Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » He loves me?|| Harry Styles [AFGEROND] » Hoofdstuk 12

He loves me?|| Harry Styles [AFGEROND]

15 juli 2013 - 19:35

1457

12

854



Hoofdstuk 12

LOVE IS IN DA AIRRR <3

Sharon Wodner POV
We lopen naar buiten en de fans beginnen te gillen. Ik loop naar de limo en leun tegen de motorkap, kijkend richting het hek. Paul loopt samen met de jongens naar het hek en ik zie dat de jongens genieten. Glimlachend geven ze handtekeningen en gaan ze op de foto met fans. Ik zie ze soms naar mij kijken en dan antwoorden op de vragen van fans. Ze willen vast weten wie ik ben. Ik strijk snel een losgesprongen krul achter mijn oor, zorgvuldig, zodat mijn capuchon niet afvalt. Dat is nou het voordeel van winter. Het is koud genoeg voor een jas met een grote capuchon. Na ongeveer een half uur nemen ze afscheid van de fans en komen ze richting de limo. Ik glimlach en duw mezelf van de motorkap af. Ik geef Niall een snelle knuffel en hoor de fans hun adem in houden. Oeps, dat is waar. Hij heeft een vriendin. Ik fluister snel Sorry in zijn oor en laat hem dan los. We stappen in de limo en rijden richting het gebouw van de jongens. We stappen uit en lopen naar binnen. Ik wil het liefst zo snel mogelijk weer weg. Ze zijn wel aardig en zo, maar ik weet nog steeds niet of ik ze kan vertrouwen. ‘Ehm, ik denk dat ik maar weer eens…’ Niall trekt me aan mijn arm mee naar binnen. ‘Dacht het toch niet, Sharon. Hoe vaak moet ik nog zeggen dat we echt te vertrouwen zijn?’
Louis komt overenthousiast op ons af stormen. ‘Ja Sharon. Hoe vaak moeten we dat nog zeggen?’ Ik glimlach naar Louis. Hij is zo ontzettend aardig. Oke, dan. Ik zal blijven. ‘Goed dan, ik blijf.’ Louis juicht en knuffelt me. ‘Air….please…,’ piep ik. Hij laat me meteen los. ‘Sorry,’ zegt hij terwijl hij op zijn lip bijt. Damnn, he looks good when he does that. Ik glimlach en kijk op, recht in de groene ogen van Harry. Eén moment staat alles stil, dan rukt Niall me uit mijn hypnose. ‘Met zijn alle jammen?’ We antwoorden allen bevestigend en lopen naar Niall’s appartement. ‘Even mijn gitaar halen.’ Ik knik en Niall loopt weg.
Ongemakkelijk voelend ga ik in kleermakerszit op de grond zitten. De anderen verspreiden zich over de banken en de stoelen. Het kleed dat in het appartement ligt, voelt zacht aan en ik verberg mijn handen erin. Iemand gaat naast me zitten, zijn knieën raken licht de mijne. Ik kijk opzij, weer in de prachtige ogen van Harry. Ik voel een blos over mijn gezicht trekken en kijk weg. Louis grinnikt en ik zend hem een dodelijk blik. ‘Waag het verdomme niet Lou.’ Hij kijkt angstig terug en precies op dat moment komt Niall binnen. ‘Lou, wat doe je?’ Louis schud zijn hoofd en kijkt Niall aan. ‘Niks.’ Niall schud lachend zijn hoofd en gaat op een van de stoelen zitten. Hij tokkelt wat op de gitaar en ik hoor meteen dat hij al goed gestemd is. ‘Gelukkig is hij nog goed gestemd,’ zeggen Niall en ik in koor. We lachen en de anderen kijken ons raar aan. Daardoor moet ik nog harder lachen en ook Niall moet harder lachen. Uiteindelijk lachen de anderen ook mee. Het voelt vreemd, alsof ik vrienden heb. Maar dat kan natuurlijk niet. Niemand wil vrienden met me zijn. Behalve Niall. ‘Hoe deden jullie dat nou weer?’ vraagt Liam. Ik giechel en haal mijn schouder op. ‘Vriendschapstelepathie?’ Niall knikt. ‘Vast.’ We lachen weer even en dan vallen we stil. Ik kuch ongemakkelijk. ‘Goed…’ Liam begint te lachen. ‘Akwardd..’ We knikken en Niall begint wat op zijn gitaar te tokkelen. ‘Waarom doen we geen spelletje? Misschien leren we elkaar dan wel wat beter kennen,’ zeg ik. Wauw, Sharon. Waar de f*ck kwam dat vandaan? Even blijven de jongens stil. ‘Ach ja, waarom niet?’ zegt Harry. De anderen antwoorden uiteindelijk ook instemmend.
‘Truth or dare doen dan?’ vraagt Niall. Geen moment twijfel ik, wat eigenlijk best raar is, maar dat terzijde. ‘Leuk.’ Ook de andere reageren weer instemmend en Niall legt zijn gitaar aan de kant. ‘Goed dan, ik begin,’ zegt Niall. Hij kijkt de kamer rond en zijn blik blijft op Harry hangen. ‘Truth or dare, Harry?’ Even denkt hij na. ‘Dare.’ Niall grijnst en ik vloek inwendig. Shit shit shit. Dit is zo niet goed. Wat hij ook in zijn hoofd heeft. Het is niet goed, dat weet ik zeker. ‘Kiss Sharon.’ Mijn mond valt open en ik staar hem aan. ‘Dat meen je niet?!’ Hij grijnst en knikt. Ik zucht trillerig en draai me naar Harry. Zijn kaak staat gespannen, maar zijn ogen staan aardig, vertrouwen gevend en, verliefd misschien? Nog eenmaal kijk ik Niall aan en hij grijnst triomfantelijk. Dan buigt Harry naar me toe. Zijn adem strijkt over mijn lippen en veroorzaakt kippenvel over mijn gehele lichaam. Ik sluit mijn ogen en enkele seconden daarna voel ik Harry’s lippen op die van mij. Vuurwerk ontploft in mijn maag en duizenden vlinders banen zich een weg door mijn lichaam. Harry plaatst zijn handen op de zijkanten van mijn gezicht en ik sla mijn armen om zijn nek. Langzaam en ritmisch bewegen onze lippen tegen elkaar. Ik trek hem dichter naar mij toe en hij verplaatst zijn handen naar mijn rug. Dit voelt zo goed, maar ook zo fout. Het kan niet. Ik mag en kan mijn hart niet riskeren. De kus word gepassioneerder en Harry beweegt zijn tong langs mijn onderlip, smekend om binnen gelaten te worden. Ik open mijn mond en onze tongen beginnen aan een gevecht om dominantie. ‘Get a room,’ klinkt de stem van Zayn. Met een ruk trekt Harry zich terug en mijn ogen vliegen open.

Harry Styles POV
‘Goed dan, ik begin,’ zegt Niall. Hij kijkt de kamer rond en zijn blik blijft om mij hangen. ‘Truth or dare, Harry?’ vraagt hij. Even denk ik na. ‘Dare,’ zeg ik dan. Zodra het mijn mond heeft verlaten heb ik er al spijt van. Niall grijnst en ik vloek. Damn it, slecht idee. Heel slecht idee, Styles. ‘Kiss Sharon.’
Mijn mond valt open. Hoe kan hij?! Dit is zo niet goed. ‘Dat meen je niet?!’ roept Sharon uit. Niall grijnst nog steeds en knikt. Mijn kaak verstrakt en ik weet bijna zeker dat mijn ogen donker zijn. Sharon zucht trillerig en draait zich naar mij. Ik probeer haar te kalmeren, door zelf ook te ontspannen, maar het lukt niet. De zenuwen vliegen door mijn lichaam. Langzaam buig ik me naar haar toe, mijn adem strijkt over haar lippen en ze sluit haar ogen. Niet veel later plaats ik mijn lippen op die van haar. Vuurwerk ontploft en duizenden vlinders banen zich een weg door mijn lichaam. Dit. Is. Fantastisch. Teder leg ik mijn handen op de zijkanten van haar hoofd en niet veel later slaat ze haar armen om mijn nek. Perfect passend bewegen onze lippen tegen elkaar. Met een klein rukje trekt ze me dichter tegen haar aan. Lichtjes glimlach ik en verplaats mijn handen naar haar rug.
Dit voelt echt heel goed. We zijn voor elkaar gemaakt. Het verliefde gevoel stijgt naar een hoger level en ik weet nu zeker dat ik haar wil. Ik wil dat ze de mijne word. Langzaam raakt de kus gepassioneerder en ik strijk met mijn tong langs haar onderlip. Ze opent haar mond en onze tongen beginnen een gevecht om dominantie. ‘Get a room,’ klinkt de stem van Zayn. Met een ruk trek ik me terug en onze ogen vliegen open. ‘En bedankt, Zayn,’ zeg ik geïrriteerd. Zayn lacht. ‘Looks like someone enjoyed it.’ Ik pak een kussen en smijt het naar Zayn’s hoofd. ‘Shut up.’ Hij lacht nog eens.
Ik negeer hem verder en richt me naar Sharon. Ze bloost , maar haar ogen stralen. Zou ze het net zo ervaart hebben als ik? Een tijdje kijken we elkaar aan, dan staat ze op. ‘Ik moet gaan.’ Ze trekt haar jas aan en loopt het appartement uit. Verbaasd blijven we zitten. Na een tijdje verlaat één woord mijn mond; ‘Wauw.’ Niall glimlacht. ‘Wat zeggen we dan?’ Ik lach. ‘Dank je, Nialler.’ Ik sta op en geef hem een knuffel. ‘Dus? Hoe was het?’ vraagt Louis enthousiast. Er zit volgens mij echt een steekje los bij die gast, maar goed. ‘Wat bedoel je?’ vraag ik met een grijns op mijn gezicht. ‘De zoen gast!’ Hij springt op en neer en kijkt me vrolijk aan. Mijn grijns verbreed. ‘Geweldig.’ Ze grijnzen allemaal. ‘Jullie zouden echt een heel leuk koppel zijn,’ zegt Niall. Ik kijk hem aan en grijns. ‘Thanks bro.’
Hij glimlacht. ‘Geen dank, het is de waarheid. Maar waarom zou ze weg zijn gegaan?’ Ik haal mijn schouders op. ‘Geen idee.’





Don't ask guys, this just kinda happend.

Alleen diegene die op dit
hoofdstuk reageren krijgen een melding
voor het volgende hoofdstuk


Reacties:

1 2 3

Chayenne
Chayenne zei op 30 nov 2013 - 22:11:
Jaa de zoen ^^


1D4EVER
1D4EVER zei op 6 aug 2013 - 18:13:
Sharon!!! verdomme waarom loopt ze steeds weg ik wordt er helemaal gefrustreerd van ahahaha

top verhaal


Deeemdiaries
Deeemdiaries zei op 18 juli 2013 - 19:58:
Snel verder !!!


Ims
Ims zei op 16 juli 2013 - 19:42:
SHAROOONNN!!!

IK KOM BIJ JE AANKLOPPEN HOOR!!!!

oeps capslock -.-

Snel verder!!!

XxxXxxX


mandyX1D
mandyX1D zei op 16 juli 2013 - 18:31:
awhhh super cute dat nialler dit deed voor hun echt
snel door meis echt een superverhaal