Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Until the end » 010

Until the end

15 juli 2013 - 23:41

474

2

224



010

'Ik bedoel daarmee, dat hij jou wel kan helpen over hem heen te komen?'
'Hoezo?'
'Meid, je heb al vier jaar geen jongen gehad, je hebt gewoon behoefte aan een lekkere vent.' Lisa kijkt even achter om. 'Want zeg nou zelf Steef is nou niet de lelijkste.' Gaat ze zacht verder.
'Lisa!' Roep ik verschikt.
'Ja, wat het is toch zo.'
'Maar, hè, wat. Hebben jij en...'
'Nee gek! Natuurlijk niet ik begin daar niet aan met een mede bandlid.'
'Waarom zou ik dan wel met Steef?'
'Wie zegt dat ik dat bedoel vies meisje, zie je wel dat je een lekkere vent nodig hebt.' zegt ze lachend.
Ik zucht en ga weer op de stoel zitten. 'Ik weet niet of ik dat kan hoor.'
'My, het is vier jaar geleden.' Ze knielt voor me neer. 'Je moet hem toch ooit een keer uit je hoofd zetten.'
'Zou dit de manier zijn dan?'
'Ja of een vent uit het publiek.'
'Ik weet niet hoor.'
Lisa staat op en draait zich om. 'Je komt er nooit achter als je het niet probeert.' Ze loopt de kamer uit en gooit de deur achter haar dicht.
Ik leg mijn hoofd weer in mijn handen en probeer te bedenken wat ze nou precies bedoelde met mij en Steef. Of ze nou bedoelde dat ik een relatie met hem moest aangaan of met hem het bed moest induiken. Ze zei wel dat ze dat niet bedoelde. Niet met die woorden maar het kwam wel zo over. Maar aan de andere kant zei ze wel dat ik ook een jongen uit het publiek kon pakken. Ik heb zo een idee dat ze dat laatste bedoelde alleen niet zo wou laten blijken. Ik haal mijn hoofd uit mijn handen en sta op. Ik werp een blik op de klok en zie dat het nog maar elf uur is. Nog genoeg tijd om met Lisa de stad in te gaan dus. Ik pak mijn tas van het bed en loop naar de deur. Ik trek de deur open en loop richting de kamer van Lisa. Ik wil op de deur kloppen als ik meerdere stemmen binnen hoor. Ik leg mijn oor tegen de deur om het beter te horen.
'Ja ik ben dat chagrijnige gezicht en zijn gemok ook zat het word elke dag erger lijkt wel.' Hoor ik een stem die me wel erg bekend voor komt.
'Ik hoop dat het gaat werken en dat ze eindelijk normaal kunnen doen.' Hoor ik Lisa zeggen.
Dus Lisa zit hier achter en ze wilt een plannetje maken. Dat gaat dus mooi niet door. Ik draai me om en loop met een drafje terug naar mijn kamer en gooi de deur met een klap dicht. Ik blijf mooi deze twee volle dagen op mijn kamertje hangen. Daar ben ik een expert in geworden de laatste tijd.


Reacties:


Andrea
Andrea zei op 13 sep 2013 - 14:42:
Prachtig verhaal ^^


shania13
shania13 zei op 16 juli 2013 - 11:09:
Arme meid ik leef met je mee
Snel verder

Xxx