Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » One day at a time [end] » Is it al worth it?

One day at a time [end]

16 juli 2013 - 20:11

1012

10

409



Is it al worth it?

OMG PEOPLE I'M SO SORRY!!!!! Ik heb zo lang niks gepost en ik voel me echt slecht..... Maar ik ga het goed maken ^.^ (nog geen idee hoe, maar ik ga het goedmaken ^^ ) So hier is het chapter Hope you guys like it <33333 xXx Ps. Ik wil nog graag al mijn beautifull, trouwe lezers bedanken :') I love you guys, and you are one of the reasons I get a smile on my face <3333

Zayn’s POV

Uitgeput plof ik neer op bed. Een luide piep galmt door de kamer. Ik ga rechtop zitten en kijk rond. Een flikkerend licht komt me tegemoet als ik de badkamer in kijk. Ik sta rustig op en loop de badkamer in, waar ik de lichtbron vind. Waarom ligt Yasmine’s mobiel hier nog? Ik pak het op en loop er weer mee terug naar het bed. Ik kruip onder de dekens terwijl ik naar de mobiel blijf staren. Zou ik…? Mijn nieuwsgierigheid neemt de overhand en ik unlock haar mobiel. Ik staar naar het twittericoontje bovenaan het scherm. ‘De haat, ik kan er niet meer tegen…’ de woorden blijven zich herhalen in mijn hoofd. Als een melodie van een liedje. Ik moet weten wat er tegen haar wordt gezegd. Mijn vinger vindt zijn weg naar het icoontje en tikt het aan. De tweets blijven tevoorschijn komen. Als na een minuut het beeld stil blijft staan, begin ik te scrollen door alle mentions. Met iedere tweet die ik lees breekt mijn hart een stukje meer. Hoe kon ik dit nooit hebben geweten? Hoe heb ik dit nooit op kunnen merken? Ik weet dat ik niet vaak op twitter zit, merendeels door dit soort tweets, maar dat ze Yasmine hiermee lastig vallen gaat te ver. Ik leg haar mobiel weer weg. Dan herinner ik me opeens wat ik een deze dagen aan Yasmine zou vragen. Dat moet dan maar wachten, helaas.

Max’s POV

Met schokkende schouders leunt ze tegen me aan. Sussend wrijf ik met mijn hand over haar rug. Lilly komt aangelopen met een grote mok chocomelk. Ze geeft me een knipoog terwijl ze de mok op tafel legt. Ik glimlach naar haar en een gevoel van geluk overspoelt me. Over twee dagen wordt zij mijn vrouw, en kan ik officieel de titel “gelukkigste man op aarde” claimen. Ik duw Yasmine lichtelijk van me af, en kijk in haar betraande ogen. ‘Vertel het Zayn. Hij begrijpt het wel, echt.’ ‘Maar-‘ ‘Nee niks te maar. Als jij het niet doet doe ik het.’ ‘Best.’ Ik glimlach. Met haar wijsvinger prikt ze in mijn zij. ‘Jij bent echt-‘ weer onderbreek ik haar. ‘Ik moet je wat vragen. Zeggen eigenlijk.’ Haar wenkbrauwen schieten omhoog. Ik krab met mijn hand in mijn nek. ‘Nou, ehm, je weet toch dat ik ga trouwen?’ ze knikt. ‘Overmorgen is de bruiloft.’ Haar ogen worden groot. Dan trekt ze me in een knuffel. ‘Omg, en dat kon je niet eerder zeggen?!’ ik grinnik. ‘Sorry.’ ‘Nou, dan ga ik maar beginnen jurken bekijken hè?’ Ze staat op van de bank en trekt me overeind. ‘Max, mag Zayn ook meekomen?’ vraagt ze twijfelen. ‘Tuurlijk! Hij is deel van de familie.’ Ze glimlacht en geef me een knuffel en een zoen op mijn wang. ‘Dan zie ik je over twee dagen weer hè?’ Ze duwt de deurklink naar beneden en op dat moment kom Lilly naar beneden rennen. ‘Wacht!!’

Yasmine’s POV

‘Wacht!!’ Met een ruk draai ik me om. Lilly komt denderend de trap af rennen. ‘Ik moet je nog wat vragen!’ Max kijkt haar vragend aan. ‘Zou je misschien een van mijn bruidsmeisjes willen zijn?’ vraagt ze lachend. ‘Echt?! I’d love that!!!’ ik bespring haar en knuffel haar zo hard dat ze piept om lucht. Een grinnik verlaat haar mond. ‘De jurk moet roze zijn, voor de rest heb je vrije keuze.’ ‘Nou, dan kan ik maar beter gaan, zodat ik morgen uitgerust genoeg ben om te beginnen met zoeken.’ Ze kijken me lachend aan en ik geef ze allebei een knuffel. Ik open de deur en stap naar buiten. Voor de deur volledig gesloten is hoor ik Max nog iets roepen. ‘Ik bel je nog!’ hoofdschuddend loop ik het pad af. Where would I be without him?
Ik sla linksaf, een donker steegje tegemoet lopend. Hoe verder ik het steegje in loop, hoe angstiger ik word. Voor ik het goed en al besef, word ik tegen de muur aan geduwd. Een koud lemmet brandt tegen mijn keel. Tranen branden in mijn ogen, maar ik weiger te huilen. Een ding die ik heb geleerd bij zelfverdediging. Nooit je zwakte laten zien.
‘Weet je, die neef van jou hè? Ik vraag me af hoe veel die voor je betekent.’ De zware stem dringt tot me door, terwijl een angstgevoel me overspoelt. Ik slik. ‘Als je het Zayn verteld, dan maak ik af wat ik zojuist ben begonnen.’ ‘Fine,’ bijt ik hem nijdig toe. Thank god dat mijn stem niet trilt. ‘Good girl.’ Hij aait met zijn hand over mijn wang, en loopt dan met ferme passen weg. Ik zak door mijn knieën terwijl de tranen over mijn wangen beginnen te stromen. Is dit het allemaal wel waard? Is Zayn dit waard? Trillend sta ik op. Mijn benen voelen als lood, maar ik weet dat als ik niet snel bij het hotel ben, Zayn een heel legermacht naar me gaat laten zoeken. Tijdens het lopen open ik mijn tas. Waar is mijn mobiel?! Dan herinner ik me dat ik hem in de badkamer heb laten liggen. Shit! Dat wordt dus geen taxi en geen Zayn die me kan komen halen. Ik loop door, en hoop dat ik niet verdwaal.
Zachte druppels belanden op mijn gezicht. Ik kijk omhoog. Regen komt met bakken uit de hemel vallen. Of course, dit kan er ook nog wel bij. Mijn tranen mengen zich met de regen. Kon deze dag nog slechter gaan?



Don't be mad at me, pleaaasseee /.\
Hebben jullie de trailer gezien van Best Song Ever?!?!?! Niall is daar freaking verkleed als een oude man met baar en omg I'm so excited!!!!!!!

So, ik ga echt proberen vaker te posten, maar ik voel me de laatste dagen zo bagger slecht en ik weet niet hoe het komt.... En nu mijn zus niet wilt ophouden met vragen over mijn crush wordt het alleen maar erger....
Like, kan ze niet zien ofzo dat ik niet over hem wil praten?!
Oke, sorry voor mijn rare leven hierboven en voor mijn geklaag ^.^
I love you guys so so much

Lots of hugs and kisses
Malikaaa


Reacties:

1 2

menepen
menepen zei op 17 juli 2013 - 19:10:


Ims
Ims zei op 17 juli 2013 - 18:03:
Je moet het Zayn gewoon vertellen, zolang Zayn er niks over zegt naar de media ben je safe.
en dan zou ik het ook in een privé ruimte vertellen, bijv. de badkamer.

aawwhhh girl je hebt mijn nummer en je kunt altijd bij mij terecht!!

Snel verder!!!

XxxXxxX


LOVENIALLL
LOVENIALLL zei op 17 juli 2013 - 17:37:
Snel verder!! Love this story

XXXXXX


Team1D
Team1D zei op 16 juli 2013 - 23:45:
Niall is oom dsjdjesyryfryqsrd


Dat wou ik even zeggen x kus


Daaaiisy
Daaaiisy zei op 16 juli 2013 - 22:40:
I so love this story!
Dit gaat nog een spannende wending krijgen, ik voel het.... IK VOEL HET!.
Snel verder schat!
Het is rot voor je dat het zo gaat thuis. Praat erover als je wil
Liefs! x