Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Grammy's » hoofdstuk 5: houd hij wel echt van je

Grammy's

15 juli 2013 - 18:05

377

2

209



hoofdstuk 5: houd hij wel echt van je

ik ben van plan om stand alons te gaan maken

HARRYOV

wat bedoel je vraag ik aan Perrie.
Perrie:' nou.....hahhaa....nee laat maar Hazz
ik kijk haar vreemd aan en draai me weer om en loop naar de keuken.
ik zie rianne daar staan met haar telefoon in haar handen. als ze mij ziet loopt ze snel naar me toe. Rianne:' Hazz weet jij waar Elise is?? Zayn heeft haar niet gezien en. ze kon haar zin niet afmaken want ik zoende haar. het komt wel goed babe. dankbaar kijkt ze me aan.dan loopt ze de keuken uit. ik maak een eitje en eet hem aan tafel op. als ik de woonkamer inloop zitten perrie en Zayn aan tafel. Perrie huilt. zayn wenkt dat ik weg moet gaan en ik knik. ik had het nooit echt zo op Perrie gehad. Ik loop de trap op en loop de slaapkamer binnen. ik zie Rianne voor de spiegel staat. je bent mooi zeg ik. ze draait zich om en bloost.
rianne zeg ik. ja antwoord ze. vanavond hebben we de GRAMMY'S!!!!(hint hint)
ga je met me mee? jaaaaaaaaaaaah schreeuwt ze in me oor. ze is helemaal blij. als erop de deur wordt geklopt staat elise in de gang. ze krijgen een big smile p hun gezicht. we gaan naar de GRAMMY'S schreeuwen we naar elkaar .

RIANNE POV:
Ik kijk elise aan. we moeten nog jurken kopen zeg ik. we gillen. we moeten snel gaan het is al vanavond. ik pak snel me handtas en portmenee en mobiel. Harry duwt 6 500 briefjes in me portmenee . dankje zeg ik snel en ren weg.
als we na 15 minuten hebben gereden gaan we jurken zoeken. als we mooie jurken en schoenen en alles hebben gaan we naar huis. we hebben nog 6 uur. gassen elise . als we thuis aankomen race we door het huis.

tijdsprong 6 uur.

we gaan snel de trap af daar staan ze allemaal. wauw Harry ziet er leuk uit in een pak. hij ziet dat ik naar hem kijk en we worden bijden rood.

tijdsprong 30 minuten. (ze zijn nu al binnen)

Harry:' babe ik ga ff wat drinken halen oké? tuurlijk antwoord ik. na 10 minuten krijg ik een smsje binnen

he schat
ik heb hoofdpijn koorts en alles ik ga naar huis.
blijf bij de rest. je slaapt in een hotel.
zie je morgen weer
xx hazz


Reacties:


ZaynLoveMe
ZaynLoveMe zei op 17 juli 2013 - 23:01:
gauw verder


Harrylover
Harrylover zei op 15 juli 2013 - 18:12:
Melding!!