Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Lay all your love on me || FINISHED » Crazy in Love

Lay all your love on me || FINISHED

15 juli 2013 - 19:58

1128

5

354



Crazy in Love

2e en laatste hoofdstuk voor vandaag! Hoop dat jullie het leuk vinden :-D Enjoy! X MichelleSky

***DAG VAN DE AUDITIE***

Sky POV:
o my god, ik ben zo nerveus! Gelukkig gaat Demi met me mee. Ik weet wel dat Demi en Harry gaan facetimen, zodat Harry me kan zien optreden. Harry is alweer een tijdje weg, nadat hij me thuis had afgezet. Hij stond erop dat ik bij hem zou slapen, na wat er gisteravond is gebeurd. Ze hebben Leon gearresteerd, en ik heb nog een verklaring moeten afleggen. Best heftig allemaal, en heel emotioneel. En laat ik nou net een emotioneel liedje zingen. Ik heb gekozen voor een eigen geschreven nummer, Skyscraper. Ik heb het geschreven tijdens mn relatie met Leon, en al mn ongeuite emotie zit erin. In de tussentijd dat Harry weg was,heb ik mn rijbewijs gehaald, na lang aandringen van mn ouders via de telefoon en Demi. Ik check nog een laatste keer of ik al mn spullen bij me heb, en trek dan de deur achter me dicht. Ik kijk op mn iPhone, en zie dat ik een whatsapp heb van Harry. ‘’Hi love, heel veel succes vandaag! Ik kijk met Demi mee vanmiddag, i got Faith! Forever yours, H.’’ Ik glimlach, en bedenk me dat ik mezelf mag prijzen met een vriendje zoals hij. Ik stap in de auto en rij naar Demi toe. Ik toeter 2 keer, en Demi komt naar buiten gerend. Ze gaat zitten, geeft me een knuffel en kijkt me aan. ‘’Hoe voel je je?!’’ ‘’Mwah, ik heb me wel is beter gevoeld!’’ zeg ik lachend. Ik zet de radio aan, en ‘’One Way or Another’’ komt op. ‘’Whoooo’’, gilt Demi, ‘’Xfactor here we come!’’ Lachend rij ik richting de studio’s. Als we even later aankomen, is het al een drukte van jewelste. Ik parkeer mn auto, en loop samen met Demi naar de ingang. ‘’Pardon, miss wilt u even met me meekomen?’’ vraagt een crew member. Ik kijk Demi verbaasd aan, en samen lopen we mee. ‘’mag ik weten waar dit over gaat?’’ vraag ik. ‘’We gaan jou auditie opnemen, en die in de uitzending van vanavond dus uitzenden. Je komt dus op tv, omdat we hoge verwachtingen hebben van je. Want, after all, je bent de vriendin van Harry Styles, bandlid van One Direction.’’ Ik pak Demi haar hand, en knijp erin. We komen in een aparte kleedkamer, waar ik me klaar mag maken voor mn auditie. ‘’Over 10 minuten komt iemand je halen.’’ Zegt de jongen en gaat vervolgens weg. Ik werp nog een blik in de spiegel, en werk mn makeup bij. ‘’Deem.. ik kan dit niet. Echt niet. Dit is te veel!’’ ‘’No it isn’t love!’’ hoor ik ineens. Ik draai me om, en kom erachter dat Demi al aan het facetimen is met Harry. ‘’hi babe! Nee serieus, ik kan dit niet! Mn auditie wordt zelfs uitgezonden vanavond op tv! Straks zing ik vals?!’’ ik begin in paniek te raken. ‘’Sky rustig! Alles komt goed!’’ hoor ik 5 stemmig. Als ik goed kijk zie ik 5 hoofden in het scherm gepropt. ‘’Kunnen jullie het allemaal zien schatten?’’ lach ik. ‘’Miss Bakker? Je mag meekomen.’’ Ik kijk Demi aan, slik en loop achter de man aan. Demi komt achter me aan, met de telefoon waarop de jongens elke beweging, elke noot kunnen horen. De zenuwen gieren door mn lijf. ‘’Blijf hier nog even wachten, je krijgt een seintje als je op moet. Veel succes.’’ De man glimlacht en loopt weg. Ik draai me om naar Demi en de telefoon. Ik blaas een kus richting de telefoon, en geef Demi een knuffel. ‘’You’re next!’’ hoor ik ineens, en ik loop het podium op.



Harry POV:
mn handen beginnen te shaken als ik zie dat ze het podium oploopt. ‘’Harold! Hou die telefoon stil!’’ roep Niall. ‘’Ja sorry, ik kan er niks aan doen! Ik ben net zo nerveus als Sky!’’ zeg ik schaapachtig. ‘’What is your name?’’ hoor ik door de telefoon. ‘’My name is Sky Bakker, i’m turning 19 next week.’’ ‘’Oke, and what are you gonna perform for us?’’ ‘’I’m going to sing Skyscraper, by myself.’’ ‘’Did you write it yourself?’’ ‘’Yes i did, i hope you like it!’’ ‘’Okay goodluck then!’’ De eerste tonen zetten in. Ik wist helemaal niet dat ze zelf liedjes schreef? Louis kijkt me aan, en ik geef hem een verbaasde blik, wetend dat hij hier ook van opkijkt. In de tussentijd dat ik en Sky nu een relatie hebben, is ze heel close geworden met Louis. Ik weet dat ze hem veel verteld, en dat hij een soort van broer is geworden voor haar. Eigenlijk zijn de jongens allemaal broers voor haar, maar met Louis heeft ze een hele aparte band, een sterke band.

Sky POV:
de eerste tonen van mn zelfgeschreven lied komen de zaal in. Ik zet in, en geef me over aan mn emoties. Skies are crying, I am watching.. Catching teardrops in my hands. Only silence, as it's ending, like we never had a chance..
Do you have to make me feel like there's nothing left of me?
You can take everything I have, You can break everything I am..
Like I'm made of glass, Like I'm made of paper..
Go on and try to tear me down, I will be rising from the ground
Like a skyscraper, like a skyscraper..
Ik heb alles gegeven. Contact gemaakt met het publiek, contact met de jury.. Ik heb mn ziel gegeven via dit liedje. Ik heb niet eens tijd om erover na te denken, want de jury heeft zn oordeel klaar. ‘’So, Sky.. dit heb je zelf geschreven? Het is nogal een heftig nummer als ik het zo hoor?’’ ‘’Uhm, ja dat is zo.. ik heb dit geschreven tijdens mn relatie, die niet helemaal fijn is overgegaan. Hij was nogal.. agressief.’’ Zeg ik. ‘’Ow, dat vind ik vervelend om te horen. Maar, je zong fenomenaal. Je was echt geweldig! Van mij krijg je een dikke vette YES!’’ Het publiek gaat helemaal uit zn dak. Ook van de andere 3 leden krijg ik een ja. ‘’We zien je in de bootcamp!’’ Ik sla mn hand voor mn mond, het is gelukt. Ik heb de eerste ronde overleefd. De tranen staan in mn ogen, en ik loop terug naar Demi. Tot mn verrassing staan de jongens daar, maar Harry is er niet. ‘’Aaaaaah jongens! Waar komen jullie nu ineens vandaan?!’’ ik vlieg Louis in zn armen, en krijg vervolgens een groepsknuffel. Ik knuffel Demi, en ze spring helemaal hyper om me heen. ‘’je zong zo goed! Ik moest huilen hier backstage!’’ Zayn slaat een arm om haar heen en zoent haar. Ik wordt jaloers, want ik heb Harry nog niet gezien. ‘’You were amazing love.’’ Hoor ik een bekende stem zachtjes achter me zeggen. Ik draai me om, en kijk in de ogen van de mooiste jongen die ik ooit gezien heb.


Reacties:


Team1D
Team1D zei op 16 juli 2013 - 0:32:
Demi moest het zingen lol


Malikaa
Malikaa zei op 15 juli 2013 - 23:10:
Awhhhg
Girl, youre gonna do great!!
Snel verder
xXx


menepen
menepen zei op 15 juli 2013 - 21:13:


loveyouxx
loveyouxx zei op 15 juli 2013 - 21:04:
HAHA! lol... die song is officieel van demi lovato.. ik ken het liedje heus wel.. het is een van mijn favo's duhh!!
en snel verder ea!!
(h)


1Dharrylouis
1Dharrylouis zei op 15 juli 2013 - 20:11:
Sexy!!! Snel verder love!!

Xx

Zo leuk gewoon!