of Jasper "
ik leg de bloedzak neer en pak zijn hand en fluistert naar hem " ik vertrouw je"


Reacties:


XxAmyxX zei op 1 aug 2013 - 23:28:
Melding! En leuke naam <Amy> Hihi!

Liefs Amy