Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Wraak?! - One Direction - avec Janitaa!!! [PAUZE] » Hoofdstuk 3

Wraak?! - One Direction - avec Janitaa!!! [PAUZE]

16 juli 2013 - 14:04

366

3

233



Hoofdstuk 3

Melding als je reageert! ( wrikten by Kimberley)

'aw wat lief! Die kleine dolfijn lijkt op jou, zo schattig!' zeg ik tegen Louis en geef hem een zoen. Louis is zo lief voor me, hij is het beste vriendje dat er bestaat! Louis gaat achter me staan en houdt me stevig vast om m'n middel. Zo lopen we langs de dolfijnen. We willen op een bankje gaan zitten, maar dan roept Zayn 'groepsfoto!'. Ik ren er naartoe en trek Louis met mij mee. Zo gaan we met z'n allen op de foto. Ik zie dat Niall naast Janita staat, ze straalt geluk uit. De foto is klaar en Harry zagt: 'waar gaan we heen?' we roepen allemaal tegelijk iets anders. 'dat wordt verdelen' schreeuwt Liam. Louis en ik gaan samen ergens naartoe, het maakt mij niet uit wat de rest gaat doen.

Janita

'wie gaat er mee naar de olifanten?' schreeuw ik. Louis en Kimberley zijn al weg, de rest is er nog maar zegt helemaal niks. 'niet allemaal tegelijk hoor!' en nog steeds zeggen ze niks. 'ik wil niet in m'n eentje, maar als het moet..' ik wil me omdraaien en weglopen maar dan hoor ik Zayn zeggen dat hij meegaat. 'ik ga dan ook wel mee' zegt Niall en we lopen ernaartoe. We staan bij de olifanten en ik ren er naartoe, het zijn mijn lievelingsdieren. Er loopt een grote olifant naar mij toe. 'heeyy olifant!' zeg ik en probeer hem aan te raken. Dan blaast hij opeens keihard, ik schrik er duidelijk van. Ik val naar achter maar wordt opgevangen door 2 stevige handen. Ik kijk naar boven en zie mooie blauwe ogen, ik moet blozen en sta op. 'bedankt Niall! Zeg ik en geef hem een knuffel. We lopen nog ff een paar uur door het park en lopen dan naar de uitgang. Harry en Liam zijn er al. 'waar zijn Louis en Kimberley?' vraag ik, maar op dat moment komen ze al lachend aangelopen. 'klaar voor vertrek?' vraagt Niall en ik schud ja. 'wij brengen jullie wel naar huis' zegt Louis en Kimberley geeft hem een zoen. Wat zijn ze toch leuk samen. We stappen in de auto en Niall komt naast me zitten. Dit wordt een leuke rit!!


Reacties:


Harrylover
Harrylover zei op 16 juli 2013 - 15:32:
Melding.


Malikaa
Malikaa zei op 16 juli 2013 - 15:26:
Awhhh zo cute


1Dzayn
1Dzayn zei op 16 juli 2013 - 14:09:
Aaawhhhh