Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » love is not a compatition but im winning [robert pattinson lovestory<3] » You where always right beside me.

love is not a compatition but im winning [robert pattinson lovestory<3]

19 april 2009 - 15:23

487

0

245



You where always right beside me.

me intiemste deel tot nu toe xD

Ik mompelde wat en liet me overeind trekken door Edward.'Kom' zijn fluwelen stem streelden mijn trommelvliezen en ik snoof gelukzalig zijn zoete lichaamsparfum op.Ik voelde noch zag dat ik vooruit kwam.Ik bleef mijn ogen houden op de perfecte gelaatstrekken van Edward.Zijn gezicht bewoog en zijn pracht ogen keken in de mijne.Zijn wangen bolde op,een teken voor mij dat hij lachte.Iets liet me op mijn tenen staan waardoor mijn gezicht vlak voor de zijne stond.hij sloot zijn ogen en zuchtte.Zijn adem streelde mijn gezicht en toen gebeurde het allemaal heel snel.Hij duwde me tegen de muur en hij zoende me.Zijn verrukkelijke lippen,ik voelde elke perfecte groef in zijn lippen.Ik proefde zijn perfecte smaak in mijn mond.Hij liet mijn lippen los en keek me met zijn perfecte caramel kleurige ogen aan.Hij lachte een beetje beschaamd.Ik zuchtte nog even,dacht na hopend dat ik niet droomde-wat heel onlogisch zou zijn- Toen ik mijn ogen weer opende keek hij me geschockt aan.
ik mijn blik naar links.'s-sorry als ik je..' Ik drukte mijn lippen snel weer op de zijne en Ik greep naar de deurklink achter me.Samen landde we op de grond.We keken elkaar aan,zwijgend,genietend.
'eh jackie...ben jij nog maagd?' zijn stem klonk onzeker.Ik had het gevoel alsof ik knal rood werd en ik wendde mijn gezicht af.Zijn vinger gleed langs mijn kaak lijn over mijn wang en rond mijn lippen.
'Je hoeft je toch niet te schamen voor mij' fluisterde hij lief.'Ben jij nog maagd?' Ik floepte het eruit voor ik er erg in had en weeral wendde Een tijdje klonk er geen geluid toen plots een schore,nog altijd fluwele stem de stilte verbrak.
'Ja' In een ruk draaide ik weer om naar hem,ongelofelijk een 108 jarige prachtige jongen die nog maagd is.Hij lachte om mijn geschrokken gezicht en hij opende zijn mond om iets te zeggen :'Weet je,Ik heb nooit...nooit iemand ontmoet zoals jij...Waarmee ik zoiets wil delen' Mijn lippen krulden omhoog :'The same here,Ik wachtte tot jij het je zou beseffen' Hij grinnikte en kuste teder mijn lippen.'Ik hou van je' fluisterde ik toch wel iets onzeker over deze daad.Het bleef een tijdje stil en ik voelde de tranen alweer achter mijn ogen prikken.'Weet je,ik hou ook van jouw jackie,heel veel' zijn fluwele gefluister en het gestreel langs mijn gezicht lieten me rillen.Kleine kusjes plaatste hij op mijn voorhoofd en drukte me stevig tegen zich aan.de deur ging open en fel licht verlichtte de kamer.
'hier zijn jullie!Er zijn 2 kamers met een 2 persoonsbed waarom kiezen jullie precies nu mijn kamer' Alice' stem Klonk beteuterd maar haar glimlach straalde nog steeds.Snel krabbelde ik overeind en trok edward achter me aan.Alice en Jasper keken ons verbaasd aan.In mijn kamer schoten we in de lach.
'oeps' grinnikte edward.Ik vouwde mijn armen rond zijn nek en kuste hem liefdevol op zijn mond.Hij glimlachte :'Het mooiste wat me kon overkomen was al die tijd gewoon naast me'
'en dat is waar ik blijf,voor altijd naast je' fluisterde ik terug.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.