Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » I came for a dream but just not that 1..... » De verassing ♥

I came for a dream but just not that 1.....

15 juli 2013 - 20:39

303

1

165



De verassing ♥

Sorrrrryyy dat ik er zooo lang niet ben geweest maar het wordt nu egt leuk en er gaan veel dingen gebeuren ik heb het all helemaal in gedachten :)

''Pottenbakken?, haha oké ik dacht omdat je hier alleen maar zit laat ik je eens verassen'' Harry ik kan niet egt iets anders dan zitten en ik wijs naar mijn verlamde benen. ''Ja sorry dom, maar wat zeg je kom je mee?'' Ik lach wijd naar hem ''natuurlijk curly lets go'' Hij rolt me naar zijn auto zet me in de stoel naast hem en zet de rolstoel op de achterbank. ''Dus ken je al veel mensen daar?'' Ik twijfel of ik Koen wel zal noemen als ik over hem praat moet ik altijd wel blozen geen idee waarom. ''Euhm ja Karin een heel lief meisje en Koen een jongen die ook wel aardig is'' Bij die zijn voelde ik me handen al zweten. ''O en wie is die Koen, probeerde hij zo normaal mogelijk te zeggen maar ik wist dat zijn toon een beetje naar jaloezie veranderde. '' Gewoon een jongen waar ik het wel mee kan vinden we spreken elkaar soms bij de oefeningen en lunch en verder niet egt'' Natuurlijk sprak ik hem vaker gewoon in het tuintje dat daar was of wanneer ik niks te doen had ging ik wel eens bij hem langs. '' O oké, we zijn er'' We stopte bij een oud pand dat onbewoond of ongebruikt leek voor minstens 5 jaar. Harry hielp me uit de auto in me rolstoel en rolde me naar de ingang. Van binnen was het nog enger het was donker en het stonk er naar rotte vis blehh. ''Euhh Harry dus dit was de verassing meen je dit nou'' Hij negeerde de vraag en lachte, hij rollde me naar een ander stuk van het pand en stopte voor een andere deur. ''Oke ogen dicht'' Ik deed wat hij zij en toen hij de deuren open deed kon ik mijn ogen niet geloven.


Reacties:


Harrylover
Harrylover zei op 16 juli 2013 - 17:42:
Wat is dat???
Melding.
Xxx