Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Gotta be you (AF) » ×28×

Gotta be you (AF)

15 juli 2013 - 23:41

823

6

362



×28×

Enjoy! ;)

POV Louis
,,Kimberley what's wrong?" Ik pak haar hand. Ze kijkt naar haar mobiel, maar zegt niks. Ik pak haar mobiel en kijk erop. Ik zie haar email open staan. Er staan twintig e-mails op van een onbekend email adres. Ik open de email en tot mijn schrik lees ik:

Kimberley, your life is over!
I'm the biggest fan Louis Tomlinson and I will not let you have going out with him!
Your days are exhausted, about 24 hours, you're de
ad!
Ik sta met mijn mond open naar het mailtje te kijken en voel de woede omhoog komen. Niemand bedreigd mijn vriendin!
,,What's wrong Louis?" vraagt Harry.
,,Kimberley has just received a threatening email."
,,What...?!" Harry pakt haar mobiel en leest de email. ,,They can't send a e-mail like this!"
,,Of course not! But our fans are fond of us, apparently find this fan me very nice."
,,I only have twenty four hours to live." Kimberley kijkt me aan.
,,Don't worry. It's just an e-mail, nothing will happen if you stay with me." Ik probeer haar op haar gemak te stellen, maar dat lukt niet. ,,You know what?" zeg ik dan tegen haar. ,,I will go with you to the Netherlands."
,,Really? Are you want to do that for me?"
,,Hé, I love you! I will never let anyone kill you!" Ze omhelst me blij en geeft me een lange zoen.
,,Let's go then, the Netherlands are waiting." Liam kijkt ons vrolijk aan en iedereen loopt met hem mee, behalve Zayn.

POV Zayn
Ik kijk de jongens aan. Ik ga niet mee. Ik weet dat ik beloofd heb om met de tour mee te gaan, maar nu Miley wakker is, wil ik zoveel met haar doen. Ik kan niet weggaan en dan pas over een maand weer terug komen, straks krijgt ze haar geheugen terug en dan ben ik er niet bij. Ik vind het best zielig voor Kimberley hoor, dat is het niet, maar ze moeten ook begrijpen dat ik niet zomaar weg kan en wil. Ik kan wel weg, maar dat wil ik niet. Ik heb Miley drie weken niet gezien of gesproken door die stomme coma. Ik moet wat doen aan Liam, hij kan niet vrij rond lopen. Ik sta op.
,,I wil come right away with you guys, after a visit to Liam."
,,Zayn, not again! You kill him, I know you!" Louis kijkt me aan. Ik rol met mijn ogen. Ik heb geen zin in een preek, ook al bedoeld hij het goed. Ik wil gewoon voor eens en voor altijd van hem af zijn. Ik kijk de jongens aan en loop daarna de kamer uit.

Onderweg loop ik langs de winkelstraat. Ik weet precies waar ik moet zijn. Ik kijk om me heen of er fotograven zijn en zodra dat niet het geval is, loop ik de winkel in. Er moet een eind komen aan het stalken van Liam, definitief.
,,May I help you?" vraagt de mevrouw achter de balie.
,,Yes." Ik leg geld op de toonbank. ,,I want a knife. A real sharp knife." Ik krijg een scherp mes. Ik loop naar buiten. Ik sta even stil. Durf ik dit wel? Durf ik wat ik wil doen? Maar als ik aan Miley denk, weet ik het zeker. Hij moet boeten voor wat hij gedaan heeft en ik zal er alles aan doen! Niet veel later ben ik op de hoek van zijn straat. Ik voel in mijn zak. Ja, het mes zit er nog. Ik sluip langs de huizen en gluur voorzichtig de tuin in. De gordijnen zijn dicht, dat komt goed uit. Ik moet niet hebben dat Liam me ziet aankomen. Ik ben niet bang om tegenover Liam te komen te staan. Nu ik ervan overtuigd ben, kan ik niet meer terug. Ik had nooit gedacht dat het zover zou komen, dat ik Liam ga bedreigen met een mes. Ik bel aan en zijn moeder doet open. Ze kijkt me verbaasd aan. ,,I'm a friend of Liam, is he at home?"
,,Yes, should I call him?"
,,No, I will find him." Ik stap naar binnen en loop de trap op. Dan sta ik voor zijn slaapkamerdeur. Zonder te twijfelen gooi ik de deur open en loop naar binnen. Liam kijkt me vol verbazing aan. Met een ruk schuift hij zijn bureaustoel naar achteren en springt op.
,,Where do you get the courage to come in here?" Ik doe uitdagend een stap naar voren.
,,It's over, Liam." Zeg ik. ,,You stalked Miley too long, but now I cannot take it anymore!"
,,Go away!" schreeuwt Liam.
,,Be calm. I only came here to make an end for always."
,,What did you say?" Ik verzet geen stap.
,,Don't say or ask anything anymore! You are going to pay for what you did with Miley!" Ik trek mijn mes. Ik zie dat Liam lijkbleek wordt. Angstig kijkt hij naar me. De woede staat in mijn ogen en kijk hem boos aan. En dan richt ik het mes op Liam...


Reacties:

1 2

Lotteimy
Lotteimy zei op 19 juli 2013 - 17:57:
omg Zayn gaat nu echt te ver okay -.-
ik was op vakantie, dus ik ga nu weer ff bijlezen x


laurastyles
laurastyles zei op 16 juli 2013 - 16:38:
cool!


Team1D
Team1D zei op 16 juli 2013 - 12:57:
Zayn no just no


DjMalikjuh
DjMalikjuh zei op 15 juli 2013 - 23:23:
AAAHHHH


Malikaa
Malikaa zei op 15 juli 2013 - 23:22:
Omg Zayn, nee!!!! Hij is het zo niet waard!!!
Snel verder
xXx